به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۶۷۹۵۵

نییو؛ کنترل از راه دوری با مغزی هوشمند!

گروه فناوری: دستگاه کنترل از راه دور جهانی نییو توانایی ارتباط و کنترل بیش از 30 هزار دستگاه از برندهای مختلف که طی یک دهه گذشته روانه بازار شده اند را دارد. این طیف گسترده از قابلیت استفاده تنها با کمک یک واحد پردازش ویژه که به همراه این کنترل از راه دور ارائه شده امکان پذیر است.
نییو؛ کنترل از راه دوری با مغزی هوشمند!
واحد پردازش کنترل از راه دور جهانی نییو گجتی دایره ای شکل است که به نام مغز شناخته می شود. این واحد پردازش از طریق فناوری فروسرخ و یا بلوتوث به کنترل از راه دور نییو متصل می شود. این در شرایطی است که امکان ارتباط آن با موبایل هوشمند کاربر از طریق یک اپلیکیشن اختصاصی نیز وجود دارد که می تواند تلفن همراه را نیز به یک کنترل از راه دور موقت تبدیل کند.
دستگاه کنترل از راه دور نییو به باتری قابل شارژ، نمایشگری با وضوح 291ppi، و مجموعه ای بهینه سازی شده از دکمه ها برای تجربه ای ارگونومیک‌تر مجهز شده است. همچنین، این دستگاه از فناوری تشخیص دست برای شناسایی فردی که کنترل را در اختیار دارد، سود می برد.

کنترل از راه دور نییو به منظور تامین مالی هزینه های تولید خود وارد کمپین کیک استارتر شده است. در شرایطی که سازندگان این کنترل از راه دور هدف 50 هزار دلاری را برای پروژه خود تعیین کرده بودند، تاکنون سرمایه ای بیش از 500 هزار دلار جمع آوری شده است. قیمت نییو به همراه واحد پردازش آن 219 دلار و قیمت واحد پردازش به تنهایی 148 دلار در نظر گرفته شده است.







مرجع : عصرایران