به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۰۳ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۷۸۸۴۵
در 480 صفحه وزیری با قیمت 20 هزار تومان

هاشمی در سال 88 به چاپ دهم رسید

گروه سیاسی: کتاب "هاشمی در سال 88" با استقبال به عمل آمده از سوی مردم به چاپ دهم رسید.

این کتاب که پس از دو سال و نیم توقیف در دولت گذشته برای اولین بار در نمایشگاه کتاب سال گذشته رونمایی شد، به فاصله 12 ماه بعد از چاپ اول، در نمایشگاه کتاب امسال به چاپ دهم رسید. کتاب «هاشمی در سال 88» تنها کتابی است که به گزارش جامعی از مواضع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از آغاز تا پایان سال 1388 پرداخته است.

این کتاب که به قلم حجت‌الاسلام رضا صنعتی نگاشته شده بود در خردادماه 1390 برای اخذ مجوز نشر به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تحویل شد اما متأسفانه دولت دهم به آن مجوز انتشار نداد که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید مجوز انتشاراین کتاب در اسفندماه 92 صادر شد.

کتاب «هاشمی در سال 88» در پنج بخش تنظیم شده است. بخش اول به گزارش مواضع هاشمی در مرزبندی با دشمن و نفی اقدامات ساختارشکنانه اختصاص یافته است. بخش دوم به تبیین مواضع وی در برابر یک جریان از مجموعه جریان‌های اصول‌گرا اختصاص یافته است. در بخش سوم به هشدارهای هاشمی در سال 88 از جمله نامه سرگشاده به مقام معظم رهبری پرداخته شده است.

بخش چهارم، راهکارهای وی برای برون‌رفت از وضعیت نامطلوب این سال را بالاخص در نمازجمعه تاریخی 26 تیرماه 88 گزارش کرده است. فصل پنجم نیز به گزارش چند چالش مرتبط با ایشان (از جمله طرح دولت وحدت ملی، علت نگارش نامه به مقام معظم رهبری، امتناع از اقامه نمازجمعه تهران و عدم حضور در مراسم تنفیذ و تحلیف احمدی نژاد در سال 88...) اختصاص یافته است. از جمله ویژگی های این کتاب ارائه متن کامل آخرین خطبه نمازجمعه آیت الله هاشمی و نامه سرگشاده ایشان به مقام معظم رهبری و عکسهای کمتر دیده شده از سال 1388 می باشد.

گفتنی است چاپ دهم کتاب «هاشمی در سال 88» در 480 صفحه وزیری با قیمت 20 هزار تومان توسط انتشارات سلمان فارسی منتشر و روانه بازار نشر شده است. علاقه مندان برای خرید آنلاین این کتاب می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، ضمن خرید اینترنتی از امکان دریافت پستی(بدون هزینه) آن در سراسر کشور استفاده کنند.(اینجا)