به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲۴۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۷۳۷۰۵
دلواپساني‌كه تفاوتNPT وMPT را نمي‌دانند اما...!

آقایMPT؛ مامور ویژه تخریب دكتر ظریف!

قطعا اگر سعید جلیلی امروز این تفاهم را با همین مختصات امضا می‌کرد، این تفاهم برای این دوستان تبدیل به «صلح حدیبیه» می‌شد و این دلواپسان از آموزش و پرورش می‌خواستند سطر سطر این تفاهم در کتاب‌های درسی تدریس شود.
آقایMPT؛ مامور ویژه تخریب دكتر ظریف!
گروه سیاسی: سایت نامه‌نیوز نوشت: شاید وقتی پرواز ظریف در حال نشستن در فرودگاه مهرآباد بود، وزیر امور خارجه تصور نمی‌کرد در کمیسیون امنیت ملی مجلس مجبور باشد همچون میز مذاکره با جان کری صدای خود را بلند کند و در حقانیت زحماتی که در سوئیس کشیده سخن بگوید.

ظریف بعد از تمام توضیحاتی که به ویژه در نگاه یک شبکه اول سیما در مورد تفاهم سوئیس داد بازهم از سوی دلواپسان هسته‌ای متهم به سازشکاری در مقابل طرف غربی شد. جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز گذشته کمیسیون امنیت ملی با ادبیات ناپسند محمد جواد ظریف را خطاب قرار داد و گفت: «رهبری در یک جلسه خصوصی در خصوص اقدامات وزارت خارجه و شخص وزیر خارجه تذکرداده است.»

قدوسی در حالی که خود در این جلسه حضور نداشته است، این روایت را بیان می‌کند و می‌گوید من این را شنیده‌ام. همین اظهار نظر قدوسی زمینه ساز عصبانیت ظریف شد و وزیر خارجه ضمن تکذیب این سخنان گفت:« شما دروغ می‌گویید و با این گونه حرفها به آقا تهمت می‌بندید و به آقا ظلم می‌کنید و در آن جلسه هرگز آقا به من تذکر ندادند.»

رد و بدل شدن این دیالوگ نشان می‌دهد که دلواپسان هسته‌ای به ویژه در مجلس یک ماموریت جدید را در دستور کار خود قرار داده‌اند و آن هم عصبانی کردن وزیر امور خارجه در آستانه نگارش توافق بزرگ است. پروژه‌ای که از روز اول در دستور کار این جریان قرار داشت و به طور رسمی کلید خورده است. دلواپسان هسته‌ای با مدیریت جبهه پایداری برای تحقق این استراتژی، خط مقدم حمله را به کریمی قدوسی، رسایی و کوچک زاده سپردند.

رسایی در جلسه دیروز مجلس با حمله شدید به تیم مذاکره کننده گفت:« ما کسی را متهم به خیانت نمی‌کنیم اما متاسفانه منافع سیاسی جلوی چشمان برخی‌ها را گرفته است. ما کسی را متهم نمی‌کنیم اما دوستان ما به مذاکره معتاد شده‌اند و طرف مقابل را هم این موضوع را فهمیده و این نقطه اصلی اشکال است»

کوچک زاده نیز با پلاکاردی شبیه کار دستی کودکان به صحن علنی مجلس آمد و گفت تفاهم سوئیس را قبول ندارد. تیر آخر این ماجرا در اولین جلسه مجلس در سال 94 از سوی جواد کریمی قدوسی روانه ظریف شد. کسی که پیش از این نیز حملات شدیدی را متوجه ظریف و دستگاه دیپلماسی کشور کرده بود.

بسیاری از مردم، کریمی قدوسی را اما نه به خاطر این نطق‌ها و یا نمایندگی مردم می‌شناسند بلکه او را به خاطر غلط املایی بزرگش در طرحی که به مجلس ارائه کرده بود می‌شناسند. کریمی قدوسی با مدرک فوق لیسانس حقوق خصوصی، طرحی را درباره الزام دولت به حفظ حقوق هسته ای ملت ایران تنظیم کرده بود که در ‌آن NPT را MPT (ام.پی.تی) نوشته بود تا مشخص شود یکی از تندروترین مخالفان سیاست هسته ای دولت، هنوز معروف ترین کلمه در این حوزه را نمی داند. آن طرح را هم تعدادی از نمایندگان با همان غلط فاحش امضا کرده بودند.



بعد از مشخص شدن این اشتباه این نماینده مجلس مدت‌ها سوژه رسانه‌های نوشتاری و دیداری داخلی و خارجی بود. همین نماینده که هیچ تخصصی در عرصه دیپلماسی و سیاست خارجی ندارد و سال‌ها فرماندهی بسیج خراسان رضوی را به عهده داشته است بارها با سوالات خود ظریف را راهی پارلمان کرد.

از معروف ترین سوال‌های کریمی قدوسی از ظریف می‌توان به : «چرا با وجود اینکه از مذاکره دوجانبه با آمریکایی‌ها منع شدید، بار دیگر در نشست اخیر آن را تکرار کردید؟ چرا اکثر زمان مذاکرات یک سال گذشته متوجه مذاکره با آمریکا شیطان بزرگ شد و سایر کشورهای 1+5 در اولویت دوم بودند؟ چرا در جلسه کمیته روابط خارجی سنای آمریکا مذاکراتی که می‌فرمایید نباید جنایی شود در آن کشور می‌گویید اگر با ما و آن دولت کنار نیایید، 16 ماه دیگر در انتخابات آینده مردم ایران به جریان ضد غربی رای می‌دهند، مگر شما جریان غربی هستید که قرار است جریان ضد غربی سر کار بیاید؟ چرا تلاش نکردید یکی از مذاکرات هسته‌ای را به شرق و کشورهای آسیایی بکشانید و مستمرا در نیویورک و ژنو بودید؟ چرا به یاوه‌گویی‌های آمریکا پاسخ نمی‌دادید؟ چرا تهدید و توهین‌ها را به ملت بی‌جواب گذاشتید؟ چرا یک گزارش رسمی به ملت ایران ندادید؟ چرا در توافق ژنو در همان قدم اول همه فاکتورهای اقتدار را یک طرفه به طرف مقابل دادید؟

چرا در سفر اشتون با هماهنگی شما اجازه دیدار با عناصر فتنه داده شد؟ کمیسیون امنیت ملی در این زمینه کمیته ویژه تشکیل داد و گزارش آن به صحن فرستاده شد، تشخیص کمیته با توجه به مستندات این بود که این دیدار با اجازه و چراغ سبز شما صورت گرفته است. در زمینه لغو تحریم‌ها که بیش از 10 ماه از مذاکرات یکساله می‌گذرد، چرا سه چهارم بحث‌ها را به مباحث فنی اختصاص دادید و در انتها به بحث‌های مربوط به تحریم‌ها شدید؟ چرا اینقدر تلاش شد تا صدا و سیما، روزنامه‌ها و رسانه‌های ارزشی درباره اطلاع‌رسانی و تحلیل آنچه در مذاکرات می‌گذرد، خودداری کنند؟ چرا مطرح می‌کنید رهبری در جریان ریز مذاکرات است و مسائل جزئی را می‌دانند در حالی که واقعیت ندارد و ریز واقعیت به مذاکره‌کنندگان واگذار شده است؟ چرا با وجود تشدید تحریم‌ها از طرف مقابل که برخلاف اصول اصلی توافق بود، مذاکرات را ادامه دادید و هیچ اقدامی برای مقابله به مثل انجام ندادید؟ چرا می‌گویید این مذاکرات بود که به ملت عزت داد؟

این چرا‌ها، تعجب بسیاری از کارشناسان و حتی دوستان او را هم برانگیخت. این سوال‌ها نشان می‌دهد این دلواپسان که هنوز فرق اساسی ترین مسائل انرژی هسته‌ای را نمی‌دانند، فقط به دنبال تخریب چهره ظریف،روحانی و دستگاه دیپلماسی کشور در نزد افکار عمومی هستند.

رفتار روز گذشته برخی نمایندگان مجلس در صحن علنی و کمیسیون امنیت ملی نشان داد که منافع ملی برای برخی از جریان‌های سیاسی هیچ ارزشی ندارد و آنها فقط به دنبال منافع شخصی خود هستند. نکته جالب این است که این افراد این دغدغه‌های خود را به نام مردم بیان می‌کنند. درحالی که مردم با رای به روحانی و شادی بعد از تفاهم سیاسی سوئیس نشان دادند طرفدار دیپلماسی دولت روحانی هستند.

قطعا اگر سعید جلیلی امروز این تفاهم را با همین مختصات امضا می‌کرد، این تفاهم برای این دوستان تبدیل به « صلح حدیبیه» می‌شد و این دلواپسان از آموزش و پرورش می‌خواستند سطر سطر این تفاهم در کتاب‌های درسی تدریس شود. باید دید طی روزهای آینده این جریان سیاسی چه برنامه‌های تازه‌ای را برای دولت و ظریف در سال « همدلی و هم زبانی دولت و ملت» در نظر دارند.

مهرماه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۳:۴۷
به قول محمود خودشون ،آب را بریزند انجا که میسوزه............. (299265)
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۴:۴۹
دلواپسان ، منحرفین و کاسبین تحریم ، اینجانب به نوبه خود مصیبت وارده را تسلیت میگم. البته از جایی خوردید که عمرن اگه فکرش می کردید. (299305)
فرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۵:۲۴
در حال موت داد و بیداد می کنند. شما نگران نباش (299320)
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۵:۴۳
این ها که مسخره می کنند اصلا می دانند که NPT مخفف چیست و چه چیزی را بیان می کند یا اینکه یک کلمه را یاد گرفتند و هی بلدم بلدم بلد نیستی بلد نیستی می کنند. (299322)
جامعه‌شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۶:۳۱
در هر جامعه‌ای طیف وسیعی از آدم‌ها با استعدادهای کم و زیاد وجود دارد. شما نباید از این‌که چنین افرادی وجود دارند ناراحت شده و یا به خشم بیاید. این که ضمام امور به دست این افراد بیافتد جای اعتراض دارد. (299343)
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۶:۴۹
آقای روحانی بعد از توافق دلار به جای کاهش در ناباوری افرایش یافت و مشخص است بانک مرکزی باز جلو کاهش را گفت... بعد هم افرایش 20 درصدی تاکسی..بعد هم اعلام کردن مردم منتظر ارزانی کتاب و کاغذ نباشند...امروز خودروسازان اعلام کردن مردم منتظر ارزانی خودرو نباشند و حتی به زودی قصد افرایش قیمت خودرو را هم دارند...روزنامه جمهوری اسلامی نزدیک به دولت هم نوشت نباید اجازه داد با رفع تحریمها دلار زیر 3000 تومان بیاید..میوه هم همان قیمهای نجومی عید مانده است...برای افکار عمومی شفاف توضیح دهید این چه وضعی است و (299351)
آقای "چهارچوبه"
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۸:۱۵
آقای MPT یه لقب دیگه هم پیدا کرد: آقای "چهارچوبه" !!!

اونجا که میگه ... در "چهار چوبه" معاهده ام.پی.تی ... (-: (299376)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۸:۲۵
توافق هسته ای حق مسلم ماست (299377)
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۳:۵۰
ما داریم هزینه اشتباه کشور در دادن قدرت به امثال احمدی نژاد و اقای mpt را میدهیم و پرداخت تاوان اشتباه، قانون طبیعت است، اصولگرایان در هشت سال تندروی و بی سیاستی باعث اجماع جهانی و تحریمهای فراوان کمرشکن علیه کشور شدند که تحریمها مثلا در یک مورد فقط ارزش ریال را یک سوم کردند و تشدیدتحریمها در صورت عدم توافق ، باز وضع را بدتر میکرد، وقتی انها 5 قطعنامه بر علیه ایران تصویب کردند یعنی ایران 5 گل از بی تدبیری دولت قبل خورده حالا همانها که گلها را خوردند و لی با پررویی می خندیدند، مدعی هستند که چرا تیم فعلی دولت بازی پنچ هیچ باخته آنها را قاطعانه نبرده است ! ولی عاقلان می دانند که پایان بردن ابرومندانه این بازی هسته ای توسط تیم ظریف بزرگترین پیروزیست (299266)
علی
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۹:۱۵
االان حکمت "رای در دماوند " آن عزیز ممنوع التصویر را درک می کنیم.که در هیچ شرایطی نباید قهر موجب افزایش قدرت بی منطق ها شود. (299394)
علی
United States
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۲۳:۴۵
در حالیکه تشدید تحریمها و شاید جنگ احتمالی میتوانست به فروپاشی اقتصادی و عوارض نامشخص و خطرناکی برای ایران و مردم فداکار آن بیانجامد، کاسبین تحریم چشمان خود را می بندند و از اینکه چرا توافق نیم درصد غنی سازی را بالا یا پایین برده به دروغ شیونشیون می کنند ، آیا همه آنها واقعا خطرات عدم توافق را نمی فهمند ؟ من فکر می کنم درصدی از آنها به خصوص گروه موسوم به انحرافی هدفشان نابودی کشور است. (299463)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۳:۵۲
اصلاحات گند زده به کشور (299267)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۴:۱۶
عموجان صحبت از گند تاریخی خودتون بکن ! تورم 45درصد ! رشد اقتصادی -6 درصد ! انواع فساد مالی ! سوء استفاده ازبیت المال در سفر نیویورک !300میلیارد دلار بی زبون که معلوم نشده کجا رفته !اهدای دریای خزر به روسها و بازار داخلی به چینی ها بخاطر دوتا رای بی طرف که بگید مثلا در مقابل آمریکا ایستاده اید !زهی خیال باطل از وهم زیادی توهم اقتدار!کاری که شما ها با اون مدیریت وهم خیال آلودتون کردید چنگیز با ایران نکرد .نا بودی 50 درصد ظرفیت تولیدی کشور ! بدهی 650 هزار میلیاردی ! نقدینگی 670هزار میلیاردی ! (299283)
سعید1
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۴:۲۹
امیر خان نگران نباش .....حالا زود است دوستانی امثال محسن خان این مسائل را درک کنند.بگذار زمان بگذرد و کمی پخته تر شوند آنوقت خود با سکوت از مواضع امروزشان ابراز شرمسار خواهند نمود. (299295)
سیاوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۶:۱۴
ای جانم امیر ترکوندی :) (299337)
؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۹:۲۳
کنتور که نمیندازه بگو تورم 70درصد ، نقدینگی 600 هزار هزار میلیاردی
مرد حسابی همین ماه بهمن مرغ 8000 تومان شد ، تورم بهمن 0 درصد اعلام کردند
بابا اینا همشون مثل همند (299400)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۲۳:۴۱
مرد حسابی همین ماه بهمن گوجه 600 تومن شده !همین الان مرغ 5800تومنه ! همین الان سیب زمینی 800تومنه ! تورم مسکن 0 درصده !
بحث تورم 0 درصد کاملا درسته چون ما 450 قلم جنس داریم ازجمله مسکن و درمان ! تورم 0 درصد یعنی افزایش ها و کاهش ها برابر هستند ! این به معنی نیست چیزی گرون نشده قطعا شده ولی کاهش هایی هم بوده که در تورم 450 قلم جنس توازن داشته است!برادر من لطفا کمی مطالعه اقتصادی داشته باش (299461)
محمد مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۴:۱۸
جونم امثال شماها گند زده به کشور اگه نمیدونی بدون آره جونم (299288)
نه بابا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۴:۱۹
شب خوب خوابیدی؟ (299289)
امیرازقم()2
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۴:۲۰
ایجاد شکاف های عظیم قومی و مذهبی در داخل کشور ! هزینه بیش از 111میپلیارد دلار بابت انرژی هسته ای و 100 ها میلیارد دلار دیگه بابت تحریم ها . فجایاع زیست محیطی ! عدم کنترول بحران آب شرب ! بنزین های سرطانی ! میوه های سرطانی ! پارازیت های کشنده ! بازم بگم تا بفهمی گند یعنی چی ؟ (299291)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۴:۴۹
تو رو به خدا ساکت بشی اتفاقی نمیفته (299306)
فرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۵:۲۵
من خیلی دوست دارم با پول بیت المال بروم و در استخرهای مختلط برزیل حال کنم! البته قول می دهم در استخر کودک آزاری نکنم!!!!!!!!!!! (299321)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۵:۴۷
تو وامثال تو گند زدین به مملکت! (299324)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۶:۰۵
m p t رو عشق است (299334)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۶:۳۱
متاسفم دولت قبل در 8سال بخصوص 4 سال دوم سرمایه درامد کلان نفتی و وجه جمع شده در دولتهای سازندگی و اصلاحات را ب باد داد و اختلاس و رانت فراوان شد! (299342)
فردوس توسیوند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۶:۳۲
دشمن دانا ب از دوست نادان بود!! (299344)
بهداد
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۲۱:۰۵
زیاد به دل نگیرین منظورش اصلاحاته محموده (299430)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۲۲:۵۹
اصلاحات به تنها چیزایی که گند زد اول اسرائیل دوم افراطیها سوم اسرائیل داخل چهارم هم کاسبین تحریم مثل تو.... (299451)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۲۳:۰۱
M P T رو بنازمممممم (299452)
یاس@
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۳:۵۳
واقعا ملت چطوری باید بگویند این آقایان حرف نزنند. چرا نمیفهمید که اکثریت مردم به چه کسی رای دادند و چه شعارهای را پذیرفتند که عملی شود. دیگه چقدر باید ماهیتشون برای ما فاش بشه این همه حمایتشان از اختلاس گران کافی نبود، خجالت نمیکنند. سرشون کردند زیر برف (299268)
کارمند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۳:۵۵
مدرک کیلویی وقتی به این آقایون میدن همین میشه؟ هیچ درکی از گفتار ورفتار خودشون ندارن و در کل فقط مخالفن (انشالله در مجلس بعدی خبری از افراد بیسواد و چاله میدانی نباشد به امید خدا) (299270)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۳:۵۷
خط فارسی آقا قدوسی شبیه خط بچه های دبستانی است.. حالا انتظار دارین نظرات ایشان در حد یه نماینده مجلس باشد!!!
ضمنا بررسی کنید ایشان از کدام دانشگاه مدرک لیسانس و فوق لیسانس گرفته اند؟؟ (299271)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۴:۳۹
خط خودشان خوانا نبوده دادند آقازاده پاکنویس کرده (299300)
یک بسیجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۳:۵۸
این نمایندگان نتیجه نظارت استصوابی هستند.به عنوان یک مشهدی از چنین نماینده ای سرافکنده و شرمسارم. (299272)
محمد مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۴:۲۰
دمت گرم بابا (299290)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۵:۵۵
حقیقتا من هم به عنوان یک مشهدی از وجود چنین نماینده ای شرمسارم (299328)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۲۰:۱۰
درود بر شرافت شما . (299416)
فرح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۲۲:۲۰
بابا اینا کسب وکارشون توی همین تحریما بود حالا مثل اسفند بالا و پایین می پرن تا دوباره بهشون برسه...اخیش بنده خدا ها.. (299443)
ميهن پرست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۴:۰۰
متاسفانه مشكل اين كشور اينه كه تندروهايي مثل كوچك زاده و رسايي شدن همه كاره. اينا از هيچي به همه چي رسيدن و براي اينكه به گذشتشون برنگردن دست به هر کاری ميزنن. (299273)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۴:۰۳
به قول جناب آقای ابطحی ، دلواپسی دلواپسان جای تعجب ندارد... (299275)
مسلمان
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۴:۰۴
گرفتار دلواپسان منفعت طلب ومتحجر ....شده ايم كه خيال مي كنند خدا فقط اينها راهدايت كرده است ولاغير (299276)
اکبرقدمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۴:۰۵
اینها دلشان برای منافع خودشان میسوزد (299277)
lمحمد
United States
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۴:۰۵
به اقای قدوسی میگویم اقا عصبانیت تو ازجای دیگراست خلاصه کنم باختید (299279)
امرایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۴:۰۶
قابل توجه مردم محترم مشهد!!!!!
حالا جای شکرش باقیه که نگفته پیف پاف ، ام شی ، پودر آرش و................ (299280)
سلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۴:۱۸
ایشالله افرادی مثل اینها در مجلس اینده جایی ندارند و مردم خوب میدونن به کی رای بدن . درود بر ظریف . درود بر روحانی و درود بر منطق و گفتگو (299284)
بانو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۷:۱۱
فکرکردین کسی به اینا رای داده؟من که فکرنکنم لااقل مردم نبودن (299357)
عجب
Germany
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۴:۱۸
یارو از دست خطش معلومه که چقدر سوادشه اونوقت میاد به یه دیپلماتی که کل جهان به احترامش ایستاده اند و قابلیتهاشو همه دنیا صحه گذاشتن گیر میده.اقای ام پی تری ما ازت متنفریم ....بهارجان اگر به ازادی بیان معتقدی سانسورنکن لطفا (299285)
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۴:۱۸
با صلح حدیبیه حال کردم خیلی به جا بود (299286)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۴:۲۹
خط در حد دوم ابتدایی!!! (299296)
دل بي پس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۴:۳۰
عمو حيف شد نهضت سوادآموزي در دسترس نيست تا اين نماينده محترم را چند روزي مهمان كلاسهاي نهضت سوادآموزي ميكرديم. (299297)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۴:۳۱
مسایل جناحی در ایران به نظر اغراقی و بیش از حد است طوری که ممکن است این افراط به مصالح مملکت لطمه وارد کند (299298)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۴:۴۰
آقایان پایداری ، دلواپس ، اصولگرا یا هر اسمی که خودتان بر خود میگذارید _ ام پی تی ها ) یادتان نرود که کل رایتان در میان 80 میلیون ایرانی 4 میلیون بود پس ........... (299301)
هیمن
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۴:۴۶
به نظرم باید یک کارزار برای حمایت از ظریف راه بیفته. مثلاً همین جا، اونایی که معتقدن ظریف بهترین کار ممکن رو انجام داده لایک کنن. (299303)
مانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۴:۴۸
آقای قدوسی از کی تا حالا وکیل تام الاختیار رهبری شده اند و ازجانب ایشان حرف می زنند ؟ (299304)
هموطن خسته از دلولپسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۴:۵۶
این گروه کمر به نابودی ایران وایرانی بسته اند ودر یک گروه خاص با دیدگاه خاص فعالیت دارند (299310)
فريبرز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۴:۵۸
منظور آقاي كريمي MP3 بوده. (299311)
سوسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۵:۰۱
یک نیروی ارزشی: درود بر جلیلی ، ... بر ظریف
رسایی زنده باد MPT پاینده باد (299312)
Maedeh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۵:۱۰
من به عنوان یک مشهدی عذرخواهی می کنم
درست به یاد دارم آقای کریمی در انتخابات مجلس 86 چگونه رای آوردند؛ تا حدود 5/5-6 صبح آرا ایشون زیاد نبود، در بازشماری آرا اعلام شد 2صندوق آرا کلات جا مانده. گویا همه اهل کلات به ایشان رای داده بودند!!! (299315)
السید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۵:۱۳
من فکر کنم ایشان سواد فارسی درستی هم ندارند چون به جای "چارچوب" یا "چهارچوب" نوشته اند "چهارچوبه" (299316)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۵:۱۹
خداوکیلی فکر کردم انشاء بچه دبستانیه (299319)
راکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۵:۴۳
خوبه که ننوشته MIS نماد شهر ما مسجدسلیمانیها!!!! خخخخخخخخ (299323)
نادر
United States
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۵:۵۲
از توافق نمترسند از بعد توافق هراس دارند که پته شون بیفت تو آب (299325)
نواصر زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۵:۵۳
دیروز شعبان بی مخ و مصدق

امروز کریمی قدوسی و ظریف

فردا ؟؟؟؟ (299326)
احمد رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۵:۵۴
شما خیلی ذوق زده نشید جوش هم نیارید جوجه را آخر پاییز می شمارند بزودی معلوم می شه کیا دارن گند میزنند به همه چیز!!!!!! (299327)
کدخدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۵:۵۶
با سلام واقعا اونها که به اىن اقا راى دادند تا وکىل شود بىاىند جواب دهند فقط ظرىف مردى با تمام کمالات ىک مسلمان واقعى (299329)
نادر
United States
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۵:۵۷
الان وقتشه که رئیس جمهور محترم پاسخ مناسبی به مجلسیان همراه دلواپسان و مشتاقان جنگ وخونریزی بدهند. (299330)
داوود
United States
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۶:۰۰
سلام...بهار مطمئنی ایشون فوق لیسانس دارند..اخه دست خطش ی چیز دیگه میگه!! (299331)
AMINAM
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۶:۰۱
این جون کندن لحظه ی اخره دوستان نگران نشین فقط یه چیزو درست میگن (مردم )
یه دفه کلک کاپشن و نون و پنیرو خوردیم بسه با پولهائی که به جیب زدین تا ده نسلتون میتونه حال و حاله و ... داشته باشه قناعت کنین دیگه بابا (299332)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۶:۱۰
شما هم زرد نباشید حالا ام پی تی یا ان پی تی اگر حرفش درست است بروی چشم اگر درست نیست قبول نیست دیگه چرا هی دیکته واملا را پیش می کشید واقعا بیطرف بنویسید که این توافق خوب است یا نیست بحث جناحی نیست منافع ملی در میان است خود اقای صالحی در برنامه تلفزیونی گفتند که اوایل بحث هسته ای هشت سال پیش اقای ظریف به من زنگ می زد واصطلاحات را می پرسید پس لطفا گیر الکی ندهید (299336)
عارف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۹:۲۷
عزیزم سوال که ایرادی نداره.خود اقای ظریف دو شب قبل در تلویزیون گفتن اینا رو بلد نیستند برادرم دانشمندمون از اقای صالحی بپرسید.گفت دکترای من ربطی به این قضیه نداره جواب درست نمی تونم بگم .ولی مشکل اینه که ندونیم حرفی بزنیم این بده (299402)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۲۰:۴۲
شما باید از دیکته و املا ایشان بفهمید که سوادش چقدره و آیا چیزی حالیشه یا نه و اصولا می فهمه که این توافق خوبه یانه؟ یا که خواسته همین جوری یه مخالفتی بکنه الکی مثلا چیزی حالیشه... (299428)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۶:۳۱
آقای mpt و احمدی نژاد ها بودند که الان اوضاع اقتصادی کشور به این روز افتاده. (299341)
امن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۶:۳۸
ای رهبر آزاده آماده ایم آماده
انشااله مقام معظم هم با سخنان گوهربار خود یه تودهنی به این عوامل بزنه که دیگه صداشون بالا نیاد. (299346)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۶:۴۲
نگاهي به كلمه "چهارچوبه" ايشان در كادر پايين (قبل از ام-پي-تي) هم بياندازيد! (299349)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۷:۱۸
مشخصه دلواپسان کسایی هستند که تو صحنه ی سیاسی شکست خوردن و بازار کالاها تو زمان تحریم منحصرا دست خودشون بوده ، الان که شرایط داره تغییر میکنه و منافعشون در خطره میترسند و دلواپس شدن (299361)
علیعباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۷:۳۲
اینقدربه این آقای ام پی تی گیرندین .هی نگین بی سواده یه دفعه خاهید دید دکتراش راهم گرفت وبراتون روکرد. (299365)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۷:۳۵
فعلا که مبارک باشد ما که از پشت پرده بی خبریم خدا کند که 10سال دیگه این خبر گذاریها اسم این توافق را نزارن ترکمن چای دوم و امید وارم که آقایان قبل از گذشتن کار فکر کنن که دیگه مجبور نباشیم این مشکلات رو قبول کنیم (299366)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۷:۴۴
دل مردم از اين توافق شاد شد. اونا رو ولشون كيند بزار بسوزن (299369)
بیسواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۷:۵۶
هرچی سطح سواد یک ملت پایین تر میاد ادعاهاشون گوش فلک رو بیشتر پر می کنه ! (299371)
ایرانیم
Germany
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۸:۰۱
اما این دلیل نمیشه اصل مطلب زیر سوال بره. چرا متن توافق آمریکاییها از سوی وزارت خارجه مورد برخورد قرار نمیگیره؟ چرا اون5 کشور به متن آمریکاییها اعتراض نکردن ؟ متن فارسی طوری نگارش شده یه عده خوششون بیاد بریزن بیرون خوشحالی کنن . خیلی جالبه حالا هی تکرار میکنن میدونین ما چی بدست اوردیم آمریکا هسته ای ما رو به رسمیت شناخته دیگه نمیگن رسمیت شناختن بدون هیچ استفاده کاربردی و از بین بردن بعضی زیر ساختها چه سودی داره...
راستگویانه دیگه کاریش نمیشه کرد. (299374)
urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۲۰:۲۳
شاید مشکل از اینجا نشات می گیره که مردم توان واقعی هسته ای کشور رو نمی دونن. دوست عزیز ایران توان غنی سازی 20% داره و این درصد به هیچ دردی نمی خوره. ایران با این روش تحقیقات شاید تا 15 سال دیگه بتونه بالای 90% غنی سازی بکنه. وصد البته تا بالای 90% غنی سازی نشه به هیچ دردی نمی خوره. و بهتره بدونیم که اون بمبایی که 70 سال قبل بر سر مردم ژاپن ریخته شده بود توسط یه سانتریفوژهایی غنی سازی شده بودند که اون سانتریفوژها از سانتریفوژهای 15 سال آینده ما پیشرفته تر بودن. یکم در مورد این موضوع فکر کنید... (299419)
urmia
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۲۰:۲۷
اورانیوم غنی شده در ایران قیمتش 1000 برابر قیمت نوع فرانسویش خواهد بود. و یک نکته دیگه هم اینکه این نیروگاه 1500 مگاواتی که عمر مفیدش 15 سال هست و کپی نیروگاه چرنویل هست حداکثر میتونه 758میلیون دلار برق تولید کنه. حالا خودتون هزینه های اعمال شده بر این نیروگاه و تاسیسات اتمی بعلاوه اثرات تحریمها رو بغل هم بزارین و قضاوت کنین. (299420)
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۸:۰۸
آقایان هرچه بگویند و نگویند از ماست که بر ماست . این آقا از کجا فکر می کرد روزی بتواند در مجلس نظر بدهد و دیگران به چالش بکشاند باور ندارید بروید مدارک تحصیلی این بنده خدا را نگاه کنید که با چه وضعی مدارج تحصیلی را طی نموده .حریف این انقلاب که این قدر به اینها نعمت و آقایی داد که اینها قدر این آقایی و نعمت ها ندانستند و نعمتها در دستشان بود به حرز دادند ای کاش میزان ترازوی در این ملمکت می بود که اعمال این مردم حق ناشناس را سنجش می کرد انوقت هر کس سهم خدمت یا خیانت خود به مردم و کشور به دستش می ... (299375)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۸:۳۳
این آقایون منافعشون به خطرافتاده ودارن میسوزن.آب روبریزید همانجایی که محمود میگفت وخودش ازهمانجا داشت... (299380)
نامی
United States
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۹:۱۷
خدا رحمت کند مهدی آذر یزدی را وقتی بچه بودم کتابهای قصه های خوب برای بچه های خوب اورا می خواندم،داستانی بود راجع یک معلم ویک شیخ که در آن معلم حروفات را یاد می داد وشیخ تصویر می کشید مثلا وقتی معلم کلمه مار را نوشت شیخ داد وبیداد می کرد که ایها الناس ببینید این مار است یا تصویر ماری که من کشیده ام؟آن زمان به حماقت شیخ وبعضی از مردم می خندیدم اما حالا شبیه این موضوع زمانی است که چهره خود را نشان داده.فوق لیسانس حقوق که نتواند ام پی تی را از ان پی تی تشخیص دهد وبعد هم صدایش را بلند کند نوبراست. (299396)
ام پی تی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۹:۱۹
انصافا اگرقدوسی معنی ان پی تی رابلدباشه من خودم رادار میزنم (299397)
نامی
United States
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۹:۲۰
آقای کریمی ندانستن عیب نیست،اما خودرا همه فن وهمه چیز دان دانستن عیب بزرگی است. در برنامه نگاه یک آقای دکتر ظریف بارها اشاره کردند که از انرژی هسته ای چیزی نمی دانم .کسی هم برایشان خرده نگرفت چون تخصصش چیز دیگریستاما شما بی ادبانه قصد دارید کام مردم را تلخ کنید.آقاجان حتی اگر ظریف اشتباه کرده باشد مردم آن را پذیرفته اند چون درصداقتش شک ندارند.برخلاف صداقت شما... (299398)
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۱۹:۲۶
m p t رو عشق است (299401)
جانباز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۲۰:۱۷
آقای ام پی تی ،کوچک زاده،رسایی مردم می دانند دلواپسی شما برای چیست در انتخابات آینده مجلس مردم جواب شما را می دهند و در آینده مشخص می شود چه دسته گل های به آب دادید ، تاریخ قضاوت می کند. (299418)
بسیجی
Germany
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۲۰:۳۳
من به نمایندگی ازهمه هموطنان عزیزم عذر میخوام ....اینا یعنی تو انتخابات ۹۴ نبایدبرن مجلس همین .... (299424)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۲۱:۱۷
وعده دیدار اسفند 94 پای صندوق های رای مجلس!!!
برای بیرون کردن چسبیده ها به صندلی های بهارستان!!!! (299433)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۲۱:۵۲
افراط از سایتتون میباره (299437)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۲۱:۵۷
مجلسی که نمایندگانش قدوسی رسایی وکوچک زاده ها هستند (299438)
ن
Romania
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۲۲:۰۲
ننگ بر کاسبان توافق (299439)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۲۲:۰۷
همه مردم دلواپس منافع ایران هستند
ما از رفتار تفریطی ها میترسیم
این تفاهم بودیا لوزانچای بود (299441)
A Teacher 4 All Seasons
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۲۲:۱۹
مجانا داوطلب برگزاری کلاس های زبان و آموزش رسم الخط انگلیسی به قدوسی، رسایی و کوچک راده و بیشتر نمایندگان مجلس که خوشبختانه نمی توانند متن انگلیسی بیانیه را بخوانند و درک کنند هستم. ریالی از اینها اخذ نخواهم کرد. برای یادگیری هیچ وقت دیر نیست. لطفا اگر این سه نماینده آمادگی داشتند به بهارنیوز ایمیل بزنند تا به اطلاع من برسانند. کلاس ها به صورت آنلاین هم برگزار می شود. (299442)
م-م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۲۳:۱۵
اقای دلواپس؟به جای این حرفا بشین خط تمرین کن. (299455)
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۱/۱۷ ۲۳:۳۶
به mpt گیر میدید? این آقا چارچوب به همراه کسره ی اضافه رو به صورت چارچوبه مینویسه
کفایت این رو کی باید بررسی کنه? (299459)