به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۷
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۵ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۷۵۶۶۸

کنسرت مورد علاقه‌اتان را انتخاب کنيد

گروه فرهنگی: روزهای بهاری سال 94 در حالی سپری می‌شود که ساز و آواز هنرمندان موسیقی همچنان در شهر طنین‌اندار است.
بلیت‌فروشی بیشتر این کنسرت‌ها نیز آغاز شده است و شاید با خواندن این گزارش بتوانید کنسرت مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید. حمید عسگری که این روزها در تدارک انتشار یک آلبوم جدید نیز هست، اول خردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه خواهد رفت و در دو سانس 18 و 21:30 با هوادارانش دیدار خواهد کرد. او در این کنسرت مجموعه‌ای از قطعات خاطره‌انگیز و پرمخاطبش را اجرا خواهد کرد.تالار وزارت کشور نیز 7 و 8 خردادماه میزبان گروه موسیقی «سون» و مخاطبان موسیقی پاپ است.

این گروه که با اجرای سه خواننده، هواداران جوان زیادی دارد، در دو سانس 18:30 و 21:30 یک دیدار بهاری با مخاطبان‌شان خواهند داشت.زانیار خسروی برادر سیروان خسروی نیز 8 خردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه خواهد رفت. زانیار از آغاز فعالیت‌های رسمی‌اش تا کنون فقط یک آلبوم منتشر کرده است و در این کنسرت نیز که در دو سانس 18 و 21:30 برگزار می‌شود، به اجرای قطعات آلبوم «28» و تعدادی از تک‌آهنگ‌هایش می‌پردازد.اما رضا یزدانی با این‌که این روزها درگیر کار روی یک آلبوم جدید است، 31 اردیبهشت‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با هوادارانش دیدار خواهد کرد.

این کنسرت نیز در دو سانس 18 و 21:30 برگزار می‌شود. امید حاجیلی هم که به اجرای قطعات شاد و پرانرژی معروف است، 29 اردیبهشت‌ماه به سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی خواهد رفت. این خواننده که در نواختن ساز ترومپت تخصص دارد، در دو سانس 18 و 21:30 کنسرت می‌دهد.اما علاقه‌مندان موسیقی کلاسیک بد نیست بدانند که ارکستر سمفونیک تهران اجرای سمفونی 9 بتهوون را تکرار خواهد کرد. این کنسرت 9 و 10 اردیبهشت ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار خواهد شد. رهبری این اجرا برعهده‌ی علی رهبری است.این در حالی است که علی لهراسبی، فرزاد فرزین، محمد علیزاده و ... نیز در اردیبهشت‌ماه در تهران کنسرت خواهند داشت که جزییات برنامه‌ی آن‌ها پیش از این اعلام شده است.
مرجع : ایسنا