به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۰۳ ساعت ۰۰:۴۲
کد مطلب : ۳۶۲۳۸
ليگ برتر انگليس؛ گلزني وين روني و شكست سنگين فولام

هزاره بدشگون براي ونگر؛ چلسي6 آرسنال0

گروه ورزشي: چلسي موفق شد در هفته سي‌و يکم ليگ برتر با نتيجه 6 بر صفر آرسنال را شکست دهد تا آرسن ونگر در هزارمين ديدار خود در نقش مربيگري آرسنال، شبي تلخ را در كارنامه‌اش ثبت كند.
هزاره بدشگون براي ونگر؛ چلسي6 آرسنال0
هفته سي و يکم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس با يک ديدار آغاز شد که در آن چلسي موفق شد با 6 گل آرسنال را شکست دهد. اسکار (دوبار)، اتوئو، هازارد، شورله و محمد صلاح براي آبي‌هاي لندن گلزني کردند. در ادامه ديدارهاي هفته سي و يکم ليگ برتر انگليس امشب (شنبه) تيم فوتبال فولام بدون حضور اشکان دژاگه، هافبک ايراني خود،‌ در خانه تيم منچسترسيتي تن به شکست سنگين 5 بر صفر داد. در اين بازي که دژاگه آن را به دليل مصدوميت از دست داد،‌ يحيي توره 2 بار از روي نقطه پنالتي در دقايق 26 و 54 و يک بار ديگر در دقيقه 66 گلزني کرد تا هت‌تريک خود را کامل کند.

فرناندينيو در دقيقه 84 و مارتين دميچليس در دقيقه 88 2 گل ديگر آبي‌پوشان شهر منچستر را در اين بازي به ثمر رساندند، ضمن اينکه فولام از دقيقه 54 اين بازي که فرناندو آموره‌بيتا از ترکيب‌اش اخراج شد، 10 نفره کار خود را ادامه داد. فولام با قبول اين شکست با 24 امتياز در قعر جدول 20 تيمي ليگ برتر ماند اما منچسترسيتي با 3 امتيازي که از اين بازي گرفت 63 امتيازي شد و به رده سوم صعود کرد.

در ديگر بازي مهم امشب نيز تيم ليورپول در خانه تيم کارديف سيتي ولز با نتيجه قاطعانه 6 بر 3 پيروز شد و جايگاه خود را در رده دوم جدول تثبيت کرد. لوئيز سوارز 3 بار در دقايق 16، 60 و 90، مارتين اسکرتل 2 بار در دقايق 41 و 54 و دنيل استوريج در دقيقه 75 گل‌هاي ليورپول را به ثمر رساندند و براي کارديف هم جوردن ماتچ 2 بار در دقايق 9 و 88 و فريزر کمپبل در دقيقه 25 گلزني کردند. در آخرين بازي امشب تيم فوتبال منچستريونايتد، مدافع عنوان قهرماني رقابت‌ها با دوگل وين روني موفق شد وستهام را شكست بدهد. نتايج ساير بازي‌هاي امشب به شرح زير است:
اورتون 3 - سوانزي 2
هال سيتي 2 - وست برومويچ صفر
نيوکاسل يک - کريستال پالاس صفر
نورويچ سيتي 2- ساندرلند صفر