به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۶
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۰۶ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب : ۴۹۷۴۸

ترافیک شديد درجاده تهران-کرج -قزوین-رشت

گروه جامعه:​ رییس پلیس راه استان قزوین نیز ازترافیک نیمه سنگین در محورهای ارتباطی این استان خبر داد و گفت : هم اکنون در آزاد راه کرج - قزوین و قزوین - رشت ترافیک سنگین است . ترافیک، هم اکنون در خروجی های غربی تهران بسیار فشرده است و حرکت خودروها به سختی انجام می شود.
 همزمان با فرارسیدن تعطیلات عید سعید فطر و پایان هفته و حرکت همزمان بسیارهای از خودروهای شخصی و عمومی، از ساعاتی پیش ترافیک بسیار سنگینی در مسیر غرب به شرق اتوبان های همت ، تهران- کرج و محورهای مواصلاتی تهران و البرز به وجود آمده است.  سردار سرتیپ مومنی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در کمیسیون عملیات سفرهای تابستانی از مسافران تابستانی خواست: با توجه به گرمای زیاد، خستگی و عدم تمرکز ناشی از آن حتما بعد از ساعتی رانندگی استراحت کنند.
 
رییس پلیس راه استان قزوین نیز ازترافیک نیمه سنگین در محورهای ارتباطی این استان خبر داد و گفت : هم اکنون در آزاد راه کرج - قزوین و قزوین - رشت  ترافیک سنگین است. وی با اعلام اینکه تیم های عملیاتی پلیس برای کنترل رفت آمد در راههای استان قزوین از دیروز مستقرند ، ازرانندگان  خواست ضمن همکاری با عوامل پلیس و توجه به توصیه های آنان، از توقف در حاشیه راهها به  خودداری کرده و در طول سفر  فاصله طولی با خودرو مقابل خود را رعایت کنند. مدیر راهداری راه و شهرسازی استان قزوین هم گفت : با آغاز مرحله دوم سفرهای تابستانی 40 گروه راهداری با استفاده از 161 راهدار در 22 باب راهدارخانه آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.
مرجع : واحد مرکزی خبر