به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۰۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب : ۷۱۲۹۴

استقلال - نفتMIS؛ پیش به سوی صدر

گروه ورزشی: نفت مسجد سليمان يک هفته بعد از بحران‌هاي شديد مالي به تهران مي‌آيد تا از حيثيت خود دفاع کند. آنها آخرين‌بار در روز اخراج علي دايي پرسپوليس را در ورزشگاه آزادي متوقف کردند.
استقلال - نفتMIS؛ پیش به سوی صدر
در بازی رفت بین 2 تیم استقلال بعد از برد 2-0 در مسجدسلیمان به صدر جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ صعود کرد و حالا استقلال بار دیگر برای تکرا تاریخ به میدان می رود تا در صورت برد برابر این حریف بار دیگر صدر نشین مسابقات فوتبال لیگ شود. این پیروزی چندان دور از دسترس استقلالی‌ها نیست و سابقه هم نشان داده آنها همیشه مسابقاتی مثل این را می‌برند. استقلال در صورت برد ۴۱ امتیازی خواهد شد و در انتظار بازی نفت تهران خواهد ماند.

1 -بازی رفت 2 تیم در روز 14 شهریور سال جاری در مسجد سلیمان 2-0 تمام شد،شهباززاده ومحمدقاضی 2 گل تیم فوتبال استقلال را زدند.

2 -هر 2 تیم یار غایب دارند ،ملزدینوف از تیم نفت مسجد سلیمان وبیک زاده از تیم استقلال بازیکنان غایب بین 2 تیم هستند.

3 -استقلال جزو تیم های بالانشین ونفت در بین 4 تیم پایین جدول است نکته جالب این که 4 تیم در صدر جدول و4 تیم در قعر جدول باهم امتیازات برابر دارند.

4 -با توجه به بازیهای سخت بالانشین ها در هفته جاری این احتمال بالاست که استقلال یک بار دیگر بعد از بازی در برابر این تیم صدرنشین بماند

5 -استقلال در بازی قبلی با گسترش فولاد در تبریز مساوی کرد اما آنها در بازی های گذشته برابر سایپا، پیکان و سپاهان برنده شدند. مسابقات سخت استقلال بعد از این بازی آغاز می شود و بنابراین برد در این بازی اهمیت فوق‌العاده‌ای برای شاگردان امیر قلعه‌نویی دارد.

6 -نفت مسجد سلیمان در 4 بازی گذشته تنها صبا را برد . آنها در بازی قبل خود در شهر خود 2-1 به تراکتورسازی تبریز باختند. شکستی که آنها را به برده پانزدهم جدول فرستاد.

۷ – نفت مسجد سلیمان در صورت شکست در این مسابقه ممکن است تبدیل به قعرنشین لیگ برتر فوتبال ایران بشود. بنابراین آنها با تمام قوا مقابل استقلال حاضر خواهند شد و حریف سرسختی برای این تیم خواهند بود.

۸ – میلاد سلیمان فلاح در نیم فصل اول در نفت مسجد سلیمان بازی می‌کرد و به استقلال پیوست. او که در نفت یک ستاره بود در استقلال فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده است.

۹ – جاسم کرار هافبک محروم استقلال، مهمترین غایب این بازی محسوب می‌شود. باید دید استقلال بدون حضور این بازیکن طراح، مقابل تیم سرسخت جنوبی چه خواهد کرد.

۱۰ – فکر می‌کنید برای این مسابقه چقدر تماشایی بیاید؟ جمعه ساعت ۱۷:۳۰ همه چیز برای حضور هواداران در ورزشگاه آزادی آماده است.
مرجع : ورزش 3