به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۵
 
۱۵۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۶۷۱۵۴
از آن نشان خدمت تا اين محکومیت به زندان؛

جزییات‌حکم معاون‌اول پاك‌دست‌ترين دولت‌تاريخ!

... احمدی‌نژاد، بارها و بارها دولت خود را پاکدست‌ترین دولت تاریخ نامید و کسانی که اتهامی متوجه اطرافیانش می‌کردند را توطئه گرانی می‌خواند که قصد تضعیف دولت را دارند...
جزییات‌حکم معاون‌اول پاك‌دست‌ترين دولت‌تاريخ!
گروه سياسي: خبرگزاری فارس در باره جزييات حكم دادگاه معاون اول احمدي نژاد نوشت: در پی انتشار حکم محکومیت محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور سابق در برخی رسانه‌ها، پیگیری‌های خبرنگار فارس حاکی از این است که حکم اعلام شده در رسانه‌ها ناقص است. بر اساس این گزارش حبس 5 سال و 91 روز محمدرضا رحیمی که در رسانه‌ها منتشر شده صحت دارد اما مبلغ رد مال و جریمه نقدی که در حکم منتشر شده از سوی برخی رسانه عنوان شده، صحیح نیست ضمن اینکه بحث انفصال از خدمت نیز در حکم آمده که قید نشده است.

در همين حال سايت عصرایران نوشت: سرانجام در میان ناباوری بسیاری از مردم که گمان نمی کردند معاون اول دولت اصولگرای احمدی نژاد محکوم به زندان شود، حکم نهایی و غیر قابل تجدیدنظر محمدرضا رحیمی اعلام شد؛ کسی که مدت ها به عنوان " م - ر" شناخته می شد.

5 سال و 91 روز زندان قطعی، بازگرداندن 2 میلیارد و 850 میلیون تومان به بیت المال و یک میلیارد تومان جزای نقدی، حکمی است که دیوان عالی کشور تأیید کرده است و باید اجرا شود.

درباره این حکم نکات زیر قابل توجه است:
1 - این اولین بار در جمهوری اسلامی است که فردی در سطح معاون اول رئیس جمهور محاکمه و به زندان و جزای نقدی محکوم می شود ؛ این هشداری است به سایر مقامات سابق و لاحق و یک گام بزرگ به جلوست در تحقق عدالت و مبارزه با "دانه درشت ها" .

2 - قوه قضائیه، در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد مفاسد اقتصادی معاون اول وی را کشف کرد و درصدد برآمد تا با وی برخورد کند. احمد توکلی در سال 90 دراین باره چنین گفته بود:"سه قاضی با سابقه آقایان اژه ای، رئیسی و خلفی که قضات با سابقه و خوشنام کشورمان هستند پرونده رحیمی را مطالعه کردند و یک سال پیش به نزد احمدی نژاد رفتند و به وی گفتند ما سه قاضی به اتفاق آرا تایید می کنیم که توجه اتهام به آقای رحیمی قطعی است و باید تعقیب شود اما احمدی نژاد 100 دقیقه برای این 3 نفر سخنرانی کرد و از توطئه علیه دولت یاد کرد و به صورت قاطع از معاون اول خود حمایت کرد." یک بار هم که احتمال برخورد قانونی با رحیمی پیش آمد، احمدی نژاد با صدا و سیما مصاحبه کرد و با "خط قرمز" خواندن کابینه، مانع از رسیدگی قانونی به این پرونده شد.

جا داشت همان زمان که جرائم معاون اول محرز شده بود، قوه قضائیه با قاطعیت وی را تحت تعقیب قرار می داد تا "معاون اول"، محاکمه شده باشد نه "معاون اول سابق". با این حال، آنچه گذشت را می توان حمل بر این کرد که در آن زمان رئیس جمهوری حاشیه ساز در رأس کار بود و امکان داشت برخلاف تعهد قانونی و وجدانی اش، کشور را به جنجال بکشد. بنابر این، قوه قضائیه صبر پیشه کرد تا محاکمه و مجازات رحیمی در فضایی صورت بگیرد که هزینه های اضافی بر کشور تحمیل نشود. به هر حال، اکنون این اتفاق افتاده، عدالت جاری گشته است و جا دارد این رأی قوه قضائیه، تحسین شود.

3 - احمدی نژاد، بارها و بارها دولت خود را پاکدست ترین دولت تاریخ نامید و کسانی که اتهامی متوجه اطرافیانش می کردند را توطئه گرانی می خواند که قصد تضعیف دولت را دارند. این حمایت های عجیب و غریب وی، آن هم در شرایطی که معاون اول خودش در یک قدمی اش، درگیر فساد اقتصادی بود، می تواند بسیار معنی دار باشد و لذا جا دارد پرونده خود احمدی نژاد از دوران استانداری اش در اردبیل تا شهرداری اش در تهران و نهایتاً ریاست جمهوری اش، به طور جدی و بدون اغماض بررسی شود.
به هر حال عقل سلیم ایجاب می کند پرونده کسی که در آخرین روز ریاست جمهوری اش، 16 میلیارد تومان از بیت المال برای دانشگاه غیرقانونی اش برداشت کرد، دقیقاً بررسی شود تا مشخص گردد در روزها و سال های قبل، چه ها گذشته است؟!

4 - محمدرضا رحیمی در حالی به جرم فساد اقتصادی محکوم به زندان شده است که سال ها ریاست "ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی" را بر عهده داشت و این، از طنزهای روزگاری احمدی نژاد است و البته چه طنز تلخی!

5 - طنز تلخ دیگر این است که احمدی نژاد در اواخر دوران ریاست جمهوری اش، به محمدرضا رحیمی و تعدادی از دوستانش در دولت، نشان دولتی درجه یک "خدمت" اعطا کرد و به همراه هر نشان، یکصد سکه نیز به آنها داد. اینک که ثابت شده رحیمی نه در حال خدمت که در حال سوء استفاده از موقعیت خود بوده است، قاعدتاً آن نشان و آن سکه ها نیز باید مسترد شود چرا که معنی ندارد نشان ارزشمند "خدمت" در کارنامه و دست کسی باشد که ثابت شده فساد اقتصادی داشته است. این، برای سابقه نشان های دولتی هم مناسب نیست.

احمدی نژاد در حال اعطای نشان درجه یک خدمت(!) به رحیمی


6 - اینک که قوه قضائیه، حکم زندان رحیمی را صادر کرده است، چشم ها به اجرای دقیق حکم دوخته شده است. قطعاً چنانچه در طول اجرای حکم نیز مردم ببینند که قوه قضائیه با معاون اول سابق، همانند دیگر زندانیان رفتار می کند و هیچ امتیاز ویژه ای را نصیبش نمی کند، اعتمادشان افزون تر خواهد شد.

مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۸:۰۴
واقعا بی انصافین. ایشون واسه بیمه مجرم شناخته شدند که مربوط به زمانی بود که ایشون تو دولت نبود.
فکر می کنید مردم احمقن؟؟ (281961)
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۸:۴۸
اگه قبل از اینکه بیاد تو بدنه دولت مجرم بود یعنی ی مجرم معاون اول بود ................ (281989)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۲:۲۵
خوشتیپ الان مجرم شده، قبلاً که نبوده. (282109)
یاس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۲:۳۲
عجب موجود ات عجیبی بودند محمود و هم دستاش.
تاریخ تا به حال مثل اینها رو ندیده. (282117)
محمد
France
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۸:۵۱
این فرمایش شما مثل این میماند که حتما باید انقلاب اسلامی شده باشد تامردم نماز بخوانند ارتکاب عمل خلاف خلاف است چه پارسال باشد , چه امسال وآنگهی ازهمان روزهای اول که آقای رحیمی معاون اول رئیس جمهور بودپرونده خلافوسوء استفاده ایشان باز بود نه تنها ایشان بلکه آقای مرتضوی هم به همچنین ولی آقای احمدی نژادبا دوستان مدارا داشتند مدارایی که درهمان سطح اطرافیان ونزدیکانش محدود نبود (281991)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۸:۵۳
اصلا من هیچی نمیدونم...ولی معاون اول مجرم (به قول خودت)؟ مفسد اقتصادی؟ رئیس مبارزه با فساد اقتصادی؟ این انصاف اره؟ (281993)
روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۹:۱۶
این که خیلی بدتره، احمدی نژاد کسی رو معاون خودش کرد که میدونست اختلاس گره و اگه نمیدونست بدتر، چرا کسی رو معون خودش کرد که هیچ شناختی ازش نداشت!!!!؟ بعد از این که معلوم شد چیکار کرده چرا مانع محاکمش شد!!!؟ لطفا جواب اینها رو بدید. (282010)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۲:۲۷
از کجا باید میدونست 5 سال بعد متهم خواهد شد؟؟
بعدشم محاکمه شد، چه ممانعتی؟؟ (282111)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۹:۳۳
آفتاب آمد دلیل آفتاب
ایشون قبل از اینکه مقامی داشته باشه اینگونه فساد کرده پس وای به فسادهایی که در زمان معاون اولی صورت گرفته (282022)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۲:۲۸
بر عکس بعد از معاون اول شدن، دیگه فسادی نکرده. چون رئیسش احمدی نژاد بوده.
از اتهامات اونایی پذیرفته شده که مال قبل از معاون اولی بود. (282112)
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۳:۳۶
من هم باشما موافقم چون کور کور را پیدا میکند و محمود هم رحیمی را (282155)
محمد م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۹:۳۸
بله درست می فرمایید، جرم ایشون مربوط به دوران قبل از ریاست جمهوری محموده (282027)
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۹:۵۶
من الان 2میلیارد سر شما کلاه میزارم، 2سال بعد آقای روحانی من رو به عنوان معاون اول انتخاب میکنه، نظرت چیه واقعا؟ !؟! بی انصافی نکنیااااا! !!
اصلا آدم حیرت زده میشه ی سری نظرات رو میبینه! !! (282033)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۲:۳۰
تا زمانی که شما محاکمه نشدین و جرم شما اثبات نشد، روحانی از کجا بدونه؟؟ (282114)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۰۳:۱۷
اصلا فرض کن که بعدا فهمیده رحیمی اختلاس گر بوده. همین الان بطور رسمی بیاد اعلام برائت و عذرخواهی کنه، رسما بگه که من عذر می خواهم که معاون اول من همچین آدمی از آب در اومده. اگر این کار رو کرد اونوقت بیا بگو که احمدی نژاد در این مورد مقصر نیست. ولی اگر اعلام برائت نکرد، اونوقت خودت هم می فهمی که خبر داشته. (282224)
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۰:۰۰
باید نشان خدمت پس گرفته شود تا این نشان به بی نشان تبدیل نشود (282037)
11
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۰:۲۹
بلم بلم ...
خاك به سرم ظريف با كري پياده روي كرد
بلم بلم ...
اوا خواهر مي بيني تو آلمان وزيرشون با خودروي دولتي رفت خونش
بلم بلم ...
آقاي وزيِِِر چرا همه روزنامه ها بجز كيهان رو توقيق نمي كنيد
و تنديس هفته تقديم مي شود به م.ر بخاطر نشان لياقت از پاكترين دولت تاريخ منتظر بازگشت مجدد خدمات ايشون هستيم (282053)
لطفا منتشر کنید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۰:۳۲
شماها اونقد توی افراط غرقین که اگه خود احمدی نژاد هم اعتراف کنه حرفشو قبول ندارین. (282058)
آنتی ویروس
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۰:۳۶
مردم که نه (282059)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۲:۳۳
احمق کسی هست که فکرش به حرف دیگرانه. کسی که خودش فکر نمیکنه ...
احمق کسی است که از خودش استدالالی نداره....
احمق کسی است که دنبال رو دیگرانه ...
احمق کسی است که با یک تیتر گرم و با یک تیتر سرد میشه ... (282118)
گوگول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۱:۱۸
یعنی احمدی نژاد نمی دونست واون را سر کار به این مهمی گذاشت؟
یعنی روپیشونی ما چیزی نوشته شده؟ (282080)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۱:۲۵
چرا دروغ میگی ؟ دست دولت احمدی نژاد برای مردم رو شده. دروغ بسه. (282087)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۱:۲۶
دزد دزده چ الان چ صد سال دیگه (282088)
پژمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۱:۳۱
كار احمدي نژاد دفاع از مظلومين مفاسد اقتثادي بوده: رحيمي، مرتضوي ، بقيه هم بعدا رو ميشن البته اگه بخوان پيگيري كنن (282094)
مهربان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۲:۲۴
کجا رفت شعار پاکترین دولت بعد انقلاب اسلامی و رجایی!! زمانه؟؟ الحق و الانصاف که دولت اصلاحات کمترین فساد اقتصادی را داشت (282108)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۲:۲۹
واقعا متاسفم برای یک عده از هموطنان که همچنان دلبسته بزرگترین چهره پوپولیستی تاریخ ایران میباشند. به قول معروف کسی که خواب است را میشود بیدار کرد ولی کسی که خودش را به خواب زده هرگز نمیشود بیدار کرد. (282113)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۲:۴۸
تا کی میخواهید چشمانتان ببندید و از حقایق فرار کنید واقعا متاسفم هزار بار (282128)
راننده تاکسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۲:۵۹
باور کنید دلم برای امیر خسرو مه آفرید (اگر اشتباه نگفته باشم)که کار آفرینی کرده بود و اعدام شد سوخت.!چون وقتی مسئول ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی دولت وقت چنین غارت کرده است آیا نباید امثال بابک رنجانی و مرحوم مه آفرید وو....به وجود بیایند.من شخصا اعتقاد دارم با این حال نامبردگان میبایست نشان لیاقت بگیرند چونکه به هر صورت اشتغال آفرینی هم کردند (282136)
موج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۳:۲۲
مهران
چیه نگران محمودی؟
پرونده اش تو جریانه. (282145)
مشهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۳:۴۶
دراصل احمدی نزاد مجرم شناخته شده ولی این بدبخت باید بجاش بره زندان . آخه خط قرمزش بود (282164)
حسین راست گو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۸:۰۸
اینم دست پرورده ی اصول گرا هاست دیگه حالا بازم داد بزنید احمدی!!!! خیانتی دولت احمدی نژاد کرد چنگیزخان مغول نکرد (281964)
سوگلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۰:۱۷
و آنها که او را باد کردند . (282046)
گوگول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۱:۱۶
چرا بدتر از کار احمدی نژاد حمایتی بود که حامیان او در حق ملتی بزرگ روا داشتند! (282077)
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۱:۱۷
تا اونجا که ما می دونیم ایشون خیلی با هاشمی جور بود (282078)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۱:۲۶
واقعا حرف شما درسته آقا حسین. قوم تاتار با این ملت نکرد. واقعا . (282089)
دانیال دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۸:۱۳
خب رحیمی و مسئولان تخلفگر بیمه ایران دستگیر و محاکمه شدند.
جرمشان برداشت های غیرقانونی از منابع دولتی و دادن آن به افرادی که از یک جناح خاص کاندیدای انتخاباتی بودند.
اونایی هم که این پول های حرام را گرفتند و برای احساس تکلیف!شان هزینه کردند هنوز در پست های اهدایی هستند و چوب لای چرخ دولت می گذارند.
اما .....شاید صلاح نیست! (281967)
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۳:۴۲
اینها همش برنامه ریزی شده است
این اعلام حکم مقدمه ای است برای اعلام حکم مهدی هاشمی

میگید نه
منتظر باشید (282159)
ح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۸:۱۳
چرا کیهان و کیهانیان در این خصوص تیتر نزدند حالا ثابت میشه که اینها درد دنیای آ خود را با پشت دین پنهان کرده اند . کسانیکه درد دین دارند باید از این غصه که معاون اول رئیس جمهور نظام اسلامی شان چنین انسان ریاکاری بوده است دق کنند ولی کسانیکه خطای یک رفتگر آمریکایی را هفته ها در تیترهای خود خوراک عوام می کنند ، آن چنان غرق بی خیالی اند که گویی ایرانی نیستند !!!
آیا بی تفاوتی از این همه غارت های میلیاردی بیت المال ظرف فقط هشت سال از مزدوری اسرائیل شرم آور تر نیست ؟ (281968)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۳:۴۱
کیهانیان دل نگران پیاده روی محمد جواد و در حال رصد کردن جورج سوروس هستند و کاری به این مسائل بی اهمیت یا 96هزار میلیارد تومان شاندیز ندارند (282158)
موسوی
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۸:۱۳
چه کسی باید توبه کنه؟!
چه کسی باید تو حصر باشه؟!! (281969)
عندلیبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۰:۱۹
اینجا همان جاست که سنگ را میبندند و سگ را ول میکنند . (282047)
گوگول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۱:۲۰
البته و صد البته من و شما باید توبه کنیم چون نباید از این جریانات مطلع می شدیم! (282082)
یک مسلمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۸:۱۸
این هم از پاک ترین دولت ابرو کسی را نبر که ابرویت خواهند رفت پول مردم نجیب ایران خوردنی نیست (281973)
اسر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۸:۲۳
سلام
اقای رحیمی من همشهری تون هستم. بچه قروه
اینقدر جرم ات سنگینه که بد جورحس خوشحالی میکنم، در طول 4 سال معاون بودن ات حتی یه کار کوچیک برا شهر ات نکردی. در طول مدت استاندار بودن ات خدمتی برا کردستان عزیز نکردی. از دوره سیاه نماینده قروه بودن ت که چی بگم. کاش کمی هم به جای جیب خودت به فکر مردم قروه بودی تا حالا این وضع ات نبود. (281975)
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۱:۲۰
پس کارخانه ذوب اهن چیه معدن اهن مال ماست یعنی بیجار حالا کارخانشو قروه زدن ازین بهتر می خواین (282083)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۸:۳۵
اون وقت این آقا رییس مبارزه با فساد دولت پاک هم بوده (281979)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۸:۳۹
برای‌اولین‌بار‌یک‌مقام‌عالی‌محکوم‌شد‌وامیدواریم‌حکم‌هم‌دقیق‌اجرا‌بشه‌تا‌حساب‌کار‌دست‌بقیه‌دانه‌درشتها‌و‌نهادها‌بیاد (281981)
سبز
United Kingdom
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۸:۴۱
طائب ساکتی چرا ساکتی تادیروز بزرگتر از خودت حرف می زدی رفیقت رو گرفتند (281983)
مصطفی کاظمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۸:۴۷
خیلی دوست دارم ببینم احمدی نژاد چی میگه,اگه این جرمو یک اصلاح طلب مرتکب میشد الان صدا و سیما کلی مستند و میزه گرد میزاشت,با گذشت زمان به خیلی چیزها داریم میرسیم (281988)
ایران داد عمارلویی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۹:۰۴
زندان؟جریمه نقدی؟یه خورده باید گاگول باشیم؛چشمم اب نمی خوره؛
انقدر رییس و سرور این اقا از اب استفاده کرد که خانم ابتکار اعلام کردند 57 سال اب ها را پیش خور کردیم,عجب سوزشی؟که دردش و سوزشش گریبان گیر مردم شد؛؛
راستی اقایان و هکذا خانم های خیلی گرامی نمایندگان واقعی مردم شب ها خواب راحت دارند؟چه قدر ساده ایم این نمایندگان دارند میچرخند با دو چرخه و چرخ میزنند با چرخنده؛؛تک چرخ هم زدند؛حالا بخورند و نتجه مردودی این جهانی؟هیچ؛راستی با این بلبشو میشود سر پل صراط هم پشتک,وارو و تک چرخ زد؟ (281995)
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۹:۰۵
من یک سوال دارم چرا همه ی روسای جمهور تو این مملکت بعد از اتمام دوره ی ریاست جمهوری شان می شوند فتنه گر ، انحرافی ، ضد انقلاب و......................................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (281997)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۰۳:۱۹
همه نه، بعضی ها.

سید محمد خاتمی با اینکه دوره ریاست جمهوریش تموم شده ولی برای خیلی ها در حد رییس جمهور برش داره. (282225)
الماسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۹:۰۶
ه نظر من اینهایی که دستشان به بیت المال این مردم الوده است اگر زنهاشان را سر بازار میفروختند واز ان راه پول جمع میکردند خیلی بهتر ازاین بود که از حق هشتاد میلیون نفر دزدی کنند ،،ب (281998)
شما راست میگید
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۹:۰۷
قبول
شما راست میگید
حالا که حکم صادره تایید هم شده لطف کنید دفاعیات کامل ایشون را منتشر کنید تا ما هم به عمق فساد دولت دهم بیشتر پی ببریم. (281999)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۹:۱۳
هرچه بگندد نمکش میزنند. وای به روزی که بگندد نمک.
آخه این محکومیت الان دیگه چه سودی داره؟ نوشدارویی بعد مرگ سهراب؟!!! (282006)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۹:۱۶
تازه اینها از رانت استفاده کرده اند والا فساد این قوم بیش از اینهاست (282009)
م.ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۹:۲۰
اینها چیزهایی است که از دستشون در رفته والا خدا می دونه چه بخربخری شده که اگه بوش دربیاد آبرویی برای آنها نمی ماند با این حال باز هم از قوه قضاییه تشکر مکنم در صورتی که ادامه داشته بشه . ولی من اون دنیا دامن آنهایی که به احمدی نژاد کمک کردن را مگیرم . (282013)
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۹:۲۱
فساد اقتصادی دولت احمدی نژاد با این ارقام و این فرد تمام شدنی نیست این فقط یک قطره از دریای فساد مالی اطرافیان احمدی نژاد است آقای موسوی با استناد به گزارش دیوان محاسبات سال 88 گفتند که 1 میلیارد دلار پول حاصل از فروش نفت مشخص نیست کجاست ؟ چه بلایی بسر ایشان آوردند .باید قوه قضائیه پول این ملت را از حلقوم دزدان 8 ساله بیرون بکشد تا دیگر کسی جرات اینکار را بخود ندهد... (282014)
طاهری
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۹:۲۱
البته نشان خدمت حقشه! به اونهایی که باید خدمت میکرده خیلی هم خدمت کرده.
قرار نیست که به مردم خدمت کرده باشه. (282015)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۹:۲۵
هرچه بگندد نمکش میزنند
وای بروزی که بگنند نمک (282017)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۹:۲۹
یادم نمیره اون روزی رو که احمدی نژاد در آخرین سخنرانیش به عنوان رئیس جمهور قسم خورد که دولتش پاک ترین دولت بوده.!!!!! بری که ایشالله بر نگردی
نفت 140 دلاری چه بلای سر این مملکت آورد. آمریکا میدونست دولتمردان بی جنبه هستن گذاشت نفت بره بالا تا فساد بیاد. اما از اونجاکه از دولت روحانی میترسید مانع پیشرفت و دارایی و اون شد. (282020)
مهرپویا
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۹:۳۳
دولت پاک دست و مهرورز مورد تایید تمام قد اصولگرایان بود. حاکمیت مبارزه با فساد را تا انتها پیش ببرد. (282021)
املشی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۹:۳۵
این آقا رئیس ستاد مبارزه با فساد اقتصادی بوده همچنین رئیس دیوان محاسبات ایو الله دارد (282023)
سلمان
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۹:۳۷
چه باید نوشت باید خون گریه کرد البته مثل اب خوردن دارند حق ملت را عده ای قلیل میخورند اب از اب تکان نمیخورد ملت را چه فزض کردندخدا به داد ملت برسد (282026)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۹:۳۹
جالب است كه بسياري از منتقدان از دولت سابق همين چيز هايي كه الان ثابت شده بود رو ميگفتن و توي زندان انداختنشون. حتما مناظره ها رو يادتونه كه يكي از مطالبي ك عنوان شد اين بود كه اين دولت اقتصاد كشور رو به پرتگاه ميبره ولي امان از اصولگراها ك فقط به فكر منفعت شخصي هستن.. (282028)
ق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۹:۴۳
اونوقت به مردم برمیگرده میگه خس و خاشاک!!! (282030)
عبدالهي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۱۹:۵۴
امروز يكي از نمايندگان اصولكراي مجلس به خودم گفت اين مجازات اصلا متناسب با جرم هايي كه تو تحقيق و تفحص بهش رسيديم نبود . واقعا چه دستهاي پنهاني قصد داره ملت رو نااميد كنه و براي هميشه مزاحم منافع ملي و نظام باشند. با مردم صادق باشيم ... البته اگر هم نباشيد مورد قهر خدا و مردم شهيد داده بزودي قرار خواهيد گرفت. (282032)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۰۰:۵۹
جناب عبدالهی اگر آن نماینده ای که شما می فرمایید ، واقعا نماینده ملت بود در نطق قبل از دستور بیان میکرد پس اینان با اتکای رای مردم شده اند وکیل الدوله (282201)
11
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۰:۰۰
در حق کردها بد کرد (282036)
هدهد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۰:۰۹
وقتي شنيدم كه رئيس ستاد مبارزه با فساد اقتصادي بوده ياد اين ضرب المثل افتادم كه ده مي دهند دست دزد . (282041)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۰:۱۶
من نمیدونم چرا همیشه رییس دزدا رییس مبارزه با دزدا میکنند؟!!!! نمیدونم شاید راه و روش دزدا رو بهتر بلده و درک میکنه و البته هیچ کس هم به خودش شک نمیکنه . این از آقای رحیمی و اوونم از آقای رییس بانک مرکزی که رییس ستاد امر به معروف هم بووود!!! (282044)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۰:۱۷
قابل توجه اصولگریانی که این عجوبه ها را به ملت ایران تحمیل کردن و تمام قد از پاکترین دولت تارخ ایران حمایت کردند . آقای باهنر و همفکران شماها باید در محکمه الهی نیز جوابگو باشید ..... (282045)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۳:۵۰
آقایان علم الهدی طاعب و شریعتمداری یادت رفت (282169)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۰۰:۵۵
ای برادر خود کرده را تدبیر نیست .دوره اول انتخابات محمود هیچگاه فراموش نخواهم کرد چون عده ای از مردم میگفتند به خاطر اینکه فقط هاشمی رای نیاره رای میدادند حالا امیدواریم دیگر تکرار نشود (282197)
میرولد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۰:۲۲
آن نشان لیاقت واین هم نشان خیانت . بیچاره مردم چه گناهی کردن . (282048)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۰۰:۴۸
گناه ما بی دقتی در انتخاب بود .میرولد جون امید است دیگر تکرار نکنیم (282195)
جاذب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۰:۲۵
افراد خود شیفته هدف بسیار جذابی برای کلاهبردارها و شارلاتان ها می باشند.
بنابر این در بین اطرافیان او باز هم چنین افرادی یافت می شوند. برای یافتن دو چیز لازم است:
1. عزم جدی قوه قضاییه
2. حمایت نظام در کوتاه کردن دست مفسدین
انشا... (282050)
ع.خ.ه.
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۰:۲۷
چوب خدا صدا ندارد.بقول مرحوم آیت ا... عظمی اراکی خداوند دیرگیر ولی سختگیر است. (282051)
قدری تأمل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۰:۲۷
در طول تاریخ هیچ کسی حتی لفظ پاک دست ترین دولت را برای حکومت امیرالمومنین هم نگفته بود. چه کسی گفته دولت احمدی نژاد اینگونه بوده. معلومه کسی نمیگه ماست من ترشه.
نه اصولگراها و نه اصلاح طلبان قصدشان خیانت نیست طرز تفکرها فرق میکنه
چرا جامعه را دو قطبی میکنید...
ایها الناس آگاه باشید این تیترها بوی فتنه میدهد. (282052)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۳:۳۸
اگر به جاي اين اقا(اقاي م.ر) مثلا معاون اول اقاي روحاني مي بود حتما جامعه ديگر دو قطبي نمي شد وچه قندي تو ي دلت أب مي شد !!!!!! كشور را غارت كردند ان وقت اين اقا دم از دو قطبي وچند قطبي مي زند !!!!! (282157)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۳:۴۶
حالا كه مشخص شده است اين جناب معاون اول پاكترين دولت تاريخ يك مفسد است نبايد كساني را كه به او نشان خدمت دادند مورد باز خواست قرار داد ونيز كساني را كه با او هم دست بوده أند ، محاكمه كرد ؟ (282163)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۰۰:۴۵
یا ایها الناس به فریاد این هموطن(قدری تامل)میگن بزن داد کن !نگفتند پاک ترین دولت بعد از انقلاب؟انتظار دارید خفقان حاکم بشه؟وظیفه اصلی رسانه همینه پس برو قدری تامل کنید عزیزم (282194)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۰:۲۹
رییس ستاد مبارزه با فساد اقتصادی (282054)
یک فقیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۰:۴۶
اگه احمدی نژاد دوباره برگرده مطمئنم همین نون خشک باقی مونده را ازسفره ما فقرا برمیداره... ؛والله خیر الماکرین؛خدا اجازه نمیده (282066)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۰:۵۱
حالا این قطره ای از دریای پهناور فساد تو ایرانه (282070)
np
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۱:۰۲
خطاب به ذوق زدگان از فرآیند پرونده رحیمی
به جای اینکه صرفا به خاطر کینه داشتن نسبت به دکتراحمدی نژاد از یه حکم خاص خوشحال بشید
یه زحمتی بکشید
ماجرای پرونده رحیمی را برای من توضیح بدین
هم سال اتفاقش
هم سمتش در اون زمان
هم همه افرادی که در این پرونده دخیل بوده اند
هم کاری که رحیمی انجام داده
عجالتا این پرسش ها را پاسخ بدین
تا بعد بپردازیم به مسائل دیگه
... (282073)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۲:۳۷
شما هم جواب بده اون هزار میلیارد پول نفت کجا رفت ؟ از450هزار استخدام غیر قانونی افراد بیسواد و پارتی دار بگو؟ از مصوبات دروغ استانی بگو -از نرخ نجومی دلار بگو؟ ازبرداشت ۱۶ میلیاردی از حساب دولت در آخرین روز کاری و واریز به حساب دانشگاه ایرانیان -از خط فقر و....."بازم بگم? بگم np
مدیر جان لطفا چاپ کن تا آقایون طرفدار دولت پاکدست جواب بدن (282122)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۲:۳۹
نرخ بیکاری یادم رفت (282123)
مدال افتخار رحیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۲:۴۶
از تمامی ملت ایران عذر می خواهم که بر سینه رحیمی چسبیده شدم خودمم راضی نبودم امان از اجبار (282126)
ذوق زده از اجرای عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۳:۰۴
منظورت از مسائل دیگه فسادهای دیگه س؟ (282141)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۰۱:۰۵
بزرگترین و غیرقابل گذشت ترین جرم احمدی نژاد بی کفایتی اونه . کس نگفته احمدی نژاد دزد بوده و ... ولی بی کفایتی و سوء مدیریتی که داشت باعث شد عده ای مشکل دار رو دوروبر خودش جمع کنه که همه دارای پرونده های قضایی یودند .
در خوشبینانه ترین حالت قبول میکنیم جناب احمدی نژاد از تخلفات رحیمی ، کردان ، مشایی و ... خبردار نبوده ، قبول ولی وقتی هم که مطلع شد چکار کرد ؟
غیر از اینکه با حمایتهای غیر منطقی خودش مانع از محاکمه اونها شد و حتی اونها رو خط قرمز کابینه خودش عنوان کرد ؟ (282203)
hossein
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۱:۱۰
وای به روزی که بگندد نمک (282075)
ابر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۱:۱۳
چرا هيچ خبري از پيام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمريكا منتشر نكرديد؟؟؟...بايكوتو برم بابا دست مريزاد.... (282076)
پاسخ بهارنيوز به اين نظر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۲:۰۱
كاربر محترم اندكي بصيرت لطفا. اين لينك را ببينيد و سپس نظر كنايه آميز ارسال كنيد:
https://www.baharnews.ir/vdcfyydv.w6deyagiiw.html (282103)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۰۳:۲۰
بصیرت رو خوب اومدی، دمت گرم. (282226)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۰۳:۲۲
لطفا اگر ایشون از اختلاس اوشون بی خبر بوده اند، زودتر بیایند در حضور افکار عمومی اظهار برائت و عذرخواهی بکنند. ولی عمرا این کار رو بکنند. (282227)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۲:۵۴
www.baharnews.ir/vdcfyydv.w6deyagiiw.htmlخواندی یانه؟؟؟ (282131)
سعیدسعیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۱:۱۸
سیدمحمد خاتمی.سکاندارپاکترین دولت تاریخ ایران بود.... (282079)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۳:۵۶
انصافابعد انقلاب پاکترین دولت خاتمی بود (282174)
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۳:۵۸
به این فرمایش شما اعتقاد قلبی دارم .خوبه تاریخ همه چیز را خوب بیان میکنه. ای سید عزیز هرجا که هستی دست حق نگهدارت باد در قلب مایی و همچنان منتظر آمدند انشاالله (282176)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۰۰:۰۳
ای عزیزان من وقتی آقای احمدی نژاد 11روز غیبت کرد کسی بهش نگفت بالای چشمت ابرو همین انتظار از معاونش میرفت .اگر سید عزیز ما بود (محمد خاتمی)افراطیون کفن پوش راه می افتادن و مدعی پشت کردن ایشان به ولایت می شدند اما دریغا از یک تذکر نمایندگان (282181)
سید سعیدسعیدق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۱:۲۰
یه مصاحبه بامحمود الان جالبه ها...البته رو که رو نیست سنگ پای قزوینه.... (282081)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۱:۲۹
لاحول ولاقوة الى بالله،لاالله الى الله،الامان،الامان،الله اكبر (282090)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۱:۲۹
عجب دولت پاکدستی!!!!! کدوم اسمها تو جیب بغل احمدی نژاد بود؟!! خودشون دزد بودن بعد داد می زدن آی دزد آی دزد. عجب روزگاریه!!!!!!!!!!! (282091)
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۱:۳۹
انهای که سینه چاک احمدی...بودند انشاالله در محضر خدا محاکمه خواهند شد ولی دراین دنیا سرشونو مثل کبک زیر...نکنند ومردم خار وخس وبزغاله خطاب کنند انشاالله خدا همشونو رسواکنه انشا الله (282098)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۱:۵۰
امیدوارم ان شا الله اگر در آینده نزدیک حکم آقای مهدی هاشمی رو هم اعلام کردند با همین آب وتاب اطلاع رسانی بکنید (282100)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۲:۵۲
خود محموداین نخبه های پاک را کشف کرده .بازی کردن با آبروی هاشمی مظلوم عاقبتش بدتر ازاین است.
(282130)
راننده تاکسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۳:۰۳
مسعود جان ما انتظار داریم هر کسی به این مملکت و بیت المال خیانت کرده و میکند به سزای عملش برسد شما هم سعی کنید احساسی قضاوت نکنید (282140)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۰۰:۳۲
دوست عزیز: پرونده م ه اساسا سیاسی است تا اقتصادی. البته اونم مشکل ایشون نیست بلکه مشکل مملکته که نتونسته جرم سیاسی رو تعریف کنه مثل قضیه حصر موسوی که توش گیر کردن. (282189)
زهرا کریمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۲:۲۳
جا دارد پرونده خود احمدی نژاد از دوران استانداری اش در اردبیل تا شهرداری اش در تهران و نهایتاً ریاست جمهوری اش ، به طور جدی و بدون اغماض بررسی شود.
به هر حال عقل سلیم ایجاب می کند پرونده کسی که در آخرین روز ریاست جمهوری اش، 16 میلیارد تومان از بیت المال برای دانشگاه غیرقانونی اش برداشت کرد، دقیقاً بررسی شود تا مشخص گردد در روزها و سال های قبل، چه ها گذشته است؟! (282106)
ایرانی با شرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۳:۱۲
ازقضات باشرف و دلیر میخواهم درجهت پاسداری از خون شهدا خلافکارتن زمان احمدی نژاد وسایر خیانتکاران به حقوق مردم ایران اسلامی محاکمه ومجازات نمایند (282143)
115
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۰۰:۲۷
می خواهیم مبلغ برداشتی روزهای آخر رییس جمهور هم پیگیری شود (282186)
nani
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۳:۲۳
خدایا
چرا سراغ رییسشون نمی رن؟؟؟ ....
از نزدیکاش فقط زن و بچش رو هنوز نگرفتن... بقیه همه مجرمند..
تازه می خواد مجلس و ریاست جمهوری هم شرکت کنه؟؟ روزنامش رو کجای دلم بزارم؟؟؟؟ دانشگاهش هم که هنوز براهه...
یه نفر نیست از این خادم ملت ایران که حقوق هم نمی گرفت بپرسه این همه پول از کجا میاد؟؟؟ (282146)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۲ ۲۳:۴۸
ومکرو ومکرالله والله خیر الماکرین (282166)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۰۰:۲۸
آقایان دلواپس، کیهان، علم الهدی کجایند؟ موضعشون رو روشن کنند. بصیرتشون رو نشان بدهند. نکنه از عوام عقب بیوفتند. شایدم در این زمینه ها تخصص ندارند که اظهار نظر کنند. چون آخه تخصص شان در حوزه فتنه و قدم زدن ظریف و کری هست. البته مردم بهشون یاد میدهند. (282187)
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۰۰:۵۲
عفو در پیش است، حالا ببینید! (282196)
محمد م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۰۰:۵۸
ان شاالله نوبت اشخاص دیگه مثل م.ه
البته اگه اجازه بدن (282199)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۰۰:۵۸
عجب ضرب المثل های زیبای داریم:
گر ملک خورد سیبی ، برارند غلامان درخت از بیخ (282200)
ali
Satellite Provider
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۰۱:۲۲
این همون حرفای که موسوی بنده خدا و کروبی سال 88 میگفتند اما به دروغگویی و سیاه نمایی محکوم میشدند (282207)
م.ب ب ب ب ب ب ب ب ب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۰۱:۴۳
سلام.از قوه قضاییه تشکر میکنم که عدالت را اجرا کرد اما...................
اما آیا برای همه اجرا میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیدیم که کمتر از یکسال مه آفرید گرفتن و حکمش صادر شد و اجرا و..........
اما چرا آقا زاده مشهور چند ساله که مدام میره دادگاه و میاد ولی حکمی صادر نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه این نیست که طرف مقابل پرونده نفتی این آقازاده اون طرف دنیا محکوم شده پس چرا این آقازاده به ریش ملت میخنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (282211)
م.ب ب ب ب ب ب ب ب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۰۱:۴۵
این آقا همون استاندار آقای هاشمی رفسنجانی بود که در سخنرانیشون فرمودند اگر قرار بود بعد از پیامبر خاتم پیامبر دیگری بیایید،آن شخص هاشمی رفسنجانی است!!!!!!!!!!!!!!! (282213)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۰۱:۴۸
واقعا بی انصافی است شما حتی اشاره نکردید چه سالی ایشان تخلف کرد سال 82 درزمان دولت خاتمی و زمان رییس دیوان محاسبات کشور (282216)
پردیس
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۰۶:۲۸
موضوعات فراوانی در مورد این ادم دزد هست ، اما آن چیزی که از ایشان تنفری منطقی دارم ظلمی بود که به زلزله زدگان تبریز کرد در حالیکه میلیارد دلار در زمان احمدی نژاد و تیمش از کشور خارج میشد مردم زلزله زده آذربایجان شرقی از بی کسی در رنج بودند و این آقا با بلند گوی دستی به مردم میگفت خانه هایتان را سه ماهه آباد میکنیم.در حالیکه رءیس این آقا در عربستان بود حاضر نشد سفرش را رها کند و برای رسیدگی به آن مردم مظلوم ، قسمتی از دلار ها را برای سرپناه این مردم اختصاص دهد.امثال بابک زنجانی با دلار (282231)
پردیس
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۰۶:۴۵
بابک زنجانی با دلار های نفتی در حال عیش و نوش بودند،اما مردم مظلوم ایران خودشان اقدام به کمک رسانی نمودند ،که با هزار انگ شریعتمداری و همین مجلسی که رسایی در آن برای سرکوب روزنامه های افشاگر قد علم کرده روبروشدند،ویرانه های زلزله هنوز پابرجاست و دروغگویان احمدی نژاد و تیمش خشتی روی هم نگذاشتند،رسایی و حامیان محمود خان در مجلس دهانشان را بر روی ظلم بستند تا هزاره سوم آقایان گزندی نبیند، اما همین اقایان محمد(ص) را ابزار قرار دادند تا رونامه نگاران را بنام دین سرکوب کنند.در حالیکه ،منظور محمد قوچان (282232)
پردیس
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۰۶:۵۹
محمد قوچانی ازنشر آن تصویر که من هم شارلی هستم اصلا" قصدش اهانت به ساحت مقدس حضرت ختمی مرتبت نبود بلکه اعلام انزجار از قتل آدم های بیگناهی بود که بدلیل کشیدن کاریکاتور خلیفه داعش بدست مسلمانان افراطی کشته شدند.شما بهار ده ها عکس از آن جمعیت میلیونی فرانسوی که هر کدام تابلوی من شارلی هستم را منتشر نمودید مثل تمام خبرگزاری ها پس شما هم باید متهم میشدید؟؟امثال رسایی و کیهان سالهاست که دین را ابزاری برای سرکوب بیان معمولی مردم قرار دادند اما چون ما بلندگویی نداریم همیشه گناهکار خواهیم شد. (282233)
پردیس
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۰۷:۱۶
در ادامه:آیا صدا و سیما تازه متوجه شده که عشق به محمد وجود نداشته که برایش فراخوان بگذارد،این موضوع جای تامل دارد ما بخاطر عشق به محمد و احیای دین محمد انقلاب کردیم ، و پای این انقلاب خون ها فدایی شده ، واقعا" تا کنون ما عاشق محمد و اهل بیت او نبودیم و تازه به یاد آن عشق افتادیم !!کمی عجیب نیست..بهتر نیست که ما مسلمان ساده باشیم و عاشق محمد نباشیم اما دروغ نگوییم،در بانک هایمان رباخواری و دزدی نشود،بیت المال محمد را به تاراج نگذاریم،عاشق محمد نباشیم اما انواع مفاسد اقتصادی و اجتماعی هم نداشته . (282234)
يك طلبه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۰۷:۲۱
در دهه 60 نامه ها و طومارهايي متعددي درمورد تخلف هاي ايشان از زادگاهش به مسولين ارسال شد ولي متاسفانه كسي توجه نكرد پس 30 سال ويژه خواري تازه محكوم شده است. اين حكم در خصوص تخلفات محرز شده ايشان است امام بسياري از كارهاي پشت پرده او هنوز رو نشده است . (282235)
پردیس
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۰۷:۲۳
عشق به محمد و اهل بیت ایشان صد ها سال است که در دل ملت ایران خصوصا" از زمان صفویه تا کنون بوده ، هست و خواهد بود و احتیاج به فراخوان و همایش و نمایش ندارد.اما رسالت همه چیز محمد را بخواهیم و نه ابزاری از آن بزرگوار استفاده کنیم.مهمترین چیزی که محمد امین به ما آموخت صداقت و راستگویی بود که متاسفانه ما نداریم.. (282236)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۳ ۰۷:۴۶
دلواپسا کجایین؟ حق مردم و بیت المال پایمال شده است؟ راهپیمایی یادتون نره؟ تکلیف تون رو با این فساد مشخص کنید. کدوم طرفید؟ بصیرت تون چی شد؟ امروز مشخص میشه چندچندید!!!!! (282238)