به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۳۰ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : ۵۸۶۱۳

راه‌آهن1 سپاهان0 ؛ اولين برد بعد از 9سال

گروه ورزشي: شاگردان حميد استيلي با ضدحملات زهري برد با ارزشي مقابل سپاهان به دست آوردند و به وضعيت خود در جدول سر و سامان دادند.
ساعت 15:30، ورزشگاه تختی تهران، تماشاچی: 50نفر
داور: موعد بنیادی فر
کمک ها: علیرضا ایلدروم، هادی طوسی
کارت زرد: علیپور (راه‌آهن) 63
اخراج: احسان حاج صفی(سپاهان) 60

راه‌آهن: وحید طالب لو، ابراهیم کریمی، حامد نورمحمدی، میلاد محمدی،محمد ستاری،محمد حسین پور،محمد غلامی (70 بهادر عبدی)،امین منوچهری (علی‌پور59)، رضا خالقی فر(90+2 میلاد ابطحی)،سید احمد موسوی و رامین رضاییان سرمربی: حمید استیلی

سپاهان: شهاب گردان،هادی عقیلی،محمد علی احمدی،عبدالله کرمی،احسان حاج صفی،شجاع خلیل زاده،حسین پاپی(81 سوکای)،لوسیانو پریرا،مهدی شریفی،رسول نویدکیا و محمد رضا خلعتبری
سرمربی: حسین فرکی

شرح گل:
1-صفر(راه آهن) محمد حسین پور پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که با شوت محکمی دروازه این تیم را باز کرد.

حواشی دیدار:
* محرم نویدکیا و محسن ایران نژاد از جایگاه ویژه بازی را تماشا می‌ کند و هواداران و تماشاگران هر دو آنها را تشویق کردند. ایران نژاد که امسال به راه‌آهن پیوسته سابقه بازی در سپاهان را دارد.
* پرویز برومند مربی آکادمی راه آهن به همراه علی لطیفی در جایگاه ویژه این بازی را تماشا می کنند. لطیفی به خاطر اتفاقات بازی با استقلال خوزستان محروم است و نمی تواند روی نیمکت راه آهن بنشیند.
* دقیقه 76، محمد حسین پور یک بار دیگر در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما در حالی که شهاب گردان را جا گذاشته بود و در موقعیت گلزنی قرار داشت. با تکل علی احمدی این موقعیت را از دست داد.
مرجع : ورزش 3