به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۵ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۵۲۶۷۳
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

جبهه درگیری را تا مدیترانه مدیریت می‌کنیم

گروه سياسي: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این‌که ما به مدد آیات قرآن و هم به مدد اهل بیت(ع) توانسته‌ایم در عرصه‌های مختلف برابر قدرت‌های جهانی مبارزه کنیم گفت: اکنون توانسته‌ایم جبهه درگیری را تا شرق مدیترانه پیش ببریم و نبرد را در آن‌جا هم مدیریت می‌کنیم که این نشان دهنده قدرت الهی و پوشالی بودن قدرت دشمن است.
جبهه درگیری را تا مدیترانه مدیریت می‌کنیم
سردار حسین سلامی خاطرنشان کرد: امروز رژیم صهیونیستی میان مرگ و بقا زندگی می‌کند، امروز نگاه کنید انقلاب ما بر سر نیرومندترین استراتژی آمریکا که تسلط رژیم صهیونیستی است کاری کرده که این رژیم نگران و ناتوان باشد و نتواند میان چند عنصر که ضامن بقا است، ارتباط بیرقرار کند. این رژیم فاقد قانون اساسی است و مرزهای مشخص در سازمان ملل ندارد و به صورت دوفاکتو شناخته شده است.

وي عنوان کرد: این جغرافیای غصبی هم از کشورهای منطقه گرفته شده است، در یک جغرافیای باریک که عرض آن به 20 کیلومتر هم نمی‎رسد یک رژیم گرفتار در چنین عرض محدود با جمعیتی بدون هویت ملی پیوسته و با 15 شکاف جمعیتی که هیچ انگیزه‌ای به جز صهیونیست بودن و آمدن به فلسطین ندارد بسیار شکننده است، اگر کرانه باختری مسلح شود این جمعیت به خودی خود این منطقه را ترک می‌کنند. رژیم صهیونیستی فاقد مشروعیت بوده و با مشکلات حاد سرزمینی روبرو است که هر نقطه از این سرزمین از نقاط مختلف کاملا تهدید می‌شود.

سلامي افزود: انقلاب اسلامی کاری کرد که این رژیم که تا قبل از پیروزی انقلاب با تانک‌های خود بر کشورهای عربی جولان می‌داد امروز نتواند در غزه 200 متر هم پیشروی کند؛ همه کسانی که به انقلاب اسلامی متصل هستند قادر به آفرینش این پیروزی‌ها هستند، آمریکا و اروپا نمی‌توانند این استراتژی را محقق کنند. ما یاد گرفته‌ایم که نباید به ظالمان اتکا کنیم، ما تا مدیترانه پیش رفتیم منتهی نوع حرکت ما با دشمن فرق می‌کند.
مرجع : ايسنا