به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۳۹۲۶۳
هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا؛

امشب؛ استقلال- الریان؛ فولاد- الفاتح

گروه ورزشي: تیم‌های فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان دو نماینده کشورمان به مصاف دو حریف قطری و عربستانی خود خواهند رفت. استقلال تهران 3 اردیبهشت ساعت 21 میزبان الریان قطر خواهد بود و همچنین دیگر نماینده کشورمان فولاد خوزستان به وقت 21:45 به مصاف تیم الفتح عربستان خواهد رفت.
امشب؛ استقلال- الریان؛ فولاد- الفاتح
استقلال تهران-الریان قطر
استقلال تهران که در آخرین بازی خود مقابل الشباب عربستان 2 بر یک بازی را واگذار کرد از دوره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت. استقلال که به دلیل جایگاه پنجمی که در لیگ برتر کسب کرد جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را برای سال آینده از دست داد و این بازی برای استقلال تنها جنبه تشریفاتی دارد.

گفتنی است که استقلال 4 بازیکن اصلی خود یعنی خسرو حیدری، هاشم بیک‌زاده، آندرانیک تیموریان و امیرحسین صادقیان را در ترکیب ندارد و همچنین احتمال اینکه مهدی رحمتی در بازی آخر استقلال بر روی نیکمت بنشیند تا حسینی دروازه‌بان دوم استقلال اولین بازی خود را در استقلال تجربه کند زیاد است.

علاوه بر چهار بازیکن ملی این تیم و مهدی رحمتی، استقلال مصدومان زیادی دارد و این احتمال این وجود دارد که امیر قلعه نویی در بازی امروز با ترکیب کاملا جدید وارد میدان شود. در بازی خداحافظی با آسیا شاگردان قلعه‌نویی می خواهند بازی تماشایی داشته باشد و فصل 92-93 را با یک برد به پایان برسانند. الریان قطر با 12 گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع را در گروه خود دارد، این تیم قطری حتی در رقابت‌های لیگ قطر به دسته دوم سقوط کرده است.

فولاد ایران-الفاتح عربستان

فولاد ایران هفته گذشته صعودش را قطعی کرده است و بازی با تیم الفاتح بدون حساسیت برای قرمزپوشان خواهد بود.
فولاد هفته گذشته با برد شیرین 3 بر یک مقابل الجیش قطر صعودش را قطعی کرد اما حریفش، الفاتح یکی از ضعیف ترین تیم های تاریخ عربستان در لیگ قهرمانان آسیا بود و امیدی برای صعود ندارد و تنها در این بازی برای اعاده حیثیت بازی خواهد کرد. لازم به ذکر است که الفاتح در مرحله گروهی قهرمانان آسیا هیچ بردی کسب نکرده است اما در مقابل آن تیم فولاد خوزستان بدون باخت در صدر جدول است. فولاد برای این بازی 3 بازیکن ملی پوش خود مهرداد جماعتی، سوشا مکانی و بختیار رحمانی را در اختیار نخواهد داشت.