به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۳۹۲۳۶

گارسيا گزينه بارسا براي جانشيني مارتينو

گروه ورزشي: در ادامه گمانه‌زني‌هايي که درباره سرمربي فصل آينده بارسلونا انجام شده، نام يکي از مربيان شاغل در سري A به عنوان جانشين سرمربي آرژانتيني کاتالان‌ها مطرح شده است.
گارسيا گزينه بارسا براي جانشيني مارتينو
نام رودي گارسيا، سرمربي فرانسوي تيم رم در فهرست گزينه‌هاي مورد نظر بارسلونا براي قبول هدايت اين تيم در فصل آينده قرار گرفته، هرچند از قرار معلوم وي تمايلي به ترک جالوروسي ندارد.‌ گارسيا در اولين فصل حضورش در رم پس از ترک تيم ليل فرانسه، در پايتخت ايتاليا درخشان کار و قرمزپوشان اين شهر را به يکي از مدعيان اصلي قهرماني سري A تبديل کرده است.

او که تيمش با 8 امتياز در رده دوم جدول سري A قرار دارد و در تعقيب يوونتوس صدرنشين است، توانسته سهميه حضور مستقيم در مرحله گروهي ليگ قهرمانان فصل آينده را براي جالوروسي به ارمغان بياورد. با اينکه هنوز يک فصل ديگر تا پايان قرارداد گارسيا با رمي‌ها باقي است، سران اين تيم قصد دارند براي تمديد قرارداد وي و افزايش حقوق و امتيازات آن اقدام کنند.

درهمين حال اما گزارش‌هايي منتشر شده که از تمايل تيم‌هاي خارجي براي استخدام گارسيا حکايت داشته‌اند. روز دو‌شنبه برخي از رسانه‌هاي فرانسوي ادعا کردند که سران تيم فوتبال پاري‌سن‌ژرمن عملکرد گارسيا را مدتي است که زير نظر گرفته‌اند و روي او به عنوان جانشين لوران بلان در فصل آينده حساب مي‌کنند. با اين حال نشريه «مساجرو»ي ايتاليا مدعي شد که گارسياي 50 ساله در ميان گزينه‌هاي هدايت تيم فوتبال بارسلونا است.

در اين نشريه ضمن اشاره به وضعيت نه چندان مطلوب خراردو مارتينو، سرمربي کاتالان‌ها، از رودي گارسيا به عنوان گزينه نخست جانشيني وي نام برده شده است. اين نشريه حتي مدعي شده که گارسيا از تمايل بارسا به استخدام وي مطلع است، چرا که در ماه مارس از سوي باشگاه بارسلونا با وي تماس گرفته شده است. مساجرو در همين حال نوشته که گارسيا با وجود اطلاع از تمايل بارسلونا مديربرنامه‌هاي خود را مامور کرده است تا مذاکرات ميان او و رم را آغاز کند.