به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۴۲
 
۲۰۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۵۲۷۳۶
بورسیه‌های غیرقانونی، فضاسازی‌ رسانه‌ای بود!

تازه‌ترين كشف وزير علوم دولت احمدي‌نژاد!

گروه سياسي: وزير علوم دولت احمدي نژاد كه هم اكنون رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است و از افراد اصلي استيضاح دكتر فرجي دانا، با اشاره به فرصت سه ماهه برای معرفی وزیر پیشنهادی علوم به مجلس گفت: ان شاءالله دولت فردی را معرفی کند که حاشیه‌سازی پیرامون وزیر پیشنهادی کمتر باشد که مجلس بتواند رأی اعتماد بالا به وی دهد!
تازه‌ترين كشف وزير علوم دولت احمدي‌نژاد!
محمدمهدی زاهدی، درباره پیگیری بورسیه‌های غیرقانونی که از سوی مسئولان وزارت علوم  عنوان شده بود، افزود: عنوان کردن واژه بورسیه‌های غیرقانونی ظلم بزرگی به نظام و کسانی که اعلام کردند بورسیه های غیرقانونی وجود داشته است، بود که واقعیت ماجرا این‌چنین نبود که این مساله را باید به طور واضح مشخص کرد و به شعار دادن نیست. این مطالب فضاسازی‌های رسانه ای بود که غالبا این تبلیغات از سوی رسانه‌های ضدانقلاب صورت گرفت و ما نباید حرف های ضد انقلاب را بزنیم، در این رابطه نیز مجلس و کمیسیون آموزش، کمیته ای را تشکیل دادند!

اظهارات وزير دولت احمدي نژاد در حاشا كردن تخلف بزرگ و رسوا آميز بورسيه هاي تقلبي و رانتي و طرح اين موضوع به فضاسازی‌ رسانه‌ای! در حالي بيان مي شود كه اين اتفاق در هر جاي ديگر جهان رخ مي داد، دهها مسئول بازداشت و به محاكمه كشيده مي شدند اما در ايران، ظاهرا بايد به متخلفان مدال هم داده شود و البته رسانه‌ها نيز به دليل فضاسازي!! به اشد مجازات برسند، تا امثال آقاي زاهدي نيز خيالشان از اين بابت آسوده و راحت شود. بدين ترتيب عدالت، (با تعريف اصولگرايي و پايداري!) هم كاملا رعايت شده است!

در عين حال افكار عمومي و جامعه ايران از رييس جمهور و دولت رسما كه اعلام كرده‌اند كه حتي با استيضاح وزير علوم نيز اين پرونده را پيگيري نموده و اجازه نخواهند داد مبالغ ديگري به عنوان شهريه به بورسيه هاي سفارش شده و غيرقانوني توسط وزارت علوم به آنها پرداخت شود، انتظار دارد بدون توجه به دست و پازدن هاي مسئولاني كه خود در اين پرونده آلوده هستند، به وعده عمل كنند.