به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۴ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۳۵۶۷۲
نامه وارده

نتيجه آزمون‌استخدامی در 14‌استان چه شد؟

گروه مقالات: در مورخه 26/3/1391 از طرف وزارت کشور برای استخدام تعداد زیادی در دستگاههای اجرایی کشور همزمان در 14 استان آزمون استخدامی برگزار شد. بنا بود که تا آخر شهریور نتایج اولیه آزمون کتبی اعلام شود.
متأسفانه بنا به دلایل نامعلومی نتایج اولیه با تأخیر زیاد در اواخر اسفند ماه اعلام گردید. بعد از انجام مصاحبه و تحقیقات محلی نتیجه گزینش در آبان ماه سال جاری اعلام شد اما ناگهان از طرف وزرات کشور به استانداری‌ها دستور داده شد که فعلاً روند استخدام را متوقف نمایند و تا الان وضعیت ما قبول شدگان نامعلوم است و آنگونه که استانداری‌ها اعلام می‌کنند علت، عدم اختصاص اعتبار به این آزمون مي‌باشد.

چرا تا زمانی که اعتباری برای استخدام کارکنان دولت اختصاص نیافته، نبایستی هیچگونه آزمونی برگزار شود؟ پس چرا این آزمون برگزار شد؟ چرا ما جوانان این وطن باید تا الآن که 21 ماه که از برگزاری این آزمون می‌گذرد بلاتکلیف باشیم؟ چه کسی پاسخگوی تلف شدن عمر ما جوانان است؟ مگر نه این است که بیکاری ام الفساد است. مگر این دولت ادعای تدبیر و امید نداشت. چرا امیدمان را به یآس مبدل نمود؟ خانوده‌ها به جای سبد کالا بیشتر به این که فرزندشان به سرکار برود نیازمند هستند. دیگر هیچ غروری در وجودمان نمانده است. مشکل ما مشکل یکی دو نفر نیست مشکل هزاران جوان این کشور است.

مسئولان كشور چرا راحت با زندگی جوانان بازی مي‌کنند؟ چرا اینقدر به این موضوع بی اهمیتند؟ مگر ما فرزندان این وطن نیستیم؟ همچنین باید متذکر شویم که استخدامی بانک کشاورزی، امور مالیات کشور و شهرداری‌ها هم وضعیتی مثل استخدامی دستگاههای اجرایی دارند.
با تشکر از شما- فاطمه چمستانی

محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۲۴ ۰۹:۴۱
من هم در ازمون استخدامی تیر 92 اذربایجان غربی قبول شدم

و تا الان بیش از 100 بار مراجعه کردم ولی خبری نیست
هم از زندگی موندم هم مشکل افسردگی گرفتم کاش میگفتند قبول نشدی این طور هضمش راحت بود (212703)
لاله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۲۴ ۰۹:۵۳
این آزمونها یعنی کشک. استخدام شده ها از قبل مشخصن. تو شهر ما که اینطوریه. (212705)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۲۴ ۰۹:۵۸
الان اکثر سازمانهایی که از این طریق نیرو ورداشتن تامین اعتبار کردن فقط منتظر اینن که معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری مجوزش رو اعلام کنه گرچه بعضی از این استخدامای استانداری از محل قانون پنجم توسعه نیرو خواستن که متاسفانه اونا هم بلا تکلیفن. (212706)
امید خراسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۲۴ ۱۰:۰۱
متاسفانه این کاری بود که دولت خرابکار دهم جهت ایجاد مشکل و نارضایتی برای دولت بعدی ایجاد کرد. صدها هزار نفر را بصورت قانونی و غیر قانونی استخدام کرد که تمام بودجه کشور را می بلعد. دولت را به اندازه 2 برابر فربه کرده و توقعات را بسیار بالا برده است. در حال حاضر 88 درصد بودجه دولت فقط صرف حقوق و دستمزد میشود . می دانید این چه فاجع ای است؟ خدا لعنتشون کنه (212707)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۲۴ ۱۰:۰۶
19 اسفند سال 90 امتحان دادم اسامی را استانداری اعلام کرد ولی هنوز هیچ معلوم نیست - ای خدا کی به داد ما برسه (212708)
علاف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۲۴ ۱۰:۱۳
اتفاقا چون ما فرزندان این خاک هستیم این بلاها سرمون میاد اگه فرزندان خاک کشوری مثه افغانستان و فلسطین و لبنان بودیم الان وضعمون بهتر بود (212710)
نون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۲۴ ۱۰:۲۷
این تاخیر در اعلام نتایج شائبه ایجاد کرده. اگر قراری بر استخدامه از نو ازمون بگیرید . تا جلوی ورور اتوبوسی سوگولی های دولت پیش گرفته شه (212717)
مح مد
Romania
۱۳۹۲/۱۲/۲۴ ۱۱:۵۴
استانداري خراسان شمالي آزمونشو شهريور گرفتن بعد 6 ماه هنوز نتايج اوليه رو هم اعلام نكردن..تازه اين خوبه..فني حرفه اي كه 10000 تومن گرفتن حتي آزمونشم برگزار نكردن... (212738)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۲۴ ۱۲:۱۵
11اسفند 91 ازمون دادم .جواب نهایی هم تیر 92 امد جزو نفرات اصلی هستم ولی هنوز تکلیفم مشخص نیست. همه چیز قانونی طی شده.فقط امیدم به خداست نه بنده او . تمام (212749)
ج.د
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۲۴ ۱۲:۲۰
اگر خودي نيستي، حرفش را هم نزن. چه خواستيم چه شد؟ فقط مي تواني بخدا پناه ببري. (212751)
حمید
Anonymous Proxy
۱۳۹۲/۱۲/۲۴ ۱۳:۰۶
این ازمون برای افرادی بوده که قراردادی رفته اند سرکار و میخواستند رسمیشان کنند برای افرادی چون من که شهروند درجه پایین محسوب می شوم این ازمونها فرمالیته است. (212764)