به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۲ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۶۸۲۵۲
ناطق نوري:​ حزب‌الله حرکات زیبایی انجام می‌دهد

انقلاب به یمن،سوریه،لبنان‌وعراق صادر شده

گروه سیاسی: یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برکات انقلاب اسلامی امروز در ایران و منطقه مشاهده می‌شود.
انقلاب به یمن،سوریه،لبنان‌وعراق صادر شده
حجت‌الاسلام ناطق نوری در مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی که صبح امروز در ترمینال یک فرودگاه مهرآباد برگزار شد، به بیان خاطراتش از مراسم استقبال و ورود حضرت امام(ره) به کشورمان پرداخت و اظهار کرد:‌ البته قبل از ورود ایشان انقلابیون و رهبران انقلاب و مسئولان بالا نگران بودند و به ایشان می‌فرمودند که شما تشریف نیارید چراکه معلوم نیست بر سر هواپیمای شما چه بیاید و نگرانی فوق‌العاده‌ای دراین باره وجود داشت. اما امام(ره) با اتکا و اعتمادی که به خداوند داشتند، فرمودند من به ملتم قول دادم که در اولین فرصت بیایم و اگر قرار است بمانم بین ملت بمانم و اگر قرار است بمیرم بین ملت بمیرم.

وی با مورد توجه قرار دادن نقش آیت‌الله بهشتی و مطهری و مرحوم بازرگان در مراسم استقبال از حضرت امام(ره) به ذکر خاطرات خود از وقایع پس از ورود حضرت امام به کشورمان پرداخت و اظهار کرد: وقتی امام(ره) می‌خواستند فرودگاه را ترک کنند و سوار ماشین شوند یکی از آقایان که از ملی‌گراها بودند و البته خیلی هم زحمت کشیده بودند چرا که هماهنگی با دولت آن موقع برای آمدن امام(ره) و فرودگاه با آنها بود، سوار ماشین بودند اما امام در لحظه سوار شدن به ایشان گفتند که تشریف بیاورید پایین و در واقع امام(ره) حواسشان جمع بود که از این فرصت هیچ‌کس احتمالا بهره‌برداری نکند. خود ایشان جلو سوار شدند و مرحوم حاج احمد آقا نیز عقب نشستند و راننده هم آقای رفیق‌دوست بودند.

وی در ادامه به خاطر مربوط به خاطرات امام(ره) در بهشت زهرا و سخنرانی ایشان در این مکان اشاره و در پایان سخنان خود اظهار کرد: برکات انقلاب اسلامی امروز در ایران و منطقه مورد مشاهده است و بیرون از کشور ما عزت این انقلاب را می‌بینیم چنانچه امروز لبنان و حزب‌الله لبنان عزت دارد و حزب‌الله و سید حسن نصرالله حرکات بسیار زیبایی انجام می‌دهند.

ناطق نوی خاطر نشان کرد: تمام این آوازه‌ها و برکات از برکت امام بزرگوارمان است و همچنین می‌بینیم که انقلاب ما به یمن،سوریه، لبنان و عراق صادر شده است. این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین گفت: خداوند ان‌شاء‌الله مقام معظم رهبری را برای ما محفوظ بدارد و ما را قدردان انقلاب بدارد و در این انقلاب ما را پایدار نگه دارد.
مرجع : ایسنا