به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۷۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۹ ساعت ۰۲:۳۲
کد مطلب : ۷۸۲۴۲

«تاج‌زاده» يكسال ديگر در اوين خواهد ماند

گروه سياسي: سيدمصطفى تاج‌زاده، معاون سياسي وزارت کشور در دولت اصلاحات، علیرغم پایان محکومیت ۶ سال حبس خود مربوط به سال 88 به دلیل محكوميت جديد یک‌ساله حبس، همچنان در اوين خواهد ماند.
«تاج‌زاده» يكسال ديگر در اوين خواهد ماند
فخرالسادات محتشمي‌پور همسر تاجزاده در فيس‌بوك خود نوشت: دوشنبه ٢٨ فروردین، حکم حبس شش ساله همسرم به پایان رسید ولي وی ...باید همین شرایط ....را یک سال دیگر تحمل کند. محتشمي به نقل از همسرش به رييس جمهور پیام داده كه نگران دلواپسان نباشید چون بی آبروتر از آنند که برای دولت مشکل ایجاد کنند ولی بزرگترین خطا آن است که وجود نارسایی ها و مشکلات و حتی نارضایتی های گسترده که بسیاری از آن ها طی سال های پیش انباشته شده و به ارث رسیده‌اند، در وجود دلواپسان خلاصه شود. ...

وي به دولت هم هشدار می‌دهد: این روزها بزرگترین زجر من این است که محکوم به دیدن رسانه میلی هستم و این موجب می شود که به خوبی متوجه هجمه ها به دولت باشم و برجسته کردن ضعف ها و کمبودها آن هم فقط در مورد قوه مجریه... را خوب ببینم. ...صدا و سیما به آزاد شدن یازده میلیارد دلار پس از مذاکرات هسته‌ای هیچ سخن نمی گوید مبادا مردم نکته مثبتی به نفع مذاکرات برداشت کنند. همچنان که درباره کاسبی ۲۵ میلیاردی تحریم کلامی نمی‌گوید تا غارتگری‌های این سالیان آشکار نشود. من البته به شعور مردم ایمان دارم اما این دلیل نمی شود که دولت حواسش به سم‌پاشی‌های صدا و سیما نباشد!

گفتني اينكه، تاج‌زاده، عضو ارشد سازمان مجاهدین انقلاب و حزب مشارکت، پس از انتخابات سال ۸۸ به اتهام اجتماع و تبانی به قصد بر هم زدن امنیت ملی و فعالیت تبلیغی علیه نظام، بازداشت و به ۶ سال حبس محکوم شد، این حکم در دادگاه تجدیدنظر عینا تایید شد. تاج‌زاده در ایام حبس نيز به دلیل نامه‌نگارى‌هايى از درون زندان، به تبلیغ علیه نظام متهم شد و با عدم حضو در دادگاهى که آن را به دليل غیرعلنى بودن، غیر قانونى خواند، توسط دادگاه انقلاب به به یک سال حبس ديگر محکوم شد.