به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۳/۲۶ ساعت ۱۹:۵۶
کد مطلب : ۱۲۷۱۲

تاجزاده از عارف به خاطر انصرافش تشكر كرد

گروه سياسي: سیدمصطفی تاجزاده در پیامی به دکتر محمدرضا عارف انصراف وی را عامل بر هم زننده مهندسی انتخابات و باعث ترغیب بسیاری از هموطنان به رای‌دادن خواند. متن کامل این پیام در پی می آید:
به نام خدا
جناب آقای دکتر محمدرضا عارف
با سلام و احترام
جناب عالی را همگان به عنوان یک چهره دانشگاهی نجیب و اخلاق گرا می‌شناسند. انصرافتان از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ثابت کرد که شخصی زمان شناس و فداکار نیز هستید. خود استحضار دارید که کناره گیری جناب عالی مهندسی انتخابات ۲۴ خرداد را به هم زد و تصمیم بسیاری را برای رأی ندادن تغییر داد.
من نیز مانند شما خرد جمعی اصلاح طلبان را بر نظر شخصی خویش مرجح شمردم. علت نیز روشن است. در کار گروهی تبعات یک تصمیم جمعی حتی اگر خطا باشد کم هزینه تر و قابل تحمل تر از پیامدهای یک تصمیم فردی مخالف با نظر جمع است حتی اگر درست اتخاذ شده باشد. این جانب با احترام به عزم هم وطنانی که در اعتراض به آزاد نبودن صد در صد انتخابات رأی ندادند، اعلام می کنم که به دلیل فوق در انتخابات شرکت کردم و با این امید که گام هایی هرچند کوچک به سوی بهبود امور برداشته شود به دکتر روحانی رأی دادم.
در خاتمه با سپاس از صبر و پایداری حضرات آقایان موسوی و کروبی و سرکار خانم رهنورد و با تشکر از مسئولیت پذیری شایسته و به موقع جناب آقای خاتمی و نیز فداکاری جناب آقای هاشمی رفسنجانی و با تبریک پیروزی اخیر ملت ایران به همه اصلاح طلبان و دموکراسی خواهان منطقه و جهان، برای جناب عالی توفیق، سلامتی و سربلندی از درگاه خداوند رحمان آرزو می کنم. زندان اوین- سید مصطفی تاجزاده ۲۵ خرداد ماه ۱۳۹۲
..............................................
از سوي ديگر دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در پیام تبریکی به مناسبت انتخاب حسن روحانی به ریاست جمهوری ابراز امیدواری کرده اند که وي در این راه خطیر و در تحقق وعده های انتخاباتی موفق باشد. متن این پیام تبریک به شرح زیر است:
جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین روحانی

رئیس جمهور منتخب مردم ایران
پیروزی شما در انتخابات دوریازدهم ریاست جمهوری نتیجه ایست گوارا برای تلاش مردمی صبور، باگذشت و مقاوم که در سالگرد ۲۵ خرداد، میوه ایستادگی‌ها، از جان گذشتنها، زندانها و حصرها را دریافت کردند. این پیروزی برشما و همه ی ما مردم – چه آنها که از سر دل‌نگرانی از فرداها و آزردگی از حوادث تلخ دوره های پیشین از حق رایشان چشم پوشی کردند و چه آنها که با امید به تغییر و درحالی‌که به نتایج مطمئن نبودند حماسه ای بزرگ آفریدند – مبارک باد. باشد که در سایه تدبیر و رعایت قانون بی اعتمادی‌ها به اعتماد و اعتماد ملت به سرافرازی هرچه بیشتر و ثبات و آرامش مبدل گردد. ‫ما دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد دعا می‌کنیم تا در این راه خطیر و در تحقق وعده های انتخاباتی موفق باشید.‬
کوکب، زهرا و نرگس موسوی