به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۰۶ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۷۳۰۱۲
فاضل میبدی:

موتور بحران‌آفرینی تندرو‌ها خاموش نمی‌شود

گروه سیاسی: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: عده‌ای تلاش می‌کنند مذاکرات به نتیجه نرسد آن‌ها حمایت‌های قاطع رهبری از تیم سیاست خارجی دولت یازدهم را فراموش کرده‌اند.
موتور بحران‌آفرینی تندرو‌ها خاموش نمی‌شود
محمدتقی فاضل میبدی در گفت‌و‌گو با ایلنا، با اشاره به عملکرد دولت در سال ۹۳ گفت: خوشبختانه ما در سال ۹۳ آرامشی نسبی داشتیم، البته رکود همچنان وجود داشت، اما تورم لجام گسیخته توسط دولت مهار شد. توقع همه این است که در سال ۹۴ موتور اقتصادی دولت بتواند کشور را به رونق برساند و رکود را کاملا از بین ببرد. وی افزود: در عرصه سیاست خارجی نیز چالش‌های ما با خارج کمتر شده، لذا امیدواریم دولت بتواند هر چه زود‌تر کلید حل مساله هسته‌ای را بزند و با به سرانجام رساندن مذاکرات شاهد دستاوردهای خوب آن باشیم.

فاضل میبدی با بیان اینکه موتور بحران‌آفرینی تندرو‌ها هیچ‌گاه خاموش نمی‌شود، گفت: آنها هر روز تلاش می‌کنند، یک جنجال درست کنند. در سال ۹۴ ما دو انتخابات مهم را در پیش رو داریم، ممکن است این بحران‌ها افزایش یابد، اما دولت باید با پختگی در برابر همه این بحران‌ها بایستد. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: متاسفانه در داخل عده‌ای تلاش می‌کنند مذاکرات به نتیجه نرسد آنها حمایت‌های قاطع رهبری از تیم سیاست خارجی دولت یازدهم را فراموش کرده‌اند. خوشبختانه دولت در مذاکرات از مواضع اصلی خود عدول نکرده و روی آن مواضع ایستاده است.

وی با بیان اینکه برخی وعده‌های دولت هنوز محقق نشده، گفت: مردم فضای سیاسی بازتری را در عرصه مطبوعات و رسانه‌ها مطالبه می‌کردند. همچنین حل موضوع حصر جزء دیگر خواسته‌ها بود که در وعده‌های دولت وجود داشت، البته نباید فراموش کرد که عملی شدن همه این مطالبات تنها دست دولت نیست، بلکه همکاری همه قوا را می‌طلبد. اگر برخی مسائل سیاسی از جمله مساله حصر حل نشود، ممکن است در عرصه سیاست خارجی نیز تاثیر منفی خود را بگذارد.