به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۵ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۵۲۶۱۹

کنسرت‌هایی که تا پايان تابستان در راهند

گروه فرهنگ و هنر: آخرین ماه تابستان در حالی سپری می‌شود که سازهای هنرمندان ایرانی همچنان در سالن‌های مختلف شهر کوک است.
کنسرت‌هایی که تا پايان تابستان در راهند
گروه موسیقی «نگاه» 6 و 7 شهریور در سالن آمفی تئاتر محک به روی صحنه خواهد رفت. سرپرست این گروه علی کرمی‌کبیر است و سالار ایلخانی‌پور و روح‌الله باقری خوانندگان گروه هستند. این در حالی است که بیشتر اعضای این گروه دارای معلولیت هستند و قطعات موسیقی ایرانی را اجرا خواهند کرد. قیمت بلیت‌های این کنسرت 35 و 45 هزار تومان است.

***
حامد سماعی که به تازگی آهنگ خاطرات رنگی را منتشر کرده است، 7 شهریورماه و در ساعت 21 به تالار ایوان شمس مِی‌رود و برای مخاطبانش اجرا خواهد داشت. قیمت بلیت‌های این کنسرت 40 و 50 هزار تومان است.

***
همچنین،‌پری ملکی با همراهی گروه «خنیا» 7 و 8 شهریورماه به تالار وحدت می‌رود و کنسرت «زمان که می‌گذرد» را اجرا می‌کند. علاوه بر پری ملکی، فاروق کسمایی و نیکی شیربیشه خوانندگان خنیا هستند که اجراکننده قطعات موسیقی ایرانی خواهند بود. این کنسرت هرشب ساعت 22 برگزار خواهد شد و قیمت بلیت‌ها 20 تا 50 هزار تومان است.

***
شهرام شکوهی هم قرار است کنسرتی را برگزار کند و در آن به اجرای قطعات جدیدش بپردازد. این کنسرت 9 و 10 شهریور ماه و هرشب در دوسانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به روی صحنه خواهد رفت و علاقه‌مندان باید بلیت‌های 40 تا 100 هزار تومانی خریداری کنند.

***
مرتضی پاشایی هم که این روزها درگیر حاشیه‌های عجیب و غریب است، 12 شهریورماه در دو سانس 18 و 21:30 به روی صحنه خواهد رفت. این کنسرت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد شد و قیمت بلیت‌ها 40 تا 100 هزار تومان است.

***
تالار وحدت 12 و 13 شهریورماه میزبان علاقه‌مندان موسیقی ایرانی است، که قرار است قطعات قدیمی را با اجرای ارکستر چکاوک بشنوند. این کنسرت هرشب ساعت 22 برگزار خواد شد و با اجرای قطعات هنرمندانی چون فضل‌الله توکل، همایون خرم، عماد رام و ...همراه است .همچنین میلا کیایی در این کنسرت به تکنوازی سنتور خواهد پرداخت. قیمت بلیت‌های ااین اجرا 30 تا 50 هزار تومان است.

***
گروه موسیقی «ستاره قطبی» 13 و 14 شهریورماه ویژه بانوان در تالار وحدت اجرا دارد. در این کنسرت که ساعت 15 برگزار خواهد شد، قطعاتی به زبان‌های لری، کردی،‌ترکی، هندی، انگلیسی، عربی و فرانسوی اجرا می‌شود. قیمت بلیت‌های این اجرا 30 تا 50 هزار تومان است.

***
بنیامین بهادری هم 13 شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی کنسرت دارد. قیمت بلیت‌های این اجرا 40 تا 100 هزار تومان است.

***
اما سالن همایش‌های برج میلاد 13 شهریورماه و در ساعت 21 میزبان حسام‌الدین سراج است. این کنسرت «نگاه آسمانی» نام دارد و رهبری ارکستر سراج بر عهده همایون رحیمیان است و قیمت بلیت‌های اجرا 40 تا 100 هزار تومان است.

***
14 شهریورماه گروه موسیقی «نوای سیمره» در تالار وحدت اجرا خواهد داشت و قطعاتی از موسیقی لکی و لری اجرا خواهد شد. این کنسرت ساعت 22 و با بلیت‌های 20 تا 70 هزار تومانی برگزار خواهد شد.
مرجع : ایسنا