به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۸۶۴۰۵
درآستانه روز خبرنگار

نامگذاری خیابانی به نام قندی به کجا رسید؟

گروه جامعه: در آستانه روز خبرنگار (17 مرداد) رئیس کمیسیون نام گذاری از در نوبت نامگذاری بودن خیابانی به نام این استاد خبرداد.
نامگذاری خیابانی به نام قندی به کجا رسید؟

پس از مرگ حسین قندی، استاد ارتباطات، جمع کثیری از روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، شاگردان و همکاران زنده‌یاد استاد حسین قندی طی نوشتاری به مسئولان شورای شهر خواهان نام گذاری معبر، میدان و ... به نام این استاد شدند و نهایتا در هشتم اردیبهشت ماه امسال، در صد و چهل و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر تهران با رأی اکثریت اعضا دو فوریت نامگذاری خیابانی به نام این استاد به تصویب اکثریت اعضاء رسید و بررسی‌ها در کمیته نامگذاری برای انتخاب خیابان آغاز شد.

 

و حالا در آستانه روز خبرنگار (17 مرداد) رئیس کمیسیون نام گذاری از در نوبت نامگذاری بودن خیابانی به نام این استاد خبرداد.
مجتبی شاکری در این باره گفت: نامگذاری خیابانی به نام استاد قندی در نوبت رای گیری در صحن علنی است و پس از اتمام تعطیلات تابستانی شورا این موضوع مورد رأی گیری قرار خواهد گرفت.در آستانه روز خبرنگار میدانی نیز به نام «غلامرضا رهبر» از خبرنگاران شهید مزین خواهد شد،  تاکنون دو بوستان و دو خیابان به نام شهدای خبرنگار و خبرنگاران نامگذاری شده است.وضعیت خبرنگاران در نامگذاری معابر خوب است، همچنین فرهنگسرای رسانه نیز به منظور حفظ نام و یاد اصحاب رسانه نامگذاری شده است.

مرجع : ایسنا