به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۳۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۲۹۳۴۵

نماینده اصولگراي مجلس: احمدی‌نژاد خواستار بازداشت خاتمی٬ موسوی و کروبی بود

گروه سياسي: يك نماینده اصولگراي مجلس در واكنش به اظهارات اخير يكي از حاميان رسانه‌اي احمدي‌نژاد با بيان اينكه، او (احمدی‌نژاد) به عنوان «لکه ننگ» و «سیاه» در تاریخ «اصول‌گرایی» است، فاش كرد كه رييس دولت دهم خواستار بازداشت موسوی٬ خاتمی و کروبی شده بود.
نماینده اصولگراي مجلس: احمدی‌نژاد خواستار بازداشت خاتمی٬ موسوی و کروبی بود
نادر قاضي پور این مطلب را در واکنش به اظهارات عبد‌الرضا داوری مبنی بر اینکه احمدی‌نژاد دو بار خواستار آزادی موسوی و کروبی شده بود٬ افشا كرده و افزود: ادعای تلاش احمدی‌نژاد برای آزادی زندانیان سیاسی «مزاحی» بیش نیست و رئیس دولت‌های نهم و دهم اعتقادی به «دموکراسی» نداشت. احمدی‌نژاد در آن دوران (سال ۸۸) خود رئیس شورای امنیت ملی بوده٬ آیا برای آزادی موسوی و کروبی به خودش نامه زده است؟ این اظهارات داوری کذبی بیش نیست.» متن جوابيه دفتر نادر قاضي پور، نماينده اروميه در پاسخ به مواضع عبدالرضا داوري كه به رسانه‌ها ارسال شده است را در ادامه مي خوانيد:

اخیرا عبدالرضا داوری یکی از نزدیکان احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در گفت و گو با رسانه‌ها مطالبی را ارائه نموده که نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این اظهارات اعلام کرد: سخنان داوری با واقعیت مغایرت دارد.

 عبدالرضا داوری، دولت احمدی‌نژاد را پاک ترین دولت‌ها دانسته و حتی خود احمدی‌نژاد از گفتن این حرف عبایی ندارد او در مقابل دولت مقام معظم رهبری خود را در چه سطحی از پاک ترین‌ها می داند؟ آیا اختلاس 3000 میلیاردی این گفته‌ها را نقض نمي‌کند؟

در رابطه با گفته داوری در سیاست مصوب توسعه واردات در مجلس

این حرف کذب محض است چرا که همه ملت‌ها با تعرفه در مقابل توسعه واردات را می گیرند. اول اینکه مجلس اظهار نکرده که تعرفه‌ها باید صفر گردد چرا که واردات شکر، کشاورزان را به زمین نشاند دوم اینکه در قانون برنامه پنجم آمده است که دولت باید مقابله با واردات بی رویه در صنعت کشاورزی را پیشه کند اما دولت تماما به واردات ادامه داد. سوم اینکه بی تدبیری در تولید باعث تعطیلی کارگاه‌ها شده و به همین دلیل دولت به سمت واردات رفته است تا بخواهد با این کار دهن‌ها را بسته نگه دارد. ضمناً در همین واردات بحث تغییر قیمت خرید گندم پیش می آید. چرا خرید گندم خارجی جایگزین تولید داخلی شده و روزی که انبارها املا شد واردات به صفر رسید؟ موضوع واردات شکر آیا دور از این بحث بوده است؟ واردات لوله های نفتی و خودروهای لوکس نیز از کارهای دولت محمود احمدی‌نژاد است.

عبدالرضا داوری در این مصاحبه خود مسکن مهر را یک مگا پروژه خوانده و از حسن روحانی در رابطه با بی مهری به مسکن مهر انتقاد کرده است. قاضی پور در این رابطه گفت: مسکن مهر یا خوابگاه مهر مطرح است. چرا که اصلاً زیر ساخت هایی برای این مسکن مهر وجود ندارد. مردم در فضا های راکد و خارج از فضای شهری باید به زندگی بپردازند که به دور از مواضع علمی، بهداشتی و... است. محمود احمدی‌نژاد به چه قیمتی مسکن مهر را کلید زد؟ به قیمت استقراض از بانک مرکزی و تورم؟

نادر قاضی پور در پاسخ به کاهش 40 درصدی فروش نفت و رشد منفی 5 درصدی اقتصاد گفت: رشد منفی نفت به تورم مربوط نیست بلکه پای خوابیدن خط تولید کشور مطرح است؛ ضمن اینکه در بحث تحریم‌ها نیز دولت مقصر اصلی است. در اظهارات داوری آیا مجلس مقصر روند بی رویه واردات بوده و در سیاست خارجی منظورشان از ارکان حاکمیت، رهبری است؟ آیا 11 روز خانه نشینی شخص دوم کشور نوعی از کودتا نیست؟ قاضی پور در رابطه با بحث نقش و بزرگ نمایی مجلس در دوران احمدی‌نژاد گفت: دولت احمدی‌نژاد تنها دولتی است که شخص رئیس جمهور با بی قانونی مجلس را کم رنگ کرد.

داوری در اظهاراتش مجلس را یک رای متکثر و پراکنده دانسته که نماینده ارومیه در پاسخ به آنها گفت: غیر از قانون روابطی میان قوا حاکم است که محمود احمدی‌نژاد آنها را نیز به حساب نیاورده و همین باعث به وجود آمدن مشکلات در کشور شد. عبدالرضا داوری در گفت و گوی خود احمدی‌نژاد را فردی جدای از اصولگرایان خوانده است اگر این طور بوده چرا حداد عادل، احمد توکلی و جبهه پایداری و... از وی حمایت کردند؟ احمدی‌نژاد با کارهایش ننگی برای اصولگرایان بود. آیا واقعاً احمدی‌نژاد به دموکراسی اعتقاد داشته ؟چراکه وی اصلاً اضول بین قوا را رعایت نمي‌کرد.

داوری در اظهارات خود اعتقاد محمود احمدی‌نژاد به آزادی سیاسی و آزادی بیان را پیش کشیده که قاضی پور این سخنان را مزاحی بیشتر نمي‌داند. نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این که احمدی‌نژاد اقدام به آزادی موسوی و کروبی کرده است؛ گفت: احمدی‌نژاد در جلسات سران قوا اظهار کرده خاتمی، موسوی و کروبی باید دستگیر و زندانی شوند ضمناً احمدی‌نژاد در آن دوران خود رئیس شورای امنیت ملی بوده آیا برای آزادی موسوی و کروبی به خودش نامه زده است؟ این اظهارات داوری کذبی بیش نیست.

عبدالرضا داوری در رباطه با ماجرای سعید مرتضوی گزارش تحقیق و تفحص را 800 روزه دانسته که نماینده مردم ارومیه با اشاره به 6 ماهه بودن این تفحص گفت: نمی‌دانم داوری بر چه اساسی این اظهار نظرها را داشته. تحقیق و تفحص تامین اجتماعی 180 روزه بوده که در آن اعضای جبهه پایداری، رهروان، اصولگرایان و اصلاح طلبان حضور دارند ولی مشکلات تامین اجتماعی و مرتضوی آن قدر بالا بوده که در 148 روز به پایان رسیده است.

قاضی‌پور در پایان با اشاره به سخن داوری در رابطه با اینکه حذف احمدی‌نژاد شکست های اصولگرایان را در پی دارد اذعان داشت: وجود احمدی‌نژاد نابودی اصولگرایان بود و وی لکه سیاه بر تاریخ اصولگرایان زده و این شکست از بابت تخریب اصولگرایان توسط احمدی‌نژاد در حمایت از مشایی بوده است.

علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۲:۵۹
اندك اندك پردها كنار ميروند!!!!!!!!!! (201079)
مخالف محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۴:۵۳
اگر اینکه احمدی نژاد خواستار بازداشت فرد محبوبی چون خاتمی هم بوده درست باشد باید پرسید ایا او هدفش به هم ریختن و ایجاد بلوا در کشور نبوده ؟ (201123)
گالیله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۶:۴۹
دوستان من فکر میکنم اکثر این منفی ها کارمند های روزنامه کیهان هستند از بیکاری همه کامنت های سایتها رو میخونند.البته از برجهایی که در فرمانیه و منطقه یک داره ساخته میشه هر کدوم 3 یا 4 تا آپارتمان سهم دارند منتهی تا آماده شدن آپارتمانشون سایتها رو زیر رو میکنند و منفی میدند. (201172)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۸:۴۴
"وجود احمدی نژاد لکه سیاه بر تاریخ اصول گرایان زده " جمله جالبی است ولی کمی دیرگفته شده چون از حدود 9 سال قبل معلوم بود که احمدی نژاد کیست ولی همه آقایان بی بصیرتی کردند و گفتند ... و معجزه هزاره سوم و... (201225)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۳:۰۱
ما هم خواستار بازجویی و بازداشت احمدی نژاد برای عملکرد 8 ساله اش هستیم. (201080)
درياچه اروميه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۳:۰۲
البته شايان ذكر است از ديگر اقدامات اصولگرايان در منطقه اروميه مي توان به برج الماس غرب و نورد فولاد اشاره كرد كه لكه ننگتر از 3000ميليارد اختلاس هستش .چون دادن نام از طرف بهار ممنوع اعلام شده به قول قديميها حرف بنداز زمين صاحبش برميداره (201081)
هاراي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۴:۳۴
همه كه فهميدن منظورت نمايندگان اصولگرا در استان رو گفتي .اين قضيه ادامش به دست اندازي در پرونده هاي امور اراضي و ساخت و پاخت با بعضي واحدهاي صنعتي و پولشويي با برخي موسسه ها كه حالا برچيده شدن هم ميشه (201117)
كارون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۸:۰۰
راست ميگن يكي از نماينده هاتون بعضي دارايي هاشونو زنده به اسم يكي از رئيس شعبه هاي بعضي بانكها تا براش نگه دارن؟ (201212)
كارون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۸:۰۱
چرا اين آقا هميبشه به زور گريه دو روز به انتخابات مونده صلاحيت ميگيره؟ (201213)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۳:۰۴
هرچی میکشیم از دست 8 سال بی تدبیری احمدی نژاده (201082)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۶:۵۱
عزیزم بی تدبیری نبود
بی بصیرتی ماست از اون موقع تا حالا
یه سری چیزاس ما نمیفهمیم (201174)
كارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۳:۱۴
آفرين بر اين شهامت.
به اين آدم واقعاً ميشه گفت اصول گراي واقعي نه اونهايي كه به خاطر منافع جناحي و شخصي اسم اصول گرايان را لكه دار ميكنند. (201085)
حسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۳:۱۸
من با حرف هاي قاضي پور موافقم . قاضي پور راست ميگه
داوري يادش رفته موسوي را با رجوي مقايسه مي كرد . (201086)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۳:۱۹
بازی جدید اصولگرایان شروع شده است، اصولگرای غریق دست به چوب کبریت دراز کرده... (201087)
مقداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۳:۲۰
محاکمه واجرای عدالت برای رییس دولت نهم ودهم اجراشود. (201088)
جمشید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۳:۳۱
شما درست فرمودید. احسنت. سوال این است چرا نظر احمدی نژادهنوز هم حاکمیت دارد؟ (201092)
ناصر ارموی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۳:۳۲
عمو وقتی احمدی نژاد قانون رو زیر پا میذاشت خواب تشریف داشتی یا خودتو به خواب زده بودی؟ (201093)
درياچه اروميه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۴:۳۷
نه عزيزم مشغول مداحي بودن (201118)
ایران آباد (ک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۳:۴۱
رانتی که از دروان احمدی نژاد ، در این 8سال آقایان به جیب خود واقوام ریختن مانع از این می شود که احمدی نژاد را رها کنند آخر نمک خوردن وشکستن نمک دان .....بعید است (201095)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۳:۵۷
اصولگرایان حتی به اصول اولیه ی اخلاقی هم پایبند نیستند.برای توجیه بی لیاقتی های خودشون علیه بنده ی خدا احمدی نژاد انتفاضه راه انداختند.بر خلاف اون چه که انتظار دارن ،نه تنها با این کارها نمی تونن وجهه ی اجتماعی خودشون رو برگردونند و عوام فریبی کنند،بلکه خودشون رو بیش از پیش در افکار عمومی منفور جلوه میدند. (201101)
نن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۴:۰۲
خدایا کشورم را از جنگ،قحطی و دروغ محافظت کن (201106)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۴:۱۴
اصول گرا واصلاح طلب وکار گزاران یک کلمه است.مهم عمل افراد است که خط واقعی انها را روشن میکند. (201112)
ss
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۴:۵۱
بهار چرا هیچ خبری از دست فروشی که تو مترو گلبرگ خودکشی کرد نمیزنی؟؟ نکنه این هم امنیتیه! به همه بگین که جامعه داره به چه سمتی میره...چه بر سر مردم میارن. (201121)
خرم سلطان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۴:۵۶
اين آقاي اصولگراي دقيقه نودي تا ديروز كه براي كارخونه ها وام ميگرفت و اون يكي رفيقش مشغول دست كاري اسناد امور اراضي بود چيزي نمي گفتن حالا كه نزديك انتخابات آقايون رنگ عوض ميكنن . (201124)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۵:۲۳
گه ملحد و گه دهری و کافر باشد / گه دشمن خلق و فتنه پرور باشد

باید بچشد عذاب تنهایی را / مردی که ز عصر خود فراتر باشد

موسوی و کروبی رو ازاد کنید (201130)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۵:۲۶
یک گلایه:
سایت تحلیلی و سیاسی بهار زمان احمدی نژاد بیشتر نطقت باز بود برای اظهار نظر مردم،چی شده الان همه خبرهات و مقاله هات در حد داغ کن شده،می خوای چیو ثابت کنی ؟؟؟واقعا فکر میکنی خبرهایی که اصلا به ما ربطی نداره باید جای نظراتش باز باشه ولی خبرهایی که به ما ربط داره بسته شده شما هم سیاست یک بام و دوهوایی

زنده و پاینده باد خاتمی (201131)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۹:۵۳
منم همین حرفو زدم متأسفانه جوابی ندادن (201245)
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۵:۳۱
فتنه گران گنا ه نابخشنودنی کردند که استکبار را وارد منازعه خودشان کردند خط دهی اصلی مناقشات آن روز در ماهواره های استکبار ایان وآشکار بود
متا سفانه خطاهای احمدی نژاد باعث شده تا آن فاجعه بزرگ کم رنگ شود ولی بدانید که همه اینها در دادگاه عدل الهی محاکمه خوهند شد هم فتنه گران که با اصل نظام در افتادند وهم احمدی نژاد که با خطاهای خود مشکلات اقتصادی را ترمیم نکرد وباعث طلبکاری فتنه گران شد (201132)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۵:۴۷
اینو خوب اومده که لکه ننگی برای اصولگرایان بوده و باید گفت که لکه ننکی . . . (201141)
وحید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۵:۵۰
همه ی این حرفا به خاطره اینکه اینا تمام تلاششون رو میکنن ک بگن احمدی نژاد اصول گرا نبوده، و در این دو سه سال هم موفق بودن و الان هم دارن ادامه میدن تا برا انتخابات بعدی مجلس زیر سایه ی سنگین بی مدیریتی احمدی نژاد اصول گرا نباشن. (201143)
فاطما
United States
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۶:۲۰
اگر کشور ما . . . احمدی نژاد باید در زندان میبود (201156)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۶:۵۶
جناب قاضي پور، الان که ديگر آن مرد نيست، آن مرد که رئيس شوراي عالي امنيت ملي بود؛ رفته است! پس چرا اين بزرگواران کماکان در حصرند!؟ چرا سيد خندان و عزيز، ممنوع الخروج است!؟ مگر هنوز آن مرد رئيس شوراي عالي امنيت ملي است!!؟ (201177)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۷:۱۱
زنده باد احمدی نژاد.از طرف دوست و دشمن تخریب شد ولی خدا بزرگه و میبینه.بزودی تمام پشت پرده ها رو خواهد شد.اصولگراها با تخریب احمدی نژاد اول خودشونو تخریب کردن بعد به رقیب جان دوباره دادن.زنده باد احمدی نژاد. (201186)
درياچه اروميه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۹:۳۱
جواد جان الهي آقاي احمدي نژاد صد سال ديگه هم زنده باشه اما تورو خدا ديگه بالاتر از معاون بخشداري كاري رو قبول نكنه كه هم خيانت به خوشه و هم به هممون (201240)
حق
United States
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۹:۳۹
فساد های بزرگ مالی و میدان دادن به افرادی مانند مرتصوی و زنجانی، رحیمی و .... رو هم خدا می بینه البته و هم خلق خدا ... (201242)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۷:۲۲
آقای احمدی نژاد فقط بلد بودند توهین کنند. ایرانی ها به راستگویی رفتار نیکو و مودبانه شهره هستند تعجب می کنم این اقا چرا اینطوری نیست.!!!! (201192)
مریسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۹:۵۹
دکتر محمود احمدی نژاد اصولگرا نبوده و نیست ایشان یک مسلمان با عقاید پاک و فرا جناحی هستند (201249)
مادربزرگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۷:۵۸
باز هم انتخابات شروع شد و نمايندگان خصوصاً اين نماينده كه توانضباط هم صفر شدن و از نشون دادن كارنامه شون خجالت ميكشن شروع كردن از جيب اين واون خرج كردن آخه پس تا ديروز كجا بودي بلا (201211)
حميدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۱۸:۳۲
هشت سال هر بلايي دلش خواست سر اين مملكت و مردم آورد حضرات صداشون درنيومد،!!! پنجاه تا هم نهاد نظارتي داريم،!! خير سرمون حالا تازه اينها از خواب بيدار شدند،!!! جناب وكيل تاوان خواب خرگوشي جناب عالي و هم فكرهاتو ما مردم بايد بدهيم،،!!! حنا كه از وقتش گذشت نميگم كجا بايد استفاده كني،،!!!!!!!!! (201220)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۲۰:۵۳
داستان های محمود باید نوشته شود از بگم بگم ها تا محوشدنها ودزیده شدنهای 3000 میلیاردی (201267)
شهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۲۱:۳۳
خدایا !! این لکه سیاه کی پاک خواهد شد!! (201275)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۵ ۲۱:۴۳
سوال : احمدي نژاد واقعا كي بود؟ چه هدفي در ايران داشت؟ مي خواست ايران را به كجا برساند؟ آيا كارهايش را عمدا كرد؟ (201277)