به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۱۸ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۳۷۲۶۵

بلاتکلیفي آزمون استخدامی 92 شرکت‌نفت

گروه جامعه: در اسفند ماه 1391 شرکت ملی نفت ایران اقدام به ثبت نام جهت انجام آزمون استخدامی جهت اشتغال در نزدیک به ۲۷۰۰ رسته شغلی نمود و این آزمون در ۵ و ۶ اردیبهشت ۹۲ با حضور ۱۲۹۰۰۰ نفر انجام گرفت و لقب بزرگترین آزمون استخدامی را به خود اختصاص داد.
يكي از داوطلبان با ارسال نامه‌اي به بهارنيوز در اين باره نوشته است: در ابتدا قرار بود نتایج در نیمه دوم اردیبهشت اعلام گردد. پس از عملی نشدن این وعده، اعلام شد که نیمه اول خرداد نتایج اعلام  مي‌شود و همین طور تا نیمه اول تیر ماه این تعویقات ادامه یافت تا بالاخره نتایج اولیه در حدود ۱۷ تیر اعلام  و به داوطلبان ابلاغ شد كه در مرداد‌ماه، زمان انجام مصاحبه‌ها  خواهد بود.

در مرداد ماه اعلام شد هفته آخر شهریور زمان مصاحبه اعلام خواهد شد و زمان برگزاری مصاحبه در مهر و آبان خواهد بود که این موضوع بوقوع پیوست. در روز مصاحبه به شرکت کنندگان اعلام شد که از هر دو نفر یک نفر جذب خواهد شد و دیماه زمان اعلام نتایج مصاحبه‌های فنی تخصصی خواهد بود. داوطلبان در دیماه که به سایت استخدامی شرکت نفت مراجعه كردند (azmoon.nioc.ir) با تعجب دیدیم که باز هم اعلام نتایج عقب افتاده و به نیمه اول بهمن ماه کشیده شده است و اکنون پس از گذشت یک ماه و نیم که به سایت مورد اشاره مراجعه می‌كنند همچنان نیمه اول بهمن ماه زمان اعلام نتایج درج شده است!

در پیگیری‌های انجام شده با اداره استخدام شرکت نفت معلوم شد که تمام این مدت لیست افراد قبول شده روی کارتابل وزیر است. ضمنا پروسه استخدامی وزارت دفاع و نیز شهرداری‌ها، به حالت تعلیق درآمده و بیم آن می‌رود که نتایج شرکت نفت نیز با سرنوشت مشابهی مواجه گردد. قابل ملاحظه است که این افراد، از بین نزدیک ۱۳۰۰۰۰ نفر برگزیده شده‌اند و به نوعی، نخبگان علمی این جامعه محسوب می‌گردند.

کارجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۸ ۱۲:۵۹
تو این آزمون فقط بخاطر اینکه برای بار اول 50 درصد سهمیه در مقطع کارشناسی به بومی ها اختصاص داده شده بود پذیرفته نشدم شما که ادعای اصلاح طلبی دارید آیا در کشورهای عضو اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا یه همچین قانونی داریم ؟(تازه در ایران نه بحث کشور هست نه ایالت) (215814)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۸ ۱۸:۲۶
مسخره ترین سهمیه ها همین سهمیه بومی است یعنی شایسته سالار ی و لیاقت کشک (215968)
ناامید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۸ ۱۸:۵۷
ازدولتی که باشعار اشتغال جوانان سرکار اومده ..خوزستان جزء اولین سفرهای استانیش بوده ...وزیری که دغدغش افزایش تولیده وغصه اینومیخوره که چراجوونا میرن خارج ازکشورکارمیکنن توقع بیش ازاینامیره که باروحیه 4000 خانواده منتظرانتشارنتایج بازی کنن..درضمن این آزمون هیچ ارتباط یا همسویی با آزمونهای کوچیکی مثل استانداریها نداره.. (215982)
یکی از قبول شدگان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۱/۱۸ ۱۸:۲۳
از مسئولین خواهش میکنم این شکنجه روحی رو که 4000 هزار نفر را به ورطه نابودی کشونده رو تموم کنند و تکلیف این استخدام رو مشخص کنند. (215967)
تحصيلکرده کشور
Romania
۱۳۹۳/۰۱/۱۹ ۰۰:۰۰
لطفا با وقت و زندگي اين جوناي نخبه بازي نکنيد.
در ضمن خيلي هم کتر خوبي کردن که به شرکت کنندگان بومي سهميه دادن چون فقط بومي ها موندگارند و غير بومي ها بعد از دو سال در ميرن. (216109)