به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۸ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۶۷۸۱۱

تضمین آب و هوای خوب در روز عروسی!

گروه جامعه: تاکنون پیش‌بینی آب‌وهوای مراسم عروسی به علاقه عروس‌وداماد به ته‌دیگ بستگی داشت اما یک شرکت تجمل گرا در اقدامی عجیب آب و هوای دلخواه عروس و داماد را برای مراسم ازدواج تضمین می‌کند.
تضمین آب و هوای خوب در روز عروسی!
شرکت لوکس «الیور تراول» به تازگی خدمت عجیبی را به مشتریان ثروتمندش برای برگزاری مراسم عروسی زیبا ارائه می‌دهد. این سرویس « sky clean up» به معنی«پاک کردن آسمان» نام دارد. سرویس عجیب و غریب این شرکت حدود ۱۵۰ هزار دلار معادل ۵۳۰ میلیون تومان خرج روی دست مشتری میگذارد و در عوض آب هوای مناسب روز عروسی را برایش تضمین می کند.

این شرکت با بارور و القاء کردن باران به ابرهای آسمان محل برگزاری مراسم از چند روز قبل باعث بارش شدید باران به مدت یک هفته قبل از مراسم می شود تا آسمان صاف و آبی زیبایی را در روز مراسم تحویل عروس و داماد دهد. این کار با پاشیدن دانه هایی مانند «بذر ابر» از طریق شلیک راکت‌هایی از جنس «کریستال یدید نقره» به ابرها با هواپیمای سبک و یا پرتاب زمینی انجام می شود. ذرات نقره شباهت زیادی به ذرات یخ دارند. این ذرات بعد از چند دقیقه در داخل ابرها باعث بارش باران در منطقه مورد نظر می شوند و با این کار به مرور آب درون ابرها تخلیه می‌شود.

کمپانی الیورز تراول یک کمپانی تجمل گرا برای برگزاری مراسم عروسی با ارائه خدمات لوکس و عجیب و غریب است و هدفش دادن اطمینان به مشتریان پولدار برای برگزاری یک مراسم عروسی زیبا است. کار این شرکت در درجه اول سازماندهی مراسم ازدواج در قلعه ها و خانه های باشکوه در کشورهای انگلستان، ایتالیا، فرانسه و سواحل کارائیب است.
مرجع : مهر