به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۴۲
 
۱۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۶۸۰۸۱

صادق زیباکلام: رحيمي متهم سوم است؛ اصول‌گراها و احمدی‌نژاد متهمان اول و دوم

گروه سياسي: صادق زیباکلام، در باره نامه محمدرضا رحیمی معاون رئیس‌جمهور در دولت دهم گفت: متهمان ردیف اول و دوم پرونده فساد شرکت بیمه ایران، اصول گراها و شخص احمدی‌نژاد هستند.
صادق زیباکلام: رحيمي متهم سوم است؛ اصول‌گراها و احمدی‌نژاد متهمان اول و دوم
این فعال سیاسی و استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران به سايت «انتخاب خبر» گفت: اگر قرار باشد منصفانه قضاوت كنيم بايد بگوييم اصول گرایان متهم ردیف اول، آقای احمدی‌نژاد متهم ردیف دوم و آقای محمدرضا رحیمی متهم ردیف سوم اين پرونده مي‌باشند. وی با اشاره به این که برداشت پول‌ها توسط آقای رحیمی صورت مي‌گرفته، افزود: نکته اساسی این است که وی با این پول‌ها چه کاری انجام مي‌داده است؟ آیا آنها را تبدیل به دلار مي‌کرده و به خارج از کشور مي‌فرستاده یا ارز، طلا و زمین خریداری مي‌کرده یا خیر؟ که پاسخ این سوال‌ها منفی است؛ در واقع آقای رحیمی، هیچ مقداری از این پول‌ها را به مصرف شخصی خود نرسانده بلکه در واقع بخشی از این پول‌ها به نمایندگان اصولگرای مجلس داده مي‌شده است.

این فعال سیاسی با پرسش این سوال که علت هزینه کردن این پول‌ها برای نمایندگان اصولگرای مجلس چه بوده است، تصریح کرد: این پول‌ها به این دلیل به نمایندگان اصولگرای مجلس داده مي‌شده تا حمایت آنها برای آقای احمدی‌نژاد، خریداری شده و تضمین شود؛ به همین دلیل، اصولگرایان در این ماجرا متهم ردیف اول هستند و آقایان احمدی‌نژاد و رحیمی متهم ردیف دوم و سوم مي‌باشند.

زیباکلام اظهار داشت: در واقع آقای رحیمی یک قطعه از پازل است که البته قطعه مهمی نیز بوده است، اما باید دید آقای رحیمی سال 1385 چه مقدار پول داشته و آقای رحیمی سال ۱۳۹۲ چه مقدار؟ در این خصوص، به نظر نمي‌رسد در فاصله این سال‌ها دارایی آقای رحیمی و خانواده اش تغییری کرده باشد. وی اضافه کرد: این که نامبرده حدود 5 میلیارد پولی که در حال حاضر صحبت آن هست را چه کرده، این پول برای حمایت از آقای احمدی‌نژاد به اصول گراها داده مي‌شده است؛ بنابراین آقای رحیمی، تنها مي‌تواند متهم ردیف سوم پرونده باشد.

۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۹:۳۸
حضور افراد شجاعی مث زیباکلام و مطهری بارقه های امید را هنوز در دل ما زنده نگه میدارد......... صلح و آزادی بیان حق همۀ مردم است.. (285980)
فرامرز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۱:۳۰
شما که منفی میذاری تکلیفت روشنه !! (286023)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۲:۵۸
شما هم که مثبت میذاری تکلیفت روشن تر!! (286064)
سبیلو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۴:۲۲
برو بخواب عمو،زیاد شعار نده (286099)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۵:۳۷
اونایی که منفی دادن احتمالاً میخواستن سریع مثبت بدن هول شدن زدن رو منفی!
آره همینه!!!!!!! (286131)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۱:۴۲
اظهارات مطهری درباره محکومیت رحیمی! وی تصریح کرد: زمانی که این پول از سوی محمد رضا رحیمی به تعدادی از نمایندگان پرداخت شده، وی در دیوان محاسبات حضور داشته و این ارگان زیر مجموعه مجلس شورای اسلامی است. و اما بعد؛ آقای زیبا عقل! اگه خواستی بازم نامه بنویسی باید به سفیر نروژ بنویسی نه سوئد! (286029)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۶:۱۸
حمید :رحیمی صورت مسئله هست .شما 3000 میلیارد اریا را بگویید یا 12/000میلیارد بابک را بگویید تازه رئیس دیوان توسط همین نمایندگان انتخاب میشود. (286153)
الف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۶:۲۶
این چه رفتاریه که متاسفانه همه گیر شده؟در مقابل هر شخصی حالت نقادانه البته به معنای بدش رو داریم.اصلا گوش نمیدیم چی میگه، کجای حرفش به درد ما می خوره و ... فقط دنبال ایراد گرفتن هستیم. تو سخنرانی ها خیلی دیده می شه طرف یک ساعت حرف میزنه،همه خوابن،به محض اینکه یه تپق بزنه،هه هه گفتن ها شروع میشه و تا مدت ها اون تپق رو به هم یادآوری میکنن که بله ما هم فهمیدیم.حالا ایشون هم یه اشتباه کرده،اونم اشتباهی که به کسی ضرر نرسونده،بعدشم معذرت خواهی کرد.حالا که چی تکرار می کنید،چه هدف مثبتی دارید؟ (286157)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۸:۲۹
داداش نامه درست نوشته شده است شما وتلوزیون پر بارتون نمیفهمید. بگم بازم بگم عوام فریب ها (286210)
دانیال دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۹:۱۸
حمید جان
تفاوت اصلاح طلبان با شما این نیست که اونا اشتباه نمی کنند بلکه اینه که اصلاح طلبان اگه اشتباه کردند می پذیرند و عذرخواهی می کنند وسعی می کنند تکرار نشه. برعکس اصولگرایان افراطی که حتی وقتی ثابت میشه با پول حرام به مجلس رفته اند بازم به درستی کارشون اصرار دارند.
اینم لینک صحبت های استاد زیباکلام در مورد اشتباهش.

http://www.aryanews.com/News.aspx?code=20150117154847284&svc=30 (286240)
داریوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۹:۴۷
جناب زیبا کلام سلام

این بخش کوچکی از تخلفات اصولگرایان و احمدی نژاد است اما کی باید رسیدگی کنه؟ این مهمه (285981)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۸:۳۰
چی همه تبر گرفتین افتادین بجون رحیمی واحمدی وافول گرایی.اینا همه مسببش فتنه گران هستند.فتنه گران بودندکه باعث شدن احمدی وبروبچه هاش فسادکنند 2ماه دیگه خودشم محاکمه میشه می ره زندون کنار رحیمی. (286211)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۲۳:۱۵
افول گرایی را خوب گفتی (286349)
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۰۹:۵۵
متهم ردیف چهارم صدا و سیما ست. (285982)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۰:۰۳
باید کسانی که از دولتی با چنگ و دندان دفاع می کنند، امروز پاسخگو باشند (285984)
یک ایرانی
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۰:۱۶
گر حکم شوند که مست گیرند...... (285989)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۰:۱۶
ولی به نظر من پیاده روی ظریف از همه اینها مهمتره....گیریم چندین هزار میلیارد گم و گور شده باشه ....یعنی شما از آقایان پایداری بیشتر سرت میشه؟!!!!!!!!!!!!!! (285990)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۰:۲۳
اقای زیبا کلام صبح بخیر!مطالب جناب عالی نشان دهنده توانایی شما درپیشگویی اخبار وحوادث پیش امده است!مطمئنا خیلی تلاش کردید متنتون به موقع به دست سایت همراهتون یعنی همیشه بهار برسه. بهار دیگه! اقای محترم شما کاملا یک شخص جناحی هستید که تلاش میکنید خودتون را وارونه جلوه دهید! واقعا برای کسانی که گوش به دهان امثال شما هستند متاسفم!امیدوارم اینده نزدیک همه چیز را ثابت کنه. (285992)
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۱:۲۴
یعنی با این همه فساد اقتصادی که از دولت احمدی نژاد برآمده و قضیه رحیمی باز هم تو منتظر اینده هستی؟؟؟. اینده ای که شما و امثال شما در پیشگاه ملت، بیچاره تر و رسواتر خواهید شد.کار به جایی خواهد رسید که اقایان احمدی نژاد و د دارو دستش با لباس مبدل از کشور فرار کنند. (286019)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۲:۱۶
اقای زیبا کلام موج سوار خوبی است..هرگز مخالف محبوبیت خودش شنا نمیکند.. البته ممکن است مخالف جریان حقیقت اقدام کند وانهم بستگی به این دارد که محبوبیت شان راچگونه حفظ کنند البته نزد عده ایی..!این نکته را یاد اور میشوم که برخورد با مفاسد اقتصادی خیلی خیلی خوب است هر که میخواهد باشد مهم نیست اما طرح موضوع از زبان امثال ایشان ادم را به یاد واژه هایی مثل غرضمندی وهدفمندی و..می اندازد! (286051)
سییس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۲:۱۲
سعید جان سلام به جابر ابدلی برسان (286047)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۲:۱۳
حالا که حرف حق زده شده جناحی؟شما بگویید چه کسی اینهمه فساد و رشوه گیری را انجام داده؟از نظر شما حتما" کار کار اقای زیباکلام است چون شما معصوم
هستید!!!اقا سعید امروز عملکرد اصولگرایان و اصلاح طلبان کاملا" عیان است دیگر چه بهانه ای دارید که اینهمه فساد کردید ؟اگر اصلاح طلبان چنین کاری میکردند شما ابرویی برایشان نمیگذاشتید .حالا خدا جای حق نشسته و دست ریاکاران را برای مردم و تاریخ رو کرد. (286048)
الف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۶:۳۲
به جای اینهمه تاسف خوردن برای دیگران و نسخه پیچی برای عالم و آدم، بدون غرض و تعصب اوضاع مملکت را نگاه کنید، مثل یک ناظر بیرونی، فقط لحظاتی از تعصب و منافع مادی و غیره احتمالی، چشم بپوشید و هرچه می بینید بنویسد. چند مورد به عنوان مثال: تورم، بیکاری، یک سوم شدن دارایی مردم طی چند ماه، فقر شدید در حاشیه شهرها و استان های مرزی، دره ی طبقاتی!، پارتی بازی و ... (286163)
رامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۰:۲۸
حتی من که یک نفر بیسواد هستم از این تحلیل خوشم آمد تحلیل جالبی بود.حالا ببین اون آدمای باسواد چه قدر خوششان میاد. (285996)
حسن گلاسکو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۲۳:۴۱
تا وقتی تحلیلگرانتان امثال زیباکلام هستند حال و روز بهتری از این نخواهید داشت . حرف مارو که گوش نمیدن . شما بعنوان یک طرفدار بهش بگین ، اون مجلسی که ادعا میکنی برای حمایت از احمدی نژاد خریده شد ! دشمن خونی احمدی نژاد بود و چهار سال تمام چوب لای چرخ دولت گذاشت و کارشکنی کرد . !!!!
راستی این آقا صادق چرا در مورد م.ه ! چیزی نمیگه ؟! یعنی هنوز نمیدونه خساراتی که ایشان به کشور زده چیزی بیش از بیست هزار برابر مبلغ پرونده رحیمی است ؟؟؟!!!! (286365)
انصاف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۰:۴۰
قربون بزرگی و عظمت خدا برم . این جماعت و هواداراشون قریب به 6 سال پیش (روزهای تبلیغات انتخاباتی 88) در خیابان می چرخیدند و شعار می دادند : "محمود به من گفت چی گفت ؟ در گوش من گفت ! چی گفت ؟! فلانی دزده !!!!! " . . . د و همون موقع هاشمی همه چیز رو در سینه نگاه داشت و به خدا واگذار کرد و بعد از 6 سال حالا دزدان واقعی مشخص شدند . کسانی که تهمت زدند و با شعارهای دروغین رای خریدند الان رو سیاه شدند (285999)
مونیره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۶:۵۴
عجب کامنتی ، عجب نکته خوبی رو اشاره کردی
درووووووود بر شما (286177)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۰:۴۲
با این حساب زمان دادگاهی کرباسچی متهم ردیف اول و دوم هم مشخصن دیگه؟ یا زمان گند مهاجرانی و.... یا الان که بعضی جنابان رای مردم رو تو 88 به سخره گرفتن بازم متهمین ردیفای اول و دوم مشخصن دیگه؟
حالا هی منفی بدید ببینم چقد حرف حق تلخه
40 درصد احتمال میدم بهار چاپش کنی
عزت زیاد
خخخخخخخخخ (286001)
محنت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۶:۵۹
آقا میثم شما رو تو خبرگزاری احمدی نژادی ها زیاد دیدم
فقط اینو بدون که اساتید مجرب دانشگاه جدیدا یک ضرب المثل درست کردن که میگن (تفکرات احمدی نژادی).شماها مشهور شدید.تفکر احمدی نژاد هم یعنی سیب زمینی یعنی پوپولیسم.پس میثم یعنی سیب زمینی.البته سیب زمینی هم با عث بهبود لایه اوزون می شه وهم قند خون رو بالا میبره (286180)
حيراني
Russian Federation
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۰:۴۴
مطمئمن باشيد محمود بطور مدام العمر در حاشيه امنيت خواهد بود. (286003)
جوانان در راه مانده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۰:۵۱
درست می گویند احمدی نزاد باید بصورت علنی دادگاه داشته باشد (286006)
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۰:۵۹
يه كلمه هم از اين جامعه شناس نابغه ايراني.مواظبش باشين يه دفعه اين خوشكلام زيبا منظر نابغه رو اون وريا ندزدند.كشور دچار افت نظر جامعه شناسي ميشه. (286009)
عجب
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۲:۳۴
چیه زورت اومده فسادتون بوش کل کشور رو گرفته؟ اخه تاکی از مفسدان حمایت میکنید گندشو دراوردید .تا یه گندیتون رومیشه فوری به ریش دولت گیرمیدید یا پیاده روی .اول کثافتایی که به کشورزدید رو جمع کنید بعد بیاید اینجا وانجا ادعا کنید . (286059)
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۱:۰۶
مخالفم به هر حال من اگه جای دکتر رحیمی بودم وقتی بهم گفتن اینجوري کن فورا استعفا مدادم و به همه اعلام میکردم از من همچین توقعی داشته اند و در ضمن اولین کسی که به فساد وی در سال 87 مشکوک شد الیاس نادران اصول گرا بود ما باید منصف باشیم (286014)
3@اول طلب اصلاح گرا
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۱:۰۹
اولین کسی که فساد ایشان را اعلام و پیگیری کرد یک اصول گرا به نام الیاس نادران آن هم در اوج قدرت احمدی نژاد بود ما نباید از انصاف خارج شیم. امیدوارم نشر داده بشه.سپاس (286016)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۱:۲۱
از این دست اظهار نظرها زیاد داره این آقا,مثل پرونده 3000 میلیاردی که گفته بود این بابا کار آفرینه , پرونده م-ه هم که گفت سیاسی و قص الا هذا  (286018)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۲:۱۶
پرونده مهدی هاشمی کاملا" سیاسی است. (286052)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۱:۳۷
نیکا شهرا که بدش تو باشی احمدی نژاد! و اما بعد؛ روزشان را با خبرسازی بر علیه شما و اندیشه تان شب می کنند و شب بی آن که لحظه ای به روزی که گذراندند بیاندیشند، سر بر بالین رویای فردا می گذارند. پرهیزی ندارند که خبر امروزشان، خبر دیروزشان را نقض کند، پرهیزی ندارند استدلال عصرشان، استدلال صبح شان را نفی کند. آن چه مهم است، حمله به شماست و تخریب شما. (286026)
سيماكلاغ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۱:۵۱
دكتر جون يادم باشه يه نامه بدم سفارت دارغوزآباد جايزه صلح چوبل برات بفرسته (286036)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۱:۵۴
اقای زیبا کلام لطف میکنید چند تا ردیف هم برای متهمین اصلاحات بچینید البته عذر خواهی میکنم چونکه ممکن حزب متبوعتان ویا اشخاص محبوبتان در این ردیفها گنجانده شوند..البته اصلا مهم نیست!چونکه شما مرد حق وعدالت و قانون و دموکراسی و مردم سالاری و.. هستید!نگران نباشید سایت بهار حملات احتمالی علیه شما را غیر قابل انتشار خواهد کرد! (286038)
----
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۱:۵۵
واقعا هم همین است (286040)
بشیر
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۲:۰۸
ما کاری نداریم چه کسی این جند سطر چه کسی نوشته فقط برای من ایرانی مهم این است حرف دل مردم را زده و تا انجا با نظرا ت این اقا و ....موافقم که با نظرات مردم همخوانی داشته باشد فرقی نمی کند اقای زیبا کلام یا نادران ویا.... (286044)
قاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۲:۱۷
امیدواریم این پرونده مثل پرونده های قبلی ناتموم نمونه. (286053)
شفاف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۳:۰۸
نفهمیدم ؟متهم ردیف اول ؟؟؟ (286067)
رکگو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۳:۱۱
احمدی نژاد تحت هیچ شرایطی محاکمه نخواهد شد والسلام (286068)
بازباران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۳:۱۲
آقای زیبا کلام، زیبا کلام.
دیدید که احمدی نژاد چطور پشت یار قدیمی خالی کرد
دیدید که قول خودتون صد رحمت به ماکیاولی
دیدید که رحیمی صدراعظم از میرزاآقاسی چطور عقب زد یعنی پسرفت تاریخی
دیدید که در صدراعظمهای قاجاری از رحیمی ما بهتر بودند
حداقل یک زبان خارجی( اقلکا عربی) می دانستند و این رحیمی چی؟

دیدید که فروغی بیسواد هیچندان واپسگرا را لعن می کنند ولی باید به این رحیمی مدال سواد و عقلاینت و دوراندیشی و خدمت می دهند. (286069)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۳:۱۲
به نظر بنده متهم ردیف اول ملت ایرانند (286070)
رضا
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۳:۲۷
منافع ملی زمان نمی شناسد. روزی احمدی نژاد ادعا می کرد اگر ثابت شود رحیمی مشکل مالی دارد اعلام می کند که شایسته مقامش وعذر خواهی می کند به جهت صاحب شدن منصبی که لیاقتش را ندارد.
امروز هنگام عذر خواهی احمدی نژاد و خیلی های دیگر است. (286076)
عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۳:۵۹
آن محمودی که هشت سال می گرفت مچ

دیدی روزگار چگونه مچ محمود گرفت

چوب خدا صدا نداره،کسی که آبروی مومنی را بریزد،یقینا خدا آبروی اورا خواهد ریخت.

الحق والانصاف اون خانمی که محمود را معجزه هزاره سوم نامیده بود،سخن نابجایی نگفته است.ملاحظه کنید در سراسر دنیا و در کدام دولت به اندازه 8 سال عمر دولت محمود احمدی نژاد فساد وجودداشته است؟ ، واقعا بدرستی مفهوم پاک ترین دولت جاودانه تاریخ خواهد شد.؟ (286094)
امیر
United States
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۴:۱۷
تو را خدا فتنه با فساد تطهیر نکنید چون هر دو کثیفند.زیباکلام نمیدونم اقتصاد دانه.پزشکه.جامع شناسه.جدیدا شده قاضی.دادستان (286098)
مهربخش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۶:۰۲
جناب اقای زیباکلام عزیز مشکل اینست که در این مملکت فقط مهره های سوخته و در جه چندم به پای میز محاکمه کشیده می شوند خودتان هم می دانید کله گنده های در این کشور هستند که صدا هابرابر از این آقا بیشتر بالا کشیدند و می کشند و کسی جرات نداد به آنها چپ هم نگاه بکند (286143)
سینه چاک ولایت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۷:۰۷
آقای عادل خان درست شعر اینه:

بهرام که گورمیگرفتی همه عمر/دیدی که چگونه گور خر بهرام گرفت

اونوقت هی ادعاتون میشه که باسوادید....متاسفم (286186)
سردار
United States
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۲۱:۵۴
سینه چاک
بیت دوم، "خر "نداره
...................../دیدی که چگونه گور بهرام گرفت (286312)
خاکسار تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۷:۲۲
اصول گرایان همان مجاهدین جنگ احد هستند که بعد از پیروزی ظاهری برای جمع کردن غنائم به جان هم افتادند و انقلاب را فراموش کردند و همه به فکر انباشتن جیب خودشان بودند و هستند و این شد که میبینیم مملکت را به چه روزی انداخته اند و هنوز هم ادعای مجاهدت فی سبیل الله را دارند و دیگران را زندیق و بی بصیرت میخوانند. (286193)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۱۸:۱۰
دعوا سر لحافه ملاست تا رسا نها ی ازاد نباشند فساد مالی اختلاس ادامه خواهد داشت (286204)
زیباپسند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ ۲۰:۰۷
آفرین زیبا کلام وچه حق است این کلام زیبا؟ (286261)