به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۳ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۶۶۱۴۷

بهترین ساعتهای هوشمند نمایشگاه CES

گروه فناوری: ابزارها و گجت‌های پوشیدنی به ویژه ساعت‌های هوشمند همیشه جزء مواردی بوده‌اند که در نمایشگاه‌های فناوری نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده‌اند.نمایشگاه CES امسال نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. با این تفاوت که امسال ساعت‌های هوشمند ارائه‌شده در نمایشگاه تغییرات زیادی نسبت به سال‌های گذشته داشته‌اند.
شرکت‌های بزرگ و کوچک تولیدکننده ساعت‌های هوشمند برای رقابت با بزرگان بازار نظیر سامسونگ و اپل به سراغ عرضه مدل‌های جدید با طراحی‌های ساده‌تر و قابلیت‌های بیشتر و همچنین قیمت‌های رقابتی‌تر رفته‌اند تا بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند. در ادامه مطلب نگاهی خواهیم داشت به بهترین ساعت‌های هوشمند معرفی‌شده در نمایشگاه CES 2015.

آلکاتل One Touch
ساعت هوشمند آلکاتل که د ر نمایشگاه امسال توسط این شرکت معرفی شده از سیستم عامل انحصاری آلکاتل استفاده می‌کند با این حال می‌تواند به راحتی به هر دستگاه مجهز به اندروید 4.3 به بالا وآی او اس 7 به بالا متصل شود. از قابلیت‌های آلکاتل One Touch می‌توان به قدم شمار، محاسبه کالری مصرفی، مانیتور کردن فرایند خواب، پخش موسیقی و استفاده به عنوان کلید شاتر دوربین عکاسی نام برد. گفته می‌شود قیمت آلکاتل One Touch در زمان عرضه در حدود 150 دلار خواهد بود.



گارمین Vivoactive
بازار هدف گارمین با عرضه ساعت هوشمند Vivoactive ورزشکاران و افرادی که فعالیت‌های بدنی زیادی دارند بوده است. اپلیکیشن‌های مخصوص دویدن، تمرینات بدنسازی، دوچرخه سواری، شنا و گلف به صورت پیش فرض درون Vivoactive قرار گرفته است. علاوه بر اینها Vivoactive قابلیت دریافت پیام‌های متنی و ایمیل و کنترل موسیقی را نیز دارد. گارمین Vivoactive در سه ماهه اول سال 2015 در بازار آمریکا و اروپا با قیمت 250 دلار عرضه می‌شود. یک مدل دیگر از آن با سنسور سنجش ضربان قلب نیز عرضه خواهد شد که 300 دلار قیمت خواهد داشت.



ساعت هوش‌اند سونی 3
جای تعجبی نبود که شاهد نسخه جدبد ساعت‌های هوشمند سونی در نمایشگاه امسال باشیم. ساعت هوش‌اند سونی 3 در اواخر سال 2014 معرفی شده بود اما در نمایشکاه امسال شاهد تغییراتی ظاهری در آن بودیم که نمای آن را کمی بهتر کرده بود. بدنه فلزی و گوشه‌های گردتر از جمله این تغییرات بوده‌اند. ساعت هوش‌اند سونی 3 مجهز به یک GPS داخلی برای اپلیکیشن‌های پیش فرض سونی جهت فعالیت‌های ورزشی است. مجموعه اپلیکیشن‌های iFit سونی به همراه ساعت هوش‌اند سونی 3 عرضه می‌شود.



لنوو Vibe Band VB10
Vibe Band VB10 یک صفحه کشیده عمودی دارد که جنس صفحه نمایش آن نیز جوهر الکترونیکی است. بنابراین صفحه نمایش آن همیشه روشن بوده و نوتیفیکیشن‌های گوشی شما را به صورت لحظه‌ای نشان می‌دهد. طراحی Vibe Band VB10 بسیار ساده و جذاب بوده و نمای خوبی بر روی مچ دست دارد. یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های این ساعت هوشمند پایین بودن قیمت آن است. Vibe Band VB10 قرار است با قیمت 89 دلار به فروش برسد.



گارمین فنیکس 3
فنیکس 3 که یکی دیگر ساعت‌های هوشمند شرکت گارمین در نمایشگاه امسال است نسبت به مدل‌های دیگر به نمایش گذاشته شده ظاهری خشن‌تر و محکم‌تر دارد. گارمین فنیکس 3 مجهز به سیستم ناوبری ماهواره‌ای GLONASS است که دقت اندازه گیری مسافت طی شده و سرعت را بهبود می‌بخشد. فنیکس 3 که در رنگ‌های مختلف عرضه خواهد شد با قیمت 600 دلار در سه ماهه اول سال 2015 آماده فروش خواهد بود.



Whitings اکتیو پاپ
هرگاه صحبت از ساعت‌های هوشمند می‌شود در کنار کارایی و قیمت مناسب، طراحی زیبا و شکیل نیز یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب ساعت هوشمند توسط مشتریان است. Whitings اکتیو پاپ تقریباً توانسته در تمام این موارد امتیاز خوبی کسب کند. اکتیو پاپ با بند سیلیکونی و طراحی زیبا و قابلیت ضد آب بودن هم اکنون با قیمت 150 دلار در دسترس مشتریان است. باتری اکتیو پاپ قابل تعویض بوده و 8 ماه دوام خواهد داشت. این ساعت هوشمند به اپلیکیشن مربوطه (فقط سیستم عامل ios) متصل شده و عملکرد خواب و فعالیت‌های کاربر را مانیتور می‌کند.

مرجع : بازارخبر