به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۲۶ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۵۴۹۹۷
شباهت مایلی‌کهن به یک کاراکتر سریال طنز!

نکته مهمی که حاجی‌مایلی فراموش کرد

گروه ورزشي: بانک ورزش نوشت: سريال مرد هزارچهره به كارگرداني مهران مديري، كاراكتري جذاب داشت به اسم «استاد چ»! اين شخصيت به اصطلاح ادبي مدام در اين توهم قرار داشت كه همه از نقش و جايگاه او در هراس هستند و قرار است بريزند و او را بگيرند. يعني بر خلاف همه آدم‌ها كه سعي مي‌كنند خودشان را گرفتار نكنند و اگر جايي گير افتادند جان سالم به در ببرند، «استاد چ» دوست داشت او را بازداشت كنند تا احتمالا به شهرت بيشتري برسد.

نمي‌دانيم چرا دوشنبه شب وقتي محمد مايلي‌كهن با آن لحن عصبي زمين و زمان را به هم دوخت و آخرش هم گفت: «بياييد مرا اعدام كنيد» ياد اين كاراكتر در مرد هزار چهره افتاديم! مايلي كه به هر دري مي‌زند تا دايي او را زنداني كند و حتي اعلام كرده بود به حكم حبسش اعتراض نخواهد كرد، ظاهرا در دوران بي‌تيمي به دنبال جلب توجه افكار عمومي است و چه اتفاقي بيشتر از چند روز گذران عمر در پشت ميله‌ها مي‌تواند چنين موهبتي را شامل حال استاد كند؟

نکته مهمی که حاجی مایلی فراموش کرد

 محمد مایلی‌کهن در حالی بامداد سه‌شنبه تندترین انتقادات ممکن را علیه عادل فردوسی‌پور انجام داد که در بین جملاتش، نلو وینگادا را هم به خاطر شکست سنگین تیم امید مورد نوازش قرار داد. این در حالی است که استاد مایلی‌کهن کمتر از یک ماه پیش در مصاحبه‌ای مدعی شده بود وینگادا با حضورش در سه بازی پایانی تیم ملی ما را به جام جهانی برد، نه کی‌روش! حاجی بالاخره این بنده خدا چیزی بارش هست یا نه؟