به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۳ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۳۹۲۴۶

واریز مطالبات بازنشستگان در روز کارگر

گروه جامعه: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به تاکید وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر تسریع در پرداخت مطالبات باقی مانده بازنشستگان گفت: در این مرحله 300 هزار تومان از مطالبات بازنشستگان روز یازدهم اردیبهشت ماه به حساب بانکی آنان واریز خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق بازنشستگی کشوری ، «ایراندخت عطاریان» امروز با اعلام این مطلب افزود : تاکنون یک میلیون و 650 هزار تومان از معوقات بازنشستگان پرداخت شده و با احتساب پرداخت این مرحله مجموع معوقات واریز شده به حساب بازنشستگان مشمول به یک میلیون و 950 هزار تومان می رسد.

وی حمایت و پشتیبانی دولت تدبیر و امید در صدور مجوزهای لازم و تامین منابع مالی را نشانگر توجه و دغدغه دولت نسبت به معیشت بازنشستگان کشوری دانست و گفت: از نگاه دولت بازنشستگان با داشتن تجارب اجتماعی جایگاه ویژه ای در جامعه دارند و باید تمام امکانات و تمهیدات لازم برای بهبود وضعیت زندگی و رفاه حال آنان انجام گیرد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در بودجه 1393 در بخش خدمات رفاهی اعتبار قابل توجهی در نظر گرفته شده و بازنشستگان در ماه های آینده شاهد آثار و نشانه های تصمیمات و اقدامات دولت در جهت افزایش سطح رفاه حال بازنشستگان خواهند بود.