به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۲
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۸ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب : ۵۲۹۷۱

اگر کار شکنی‌های «دلواپسان» نبود...

گروه سياسي: 40 تشکل دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه به مناسبت هفته دولت از دولت تدبیرو امید درخواست کردند که با تکیه بر حمایت های مردم و مقبولیتی که در سطح جامعه دارد و همچنین با تکیه و استفاده از سخنان و نصایح رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی در روند تغییرات دولت سرعتی دو چندان بخشد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
هشتم شهریور یادآور واقعه ای تلخ و جانسوز در تاریخ ایران زمین است چرا که با انفجار دفتر نخست وزیری دو تن از دولتمردان خدوم و صدیق کشورمان به شهادت رسیدند. هر ساله سالگرد شهادت رجایی و باهنر، هفته دولت نام گرفته است و فرصتي است تا از تلاش‌هاي دولت مردمی تدبیروامید در یکسال گذشته تقدیرو عملکردش را مورد بازخواني و ارزيابي قرار دهیم.

یک سال و اندی از حماسه ی سیاسی 24 خرداد 92 می گذرد و کمتر از آن،از آغاز به کار دولت تدبیر و امید، دولتی که ملت شریف ایران به آن اعتماد کرد تا تعادلی میان آرمان و واقعیت به وجود آورد و با دیدی عملگرایانه کشور و نظام عزیزمان را به سمت آرمان ها و اهداف خود که همانا آرمانها و اهداف امام راحل (ره )و شهداست پیش برد. تقریبا تمام شهروندان میهن عزیزمان متوجه ی تغییرات ایجاد شده در اوضاع و احوال کلی کشور در مقایسه با دوره ی قبل از شروع به کار این دولت شده اند و خوشبختیم که به عنوان افرادی که در سطح جامعه و عمدتا در میان افراد قشر متوسط جامعه ی شهری زندگی می کنند بگوییم برآیند تغییرات از نظر آنها مثبت بوده و هست.

مصداق بارز این تغییرات مثبت را می توان در سیاست های مربوط به انرژی هسته ای، بهداشت و درمان، فرهنگ و نیز سیاست های خارجی و علمی دولت مشاهده کرد. همچنین ثبات اقتصادی و توقف رشد تورم از دیگر دستاورد های دولت است که شهروندان با گوشت و پوست خود آن را لمس کرده و می کنند.هرچند که اگر بخواهیم به مهترین دستاورد دولت یازدهم تا کنون اشاره کنیم باید به بازگرداندن نشاط و امید به خانه های مردم، سطح جامعه و دانشگاه ها اشاره کنیم و از اینکه این دولت با تدبیر خود باعث زنده شدن امید به بهاری دوباره، بعد از زمستان سختی که توسط دلواپسان امروز و دلدادگان دیروز برای جامعه به ارمغان آورده شده بود، قدردانی کرد.

جنبش دانشجویی با توجه به ذات و بدنه ی خود آرمان گراست، اما خوشبختانه دانشجویان اکنون به این بلوغ فکری رسیده اند که بدانند زمستان یک شبه تبدیل به بهار نخواهد شد و به خوبی واقف بر لزوم داشتن صبر و بردباری برای گذشتن از این زمستان است. جنبش دانشجویی از دولت انتظار معجزه ندارد و این توقع که دولت می تواند ره صد ساله را یک شبه طی کند ندارد و با دیدی واقع بینانه به مسائل نگاه می کند و تمام تلاش و ظرفیت خود را جهت حمایت و همکاری با دولت محبوب و مردمی در راستای رسیدن به اهداف و آرمانهای نظام به کار می گیرد.

ما به عنوان نمایندگان دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور اعلام می کنیم که از سیاست های کلی و عملکرد دولت حمایت می کنیم اگر چه نقد هایی هم بر این عملکرد داریم، هر چند این نکته را هم در نظر داریم که اگر کار شکنی ها و تخریب های بی جای دلواپسان نبود عملکرد دولت به مراتب بهتر از حال بود،با این حال از دولت خود توقع داریم که با تکیه بر حمایت های مردم و مقبولیتی که در سطح جامعه دارد و همچنین با تکیه و استفاده از سخنان و نصایح رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی در روند تغییرات سرعتی دو چندان بخشد.

در آخر خدا را شاکریم که امروز دولتی کارامد،صادق،خادم،مردمی و حافظ منافع و عزت کشور عزیزمان ایران داریم و می توانیم به عنوان نسل سوم انقلاب در مقابل آن دو بزرگ دولتمرد انقلابی و امام راحل (ره )و تمام شهدای انقلاب سرمان را بالا بگیریم و افتخار کنیم که به عنوان اعضای جنبش دانشجویی نقشی هرچند کوچک در به روی کار آمدن آن دولت داشتیم.

تشکل دانشجویی امید ایران واحد شیراز
انجمن اسلامي دانشجویان واحد آمل
تشکل دانشجویی آفتاب واحدعلوم تحقیقات فارس
کانون نشر اندیشه های نو واحد کازرون
انجمن اسلامی دانشجویان واحد اراک
انجمن اسلامي دانشجويان نوانديش واحد مرودشت
انجمن اسلامی دانشجویان متحد واحد کازرون
انجمن اسلامی دانشجویان واحد ورامین
تشکل اسلامی دانشجویی اندیشه های جوان واحد داراب
تشکل اسلامی سیاسی زاگرس واحد ارسنجان
تشکل دانشجویی اندیشه ی سبز واحد کرمانشاه
کانون اسلامی دانشجویان (خواهران)واحد خلخال
انجمن اسلامی دانشجویان واحد تهران غرب
جامعه اسلامی دانشجویان واحد ارومیه
انجمن اسلامى دانشجويان پيرو خط امام(ره) واحدياسوج
تشکل دانشجويى راه اميد واحد ياسوج
تشکل سیاسی اسلامی وحدت واحد تربت حیدریه
جمعیت اسلامی دانشجویان واحد بیرجند
انجمن اسلامی دانشجویی واحد ارومیه
انجمن اسلامی دانشجویان قم (برادران)
انجمن اسلامی دانشجویان واحد مراغه
تشكل آرمان دانشجو واحد تهران پزشكي
کانون اندیشه سازان جوان واحد نوراباد ممسنی
انجمن اسلامی دانشجویان واحد تبریز
انجمن اسلامی اندیشه های دانشجویی مشهد
انجمن اسلامی دانشجویان مشهد (دانشکده علوم سیاسی و حقوق)
جامعه اسلامي دانشجويان واحد خرم آباد
تشکل اسلامی سیاسی پویا واحد چالوس
انجمن اسلامی دانشجویان واحد بروجرد
تشکل اسلامی سیاسی نهال واحد چالوس
انجمن اسلامی دانشجویان واحد اردبیل
انجمن اسلامی دانشجویان واحد قزوین
تشکل اسلامی سیاسی ریحانه واحد تنکابن
انجمن اسلامی دانشجویان واحد اهر
تشکل گفتمان انقلاب اسلامی واحد تنکابن
کانون دانشجویان متحد واحد قوچان
انجمن اسلامی دانشجویان واحد کاشمر
مجمع اسلامی دانشجویان واحد مشهد
تشکل دانشجویی انصارالمهدی(عج) واحد بابل
تشکل دانشجویی ولایت واحد سپیدان