به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۳ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۵۸۸۵۸

سخنگوی تیم‌های لیگ برتری: اگر 160میلیارد هم ضرر کنیم، از حق‌ پخش نمی‌گذریم

گروه ورزشي: نماینده و سخنگوی تیم‌های لیگ برتری در مورد مساله حق پخش، اظهار کرد: ما قطعا علاقه‌ای به راه ندادن دوربین‌ها به استادیوم ها نداشتیم، اما وقتی صدا و سیما حاضر به گفت‌وگو با نمایندگان تیم‌های لیگ برتری نشد، باید تبعات چنین اتفاقی را نیز بر عهده می‌گرفت.
سخنگوی تیم‌های لیگ برتری: اگر 160میلیارد هم ضرر کنیم، از حق‌ پخش نمی‌گذریم
سعید آذری در گفت‌وگو با ایسنا، اضافه کرد: صدا و سیما مطمئن باشد در چالشی که به آن ورود پیدا کرده متضرر خواهد شد. این سازمان حداقل باید 600 دقیقه‌ برنامه جایگزین به جای پخش دیدارهای لیگ برتر داشته باشد و در بخش دیگری باید به فکر فشارهای اسپانسر‌ها برای پخش نشدن بازی‌های لیگ از تلویزیون باشد. نماینده و سخنگوی باشگاه لیگ برتر در مساله حق پخش، خاطر نشان کرد: ما هم از پخش نشدن دیدارهای لیگ خوشحال نیستیم. قطعا پخش نشدن دیدارها سبب می‌شود که نتوانیم در مورد بازی‌ها نقد و بررسی خوبی هم داشته باشیم و اتفاقات داوری را بررسی کنیم.

آذری با ابراز امیدواری از ایجاد فرصتی برای مذاکره با صدا و سیما، افزود: متاسفانه تا این لحظه فرصتی در اختیار فدراسیون فوتبال و تیم‌های لیگ برتری قرار نگرفته تا بتوانیم با صدا و سیما مذاکره کنیم. با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر تامین درآمدهای فوتبال از خود فوتبال باید راهکاری به وجود بیاید تا حق پخش تلویزیونی دیدارهای لیگ برتر از سوی صدا و سیما به تیم‌های لیگ برتری پرداخت شود.

آذری گفت: حتی اگر قرار باشد در این بین با ضرر 160 میلیارد تومانی به خاطر فسخ قرارداد با اسپانسر روبرو شویم، باز هم پای مواضع خود می‌ایستیم و اعتقاد دارم در این زمینه صدا و سیما ضرر بیشتری از فدراسیون و سازمان لیگ خواهد کرد. این یک چالش باخت – باخت برای صدا و سیما و فدراسیون فوتبال است و باید به فکر جایگزین سیاست برد – برد در این قضیه باشیم. مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تصریح کرد: من از آقای ضرغامی خواهش می‌کنم که فرصتی را در اختیار مدیران باشگاه‌های لیگ برتری قرار دهد و حرف‌های آنها را نیز بشنوند.