به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب : ۶۷۹۴۸
طي 48 ساعت گذشته؛

بوکوحرام 10 نفر را در کامرون سر برید!

گروه بين‌الملل: منابع محلی کشور کامرون می گویند دستکم 10 نفر طي 48 ساعت گذشته به دست گروه تروریستی بوکوحرام سر بریده شده اند.
بوکوحرام 10 نفر را در کامرون سر برید!
به گزارش ایرنا به نقل از فرانس 24 منابع مطلع در کشور کامرون بر این باورند که گروه تروریستی بوکوحرام نیجریه در سه روستای شمالی کامرون دستکم 10 کامرونی را سر بریده اند. یک مسئول امنیتی کامرون گفت: روز چهارشنبه جسد بی سر چهار نفر در منطقه مرزی آشیگاشیا کامرون نزدیک نیجریه پیدا شد که به دست تروریست های بوکوحرام سر بریده شده بودند. دو نفر در منزل خود سربریده پیدا شدند و دو نفر دیگر در یک مزرعه ذرت.

این منبع امنیتی ادامه داد: در همان روز چهارشنبه سه روستایی در روستای دولا به دست تروریست های بوکوحرام ذبح شدند. براساس این گزارش، روز پنجشنبه نیز سه جسد دیگر در منطقه مرزی کامرون و نیجریه کشف شد. حملات گروه تروریستی بوکوحرام مستقر در نیجریه که از پنج سال پیش تاکنون حدود 10 هزار قربانی گرفته است، در حالی افزایش و به کشورهای همسایه سرایت می یابد که این کشور برای برگزاری انتخابات در 14 فوریه (25 بهمن) آماده می شود. 'استفان دوجاریچ' سخنگوی 'بان کی مون' دبیر کل سازمان ملل متحد گفت که وی در اجلاس سران کشورهای عضو اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا در باره تهدید گروه تروریستی 'بوکوحرام' شرکت خواهد کرد.