به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۱۱۲۲۸
عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان:

اصلاح‌طلبان بيايند اما به فكر پيروزي نباشند!

گروه سياسي: یک عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان خواستار ائتلاف همه گروه‌های اصولگرا شد و گفت: اگر همه همکار دولت آینده شوند، هرج و مرج رخ نخواهد داد.
اصلاح‌طلبان بيايند اما به فكر پيروزي نباشند!
یحیی آل‌اسحاق در گفت‌وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: مجموعه اصولگرایان باید به یک نظر واحد برسند. یک نفر باید محور شود و بقیه همکار او شوند و نظر من این است که همه کسانی که زیر خیمه اصولگرایی هستند در این ائتلاف حضور پیدا کنند.
وي درباره احتمال حضور خاتمی در انتخابات اظهار کرد: آقای خاتمی قطعا نخواهد آمد و اگر خود ایشان محاسبات سیاسی و اقتصادی کنند هم همین نتیجه را خواهند گرفت، چون حتی اگر خاتمی از فیلتر شورای نگهبان بگذرد، بعد با چه کسی می‎خواهد کار کند؟ در حال حاضر مجموعه شرایط کشور اجازه‎ تحرک لازم به او برای حل مشکلات کشور را نخواهد داد و خود خاتمی هم متوجه این موضوع هست.

وی اضافه کرد: سایر اصلاح‌طلبان نیز شرایط مشابهی با آقای خاتمی دارند. البته حضورشان در انتخابات آینده مفید است و باید حضور پیدا کنند، ولی اینکه ریاست جمهوری را بگیرند، مجموعه شرایط برایشان فراهم نیست. رییس اتاق بازرگانی تهران افزود: کسی که می‌خواهد رییس‌جمهور بشود باید بتواند کشور را هدایت کند و این نیاز به همدلی دارد و باید تمام قوا با او همراه شوند و آحاد مردم، قوه قضاییه و قوه مقننه کمکش کنند. اگر قرار باشد هرکدام از این‎ها در یک وادی در راهش سنگ‌اندازی کنند، نمی‏‌تواند فعالیت کند.

نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم تبریز در مسجد ولایت فقیه با تاکید بر این‌که "حق نداریم مملکت را مداد رنگی کنیم" گفت: ما با ضد کنار نمی آییم به سلطنت طلبان اجازه حضور نمی دهیم این ها خطوط قرمز ماست و نباید در فضای خاکستری توان مردم را از بین ببریم.

وی سپس بدون اشاره به حمايت همه جانبه اصولگرايان از احمدي نژاد در انتخابات سال ۸۴ و ۸۸ سعي كرد عملكرد دولت اصولگرايان را فقط به پاي يك شخص (احمدي‌نژاد) انداخته و جريان اصولگرا را تبرئه نمايد و در همين راستا گفت: اصلاح طلبان و دولت احمدی نژاد هر کدام ۸ سال فرصت داشتند، تا برنامه‌های خود را اجرا کنند و مردم نیز آثار برنامه های اجرایی آنها را مشاهده کردند!! وی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را فرصتی برای انتخاب قانونی و شرعی ملت ایران دانست و گفت: براساس بی اعتنایی و یا غلط فکر کردن تک تک مردم، ممکن است آینده کشور در ۸ ساله آینده به نحو دیگری رقم بخورد.

۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۱۷:۰۳
8سال یک رنگ بودیدید چه گلی به سر مردم زدید که حالا تکلیف برلی اصلاح اطلبا معلوم می کنید اصلا شما تاحالا کجا بودی چه کار مثبتی انجام دادی که نظر میدی.... (44546)
اصلاح طلب گناوه ای
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۲۰:۰۷
هموطن عزیز این آقا و هم حزیبی هایش هر جا منافعشان ایجاب کند حی و حاضرند. اینها با این طرفندهای سیاسی نبض بازارکشور(. . . )قوه مقننه و...به دست گرفته و حالا نوبت به قوه مجریه رسیده و از اینکه اصلاح طلبان موی دماغشان شوند در عذابند و از این منظر در صدد تخریب و بی ارزش قلمداد نمودن خاتمی هستند.هموطن عزیز احمدی نژاد دست پخت اینها نبوده اگر به خاطر داشته باشید در سال 84 در دور اول کاندید اختصاصی حزبشان، لاریجانی با شعار هوای پاک بود و در دور دوم مصلحتی از آقای هاشمی پشتیبانی کردند. سپس فردای انتخابات با تمام قوا از احمدی نژاد حمایت کرده و اینک که آفتاب احمدی نژاد رو به غروب است دست از حمایت برداشته و چون از ناحیه اصلاح طلبان احساس خطر می کنند اینچنین آب را گل آلود میکنند تا بتوانند ماهی خود را بهتر صید کنند. (44628)
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۲۳:۱۶
این آقایون در گند زدن به مملکت تخصص دارن و در زمینه تولید ادعا کاملا خودکفا هستند. با این اظهارات که بعید هم نیست درست باشه رای دادن مردم یعنی کشک. (44673)
استوکولو
۱۳۹۲/۰۲/۱۷ ۰۱:۵۴
همونو بگو (44727)
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۱۷:۰۳
""در حال حاضر مجموعه شرایط کشور اجازه‎ تحرک لازم به او(آقای خاتمی) برای حل مشکلات کشور را نخواهد داد ..."" پس معترفید که شماها مشکل سازید؟؟؟؟ (44548)
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۱۷:۰۴
یکی نیست بگه اصلا به شما چه مربوط که اصلاح طلبان بیایند یا نیایند (44549)
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۱۷:۰۴
بزارید خاتمی طبق اصول قانون اساسی بیاید و وارد انتخابات بشیم بعد می بینیم............. (44551)
علی
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۱۷:۰۶
یک سوال دارم از اصولگرایان.
شما دراین 8 سال کشور را چه گونه گرفتید و چه گونه می خواهید بدهید. (44553)
سعید
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۱۷:۰۶
اصلاح طلب ها بدن ،شما که پایگاه اجتماعی ندارین و5 درصد طرفدار بین مردم ندارین،خیلی خوبین و باید بیایین ولی اصلاح طلبا نباید بیان (44554)
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۱۷:۱۵
... پس برای چه حاضر شوند برای اينکه تنور تو را گرم کنند (44560)
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۱۷:۲۱
راست میگه این اقا !چندتا از ریش سفیدای قوم بشینندوبین خودشون یکی را انتخاب کنند مردم هم به همون رای میدن بی دردسرچون بهش اعتماد کامل دارند ........... (44563)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۱۷:۲۴
چقدر این اصولگرایان از خود راضین... (44564)
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۱۸:۱۱
بعضی هاشون شونه به شونه نمرود و فرعون میزنن. فقط آرزومه خاتمی بیاد چنان فضا رو برای این توده های نخوت و غرور و خودپرستی تنگ می کنیم تا مظهر اراده مردم رو با گوشت و استخونشون درک کنن. (44589)
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۱۷:۲۷
این روزا مردم چقدر دلسوز و سخنگو دارن یکی نیست به این یارو بگه....به تو چه که خاتمی بیاد یا نیاد به توچ که میخاد با کی کار کنه یا نکنه. شما فعلا با همون ائتلاف اصولگراتون برید...احمدی نزاد رو جمع کنید (44565)
امیر
Latvia
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۱۷:۴۸
باشه D: (44573)
سینا از شیراز
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۱۷:۵۳
فدات شم کجای دنیا به جای این که برنامه های خودشونو بگن، برای رقبا تعیین تکلیف میکنن؟؟ شما اگه برنامه اجرایی قابل ذکری داری بگو برو بذار باد بیاد. مردم خودشون میدونن چکار باید بکنن و به موقع اش بهترین تصمیم را می گیرن. (44574)
حسین
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۱۷:۵۵
فقط اصلاح طلبان می تونند کشور رو نجات بدن شما اصولگراها که گند زدید به مملکت (44575)
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۱۷:۵۶
یادش بخیر یه زمانی یه بنده خدایی تو یه جمع دانشگاهی خطاب به احودی نژاد و اطرافیانش گفت که "زنگ انشا تمام شده حالا زنگ حساب است"

حالا این جمله قالب تن اصولگرایان هست که دوستان زنگ انشا تموم شده و زنگ حساب رسیده بیایید و حساب پس بدید ببینیم تو این 8 سال چه گلی به سر ملت و کشور زده اید تمام قوا 6 دانگ در اختیارتون بود...

اما تاکتیک جالب و نخ نمای این دوستان این است که بگن جریانی به اسم جریان انحرافی دولت رو رو به انحطاط برد و تمام مشکلات مربوط به این گروه هست!!!! اما نمیگن دقیقا از کی؟ از چه سالی تاثیر گذار شدن ؟؟؟

از بوجه نویسی اشکال میگیرند در ص.رتی مجلس تمام اصولگرا تصویبش کرد!!!!
از ضعف وزرا و نخبه نبودنشون میگن در صورتی که مجلس تمام اصولگرا رای اعتماد بهشون دادن

از چپاول نمیگن اما ملت میگن چرا 3000میلیارد در زیر مجموعه یک وزارتخانه و دولت دزدیده شد اما نه ریاست بانک مرکزی جابجا شد و وزیر نیز از همین مجلس تمام اصولگرا رای اعتماد مجدد گرفت

از بی اخلاقی ها و افشاگری های احمدی نژاد می نالند اما نمیگن پس چرا در انتخابات از زیر وب م این مملکت رو برد زیر سوال و انواع تهمت و افترا زده شد کسی چیزی نگفت!!! از ریاست بازرسی مقام معظم رهبری تا رئیس تشخیص مصلحت نظام که هر دو با حکم مستقیم مقام معظم رهبری منصوب شده بودند
گفته شده بی اخلاقی بوده اما گفته نمیشه راست هست یا دروغ؟؟؟؟؟راستی اصولگرایان عزیز بشینید و تلوزیون رو ببینید من دلم امروز به حال این ملت سوخت که ریاست جمهوری رفته واسه افتتاح یک طرح بزرگ و اون چی بود ایستگاه CNG!!!!

بیشترین درآمد نفتی ، در اختیار دولت مجلس و کلیه ارکان تمام اصولگرا بوده اما تورم با ارفاق هستش 39% هر رزو هم شاخص ها رو تغییر میدن!!!! باز هم کم نمیشه

بهترین موقعیت های استراتژیک تو منطقه به وجود اومد که ایران نفوذش رو تو منطقه زیاد کنه اما چی شد با بازی کردن با یک کارت سوخته همه رو با خودمون دشمن کردیم و از بیداری اسلامی فقط غربی ها استفاده کردن اینهم از سیاست های خارجه دولت و ارکان تمام اصولگرا

اشتغال نابو.د، تولید چیزی ازش نمونده حتی واردات هم نابود شده چراکه قبلا لااقل اجناس با کیفیت وارد بازار میشد اما الان اجناس درجه 5 چینی!!!!

فقط من یه سوال همیشه تو ذهنم هست همچین سن کم و تحصیلات کمی هم ندارم که اصول اصولگرایان چی هست؟اگر این ها اصول هستند که ....

بهار جان جان لطفا اینها رو چاپ کن ممنون چندین و چندمین نظری هست که میدم متاسفانه منتشر نمیشه (44576)
فرداد
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۱۷:۵۹
چقدر این اصولگراها زرنگ تشریف دارن میگن اصلاح طلب ها کاندید نشن ولی حق رای دادن دارن من که رای نمیدم میخوای بده میخوای نده (44579)
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۱۸:۰۲
اینجا ایران است وقتی 80 درصد مردم باخاتمی هستند.فکر آنجا را نیزکردند.مطمئن باش باجون دل برایش کار می کنیم.مااصلاح طلبان همیشه یکرنگ بودیم .این سوال را دارم از سال 88 چه جناحی دراستراتژی خود اشتباه کرد.آیا شما اصولگرایان به همان مواضع اصلاح طلبان رسیدید.بگویید چه کسی اشتباه کرد.پس بصیرت در نزداصلاح طلبان است. (44583)
حاجی پور
Latvia
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۱۸:۰۴
اگراصلاح طلبان برای پیروزی نیایندپس برای چه درانتخابات شرکت کنندشایدانتظاردارید که به شمارای بدهنداصلاح طلبان باان سابقه درخشانی که دارندودردوران خاتمی بسیارکارکردندواکنون که مردم ازان زمان هشت سال راپشت سرگذاشتندتازه متوجه شدندکه چه خدماتی داشتند.تورم راکنترل کردندوقدرت خریدمردم رابالابردنددرحالی که ان زمان نفت رادرابتداحدود 20دلارمی فروختنداکنون نفت 100دلاربه فروش می رودوحال مردم بسیاربداست و60درصدمردم زیرفقربسرمی برند.شماکه این توصیه رامی کنیدچه کارنامه درخشانی داریدوبه چه پشتوانه می خواهیدریس جمهورشوید.ایاسنگ بزرگ نشان نزدن نیست. (44584)
ناشناس
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۱۸:۲۷
مگه نه اینکه مردم باید انتخاب کنن وفرد پیروزو انتخاب کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (44592)
مهدی
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۱۸:۳۶
شما اصولگراها بین خودتون مشکل دارید بعد میخاید اعتلاف کنید که عمرا بکنید . اصولگراها همشون تشنه قدرتند و میدون رو به نفع کسی خالی نمیکنند . یه کم خجالت بکشید و دست از سر این ملت زجر کشیده از سیاستهای غلط این 8 سالتون بردارید بزارید مردم یه نفسی تازه کنن (44595)
خسرو
China
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۱۸:۴۰
ما را باش، مگفتیم این یکی کمی از رفقاش واقع نگرتر و عاقل تر. واقعا در شناخت این جماعت بزرگترین کاراگاه جهان در می ماند، رفیق احمدی نژادن اونوقت میگن اینطور، مخالف چپگرا ها هستند همنوا در انتقاد از دولتند و مگن اونطورند. واقعا ..... (44596)
هومن
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۱۸:۴۴
ببخشید شما ؟! به جا نمیارم ... !
ما مازنی ها یه ضربالمثل داریم که میگه " گت بورده دار کچیک شونه خال " معنی تحت اللفظیش میشه ( بزرگتر که از درخت بالا بره بچه هم یاد میگیره از بوته میره بالا )
شما تا دیروز معلوم نبود کی بودی از کجا اومدی ! یه هو میای وسط به تقلید از بقیه شروع میکنی زاجع به خاتمی بزرگ حرف زدن ؟! عزیزم شما در جایگاهی نیستی که بتونی ایشون رو زیر سوال ببری ! شما و همفکرانتون به خاطر هشت سال نابود کردن زیرساخت های کشور در حال حاضر زیر علامت سوال تشریف دارین . پس لطفا جمیعا هییییییسسسسسسسس ... !!! (44597)
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۱۹:۰۰
آقای خاتمی بیاد ما خودمون تک تک با صبر و عشق به سید خندان کمک میکنیم (44604)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۲/۱۷ ۰۳:۱۵
تو دلت خوشه برادر.اینها اصلا نمیذارند که نه خاتمی و نه هاشمی شرکت کنند.اگه برنده هم بشن رای اضافه که سر جاش هست.اگر هم بمیرن قدرت را به اصلاح طلبان واگذار نمیکنند. (44746)
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۱۹:۰۲
چقدر از اصلاح طلبان می ترسید جریان چیه ؟ (44605)
باد
United States
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۱۹:۰۹
رد صلاحيت خاتمي يعني هولوكاست...اما هولوكاست چيه:همون چيزي كه اصولگراها سال 88افتاده بود تو زبونشون و ميگفتند موسوي با اين اعتراض ها داره ميليونها انسان رو انكار ميكنه و راي اونا رو باطل ميكنه.هولوكاست:انكار اكثريت...اگه خاتمي فتنه گر هست و ميليون ها طرفدار داره پس تو مملكت ميليونها فتنه گر و ضد انقلاب داريم؟پس چرا انقلاب كرديد؟واسه يه نظام با 78ميليون نفر جمعيت مخالف بيشتر از 10 ميليون زياده.پس بايد تغيير پيدا كنه از طريق ايده هاي اصلاح طلبان. (44608)
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۱۹:۱۵
عجب فیلمی این دیگه ! خودش داره میگه خودشون مملکت را به این وضع انداختند کسی هم غیر ما بیاد اجازه نمیدیم کارها را درست کنه !!! (44610)
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۱۹:۴۰
ناراحت نشید. این آقایون در دل اصلا به مردم جایگاهی قائل نیستند و گرنه هر کس باشد می‌فهمد که اصلاح‌طلبان بیشترین خواهان را دارند. (44618)
محمدرضا
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۲۰:۰۲
جای مردان سیاست درخت بنهانید تا هوا تازه شود (44626)
samad
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۲۰:۰۹
آقای آل اسحاق-برو خداروزیت را جای دیگه حواله کنه!اجازه بدید گندی که درمملکت بالاآمده به دست توانای سیدعزیز(خاتمی)فروکش کند (44629)
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۲۰:۱۰
خوشم میاد که نفهمیده و نسنجیده همان حرفای اصلاح طلبان را برای محدودیتهای سر راه اصلاح طلبان میزند. بازهم میگن فضا باز است. اینکه دیگه از خودشونه و خیلی هم اداعاش میشه میتونه. بذارید چهارسال دیگه هم ایشون مملکت یک دست را هدایت کنه ببینیم چکار میکنه. ما که هشت سال کشیدیم چهارسال دیگه هم روش (44630)
فرامرز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۲۱:۰۷
اگه یکی از این دو نفر(خاتمی یا هاشمی) نیان یا رد صلاحیت بشن دیگه اصلا انتخاب بی معنی میشه...یکیو همینجوری رئیس کنن دیگه... (44635)
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۲۱:۴۳
حالا اگر رای اکثریت آوردند باز هم تو فکر پیروزی نباشند؟ باز هم از اون حرفای بو دار زدید.؟ (44653)
والا
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۲۲:۲۱
په نه په (44662)
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۲۲:۴۵
رسما تهدید کرد اگر خاتمی بیاد اره دیگه..
پس شما ها هستید که سنگ اندازی می کنید (44667)
۱۳۹۲/۰۲/۱۶ ۲۳:۱۳
مملکته داریم؟؟؟ (44672)
۱۳۹۲/۰۲/۱۷ ۰۰:۲۶
خاتمی،هاشمی یا عارف نخبه یا همسر نخبه عارف دکتر مروج یا هر اصلاح طلب ناشناخته ای هم بیاد در فضای برابر از همه ی اصول گرا ها سر است مگر این که باز 8میلیون رای اضافه کنند که ببرند!! (44697)
فاطما
۱۳۹۲/۰۲/۱۷ ۰۰:۴۸
آقای محترم نظر شمارا قبول دارم چون اصولگرایان. . . نمیگذارند اشخاص تحصیل کرده و مدبر کشور را نجات دهند و این خوان یغما را بهر قیمتی از دست نمیدهند چون اگر این ها مصلحت ایران را میخواستند از ملت ایران غذر خواهی کرده کنار میرفتند. (44712)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۲/۱۷ ۰۱:۴۱
دوم خردادی ها باید دوباره بیایند... قوی تر از همیشه... متحد و یکصدا... و از یک کاندیدای واحد، هرکس که هست حمایت کنند... (44725)
۱۳۹۲/۰۲/۱۷ ۰۲:۰۳
این دقیقا نقض آزادی در جامعه است. وقتی شرایط را برای منتخب مردم که مطلوب اصولگرایان نیست فراهم نمی کنند و سنگ اندازی می کنند تا ته قصه را بخوانید (44730)
۱۳۹۲/۰۲/۱۷ ۰۳:۰۸
چناب آل اسحاق قبول اصلاحاتی ها به فکر پیروزی نباشند. اما شما فکر نمی کنید که در 8 سال تصدی گری شما و دوستان به اصطلاح اصولگرایتان به اندازه کافی گل به خودی زدید. وبهتر حداقل 4 سال برید یه گوشه ای دوباره تیمتون رو برانداز کنید بالا پایین کنید.نفسی تازه کنید. فرق فوتبال و سیاست همینه دیگه تو فوتبال حداقل دقیقه 90 گل ها را می شمارند. . میگن داداش باختی برو دوباره تلاش کن جبران کن.اما شما چی 8 سال همه چی در اختیارتون بود حتی داورا هم با شما بودن اما بدجوری باختین هیچ خیالتون هم نیست. تازه بازم دارید کرکری می خونید. (44744)
۱۳۹۲/۰۲/۱۷ ۰۶:۱۴
فقط خندیدم عجب جمله مهملی (44757)