به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۱۱ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۵۰۰۱۸
کشور دارای مشکلات و بحران‌های بسیاری است

حامیان دكتر بدنبال سئوالات متعدد از وزرا

گروه سیاسی: سخنگوی هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه حامیان دولت احمدی نژاد به دنبال طرح سوال های متعدد از وزرای دولت یازدهم هستند، گفت:. نباید افزایش سوال از وزرا را به حساب همه نمایندگان گذاشت.
بهروز نعمتی درباره افزایش تعداد سوال نمایندگان از وزرا در دولت یازدهم، گفت: البته سوال از وزرا طبق آیین نامه مجلس حق نمایندگان است، اما سوال هایی که تا کنون درصحن مجلس و کمیسیون ها مطرح شده به طور مشخص به طیف خاصی از نمایندگان مربوط است و سوال ها به طور معمول تکراری و مشابه است. نماینده اسد آباد درمجلس  ادامه داد: ازاین رو نباید افزایش سوال از وزرا را به حساب همه نمایندگان گذاشت و به طور قطع رئیس جمهور این موضوع را پذیرفته است که یک گروه جدی مخالف در صحن علنی مجلس با برنامه ریزی های خود به دنبال طرح سوالات مختلف در حوزه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هستند، هرچند که به اعتقاد من دولت می تواند راهکاری برای برون رفت از این مشکل داشته باشد.

او درباره هدف سوال کنندگان خاص از وزرا، گفت: باید تاکید کرد که این افراد همان حامیان دولت گذشته هستند و قطعا می توان این گروه ها را ایدئولوگ و طراحان دولت پیش قلمداد کرد، ازاین رو این طیف چون درانتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم موفق نشده و پاسخ مثبتی از مردم دریافت نکردند، به نوعی خواهان حضورسیاسی در کشورهستند اما این اقدام نوعی خود زنی است و ازچشم مردم خواهند افتاد. سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: این گروه خاص به این موضوع توجه نمی کنند که سوالات مطرح شده از وزرا تا چه میزان منطقی است و یک سوال از وزیر چند مرتبه می تواند در مجلس طرح شود، متاسفانه در حال حاضر کشور دارای مشکلات و بحران های بسیاری است و با این رویه برخی از نمایندگان بحران های مدیریتی کشور افزایش پیدا می کند، هرچند این اقدام قدرت تفکر را ازدولت خواهد گرفت.
مرجع : خانه ملت