به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۲۶
 
۳۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۷۰۵۷۵
حیاط مسجد هم پر نشده بود!

سخنرانی احمدی‌نژاد برای حدود 1000 نفر

برهم زننده سخنرانی هاشمی در کنار احمدی‌نژاد!
گروه سیاسی: مراسم ختم مادر احمدی‌نژاد در قم، در حالی برگزار شد که حاشیه مراسم بر متن آن غلبه می‌کرد.
در مراسمی که عصر دیروز و با عنوان مراسم ترحیم مادر محمود احمدی‌نژاد در مسجد دو طفلان مسلم (ع) محله نیروگاه شهر قم برگزار شد، هم شعارهای سیاسی داده شد، هم پوسترهای سیاسی در دست گرفته شد، و هم خود احمدی‌نژاد سخنرانی کرد؛ علاوه بر آن چند صد متری را هم ماشین احمدی‌نژاد آهسته در خیابان حرکت کرد که موجب جلب توجه حاضران شد؛ مسیر ماشین حامل احمدی‌نژاد هم بعد از ترک مسجد، نه به سمت حرم حضرت معصومه (س) و مرکز شهر قم، که به سمت محله فقیر نشین قم بود تا چند سؤال در ذهن ایجاد شود.

این مراسم عصر روز گذشته و با حضور حدود هزار نفر برگزار شد؛ این جمعیت با توجه به جایگاهی که احمدی‌نژاد در ۸ سال گذشته داشت، بسیار اندک بود و نه تنها موافقان، بلکه مخالفان احمدی‌نژاد هم احساس می‌کردند جمعیت مراسم بیش از این‌ها باشد. برخی از مردم می‌گفتند برگزاری مراسم ختم مادر احمدی‌نژاد در قم چند روز قبل از سفر رئیس جمهور به قم، یک نوع خودنمایی سیاسی احمدی‌نژاد و حامیان اوست و آنها در نظر داشتند که خیابان بیرون مسجد هم بسته شود، اما حیاط مسجد هم پر نشده بود!

مسجد دوطفلان مسلم (ع) قم، یکی از مساجد مهم منطقه۲ قم است که عموما مردم فقیر نشین قم در آن زندگی می‌کنند؛ احمدی‌نژاد در سال ۸۴ نیز تبلیغات انتخاباتی خود برای انتخابات ریاست جمهوری هشتم در شهر قم را با سخنرانی در این مسجد آغاز کرده بود.


در حالی که اعلام شده بود ساعت ۱۶:۰۰ شروع این مراسم است، اما خود محمود احمدی‌نژاد در ساعتی زود‌تر از ۱۵:۳۰ به همراه برادرش امیر احمدی‌نژاد، مجتبی ثمره هاشمی، علی‌اکبر جوانفکر، میرتاج الدینی، مرتضی تمدن استاندار تهران در زمان احمدی‌نژاد٬ و یکی از روحانیون اصلی برهم زننده سخنرانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در ۱۵ خرداد ۸۵ در حرم حضرت معصومه (س)، در جلوی درب مسجد ایستاده و به افرادی که وارد مجلس می‌شدند خوشامد می‌گفتند.

نکته جالب اینکه شخص احمدی‌نژاد، با هر شخصی که می‌خواست با او رو بوسی کند، روبوسی می‌کرد. گفته می‌شد همسر و همسر برادر احمدی‌نژاد نیز در قسمت زنانه مسجد حضور داشتند. در حالی که مجری مراسم هر چند دقیقه یک بار، پیام رهبر معظم انقلاب برای تسلیت به احمدی‌نژاد را می‌خواند، برخی از افراد حاضر در مراسم پوسترهایی رنگی از احمدی‌نژاد را در دست گرفته بودند که روی آن نوشته شده بود «دلم هوای تو را دارد، هوای آمدنت»

در این مراسم طبق سنت مراسمات ترحیم، هم قاری قرآن، به تلاوت کلام‌الله پرداخت و هم قرآن‌های ۳۰پاره بین حاضران توزیع می‌شد٬ گرفتن پوستر احمدی‌نژاد نیز در آن دیده می‌شد. مجری مراسم بار‌ها اعلام می‌کرد که از حضور حاضران در مراسم بیوت مراجع عظام تقلید و به ویژه بیت‌آیت الله نوری همدانی تشکر می‌کنیم؛ همچنین مجری مراسم اعلام کرد که برای درگذشت مادر محمود احمدی‌نژاد، آیت‌الله جنتی، آیت‌الله نوری همدانی، آیت‌الله علوی گرگانی، حاج سیدحسن آقای خمینی، نماینده محبوب شهرمان جناب آقای دکتر لاریجانی نیز پیام تسلیت داده‌اند.

هیچ کدام از مسئولان قم در مراسم مربوط به احمدی‌نژاد در قم حضور نداشتند. تقریبا اکثریت قریب به اتفاق مسئولان استان قم٬ حتی آن‌هایی که به احمدی‌نژاد هم نزدیک هستند در این مراسم شرکت نکردند؛ یعنی حتی دو نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، شهردار قم، و فرا‌تر از آن یک عضو عادی شورای اسلامی شهر قم هم در این مراسم حضور پیدا نکرده بود؛ شورای شهری که ۱۹ نفر از ۲۱ نفر آن در لیست اصولگرایان بودند.


اما از افرادی که می‌توان به حضور آن‌ها اشاره کرد، آیت‌الله حائری شیرازی، آیت‌الله میرعظیمی از اساتید حوزه علمیه قم، سرهنگ حافظی جانشین فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم، و حقیقی مقدم فرماندار قم در زمان احمدی‌نژاد بودند. پس از سخنرانی یك روحانی به نام  رستگار، مجری مراسم اعلام کرد مردم می‌خواهند سخنان احمدی‌نژاد را بشنوند و از حاضران خواست بنشینند؛ بعد از حدود یک دقیقه، چند نفری که جلوی مراسم بودند، داد می‌زدند آقایان! کوچه را باز کنید دکتر بیاید!!

شعارهای هواداران احمدی‌نژاد

محمود احمدی‌نژاد در حالی پشت تریبون قرار گرفت که هوادارن او داخل مسجد شعار می‌دادند، «صل علی محمد یاور رهبر آمد»، «احمدی دلاور پیرو خط رهبر»، «خامنه‌ای زنده باد٬ احمدی پاینده باد» «شعار هرچی مرده، احمدی بر می‌گرده»، «ابالفضل علمدار، احمدی رو نگه دار». البته زمانی که احمدی‌نژاد پس از سخنرانی مسجد را ترک می‌کرد، هواداران او شعار می‌دادند «احمدی دوست داریم» و در ادامه نیز می‌گفتند «احمدی بت شکن، بت بزرگو بشکن»، «چپ، راست، کارگزار، علیه خدمتگزار».
مرجع : ایلنا

پارسا
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۱۷:۴۰
به همین خیال باشید و مثل برف سر در برف داشته باشید! (293942)
مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۳:۵۲
احمدی ن وزنی در این مملکت ندارد . یعنی از اولش هم عددی نبود . برخی از دوستان اصولگرا با گذاشتن وزنه اضافی و پر و بال دادن اضافی به ایشان مردم را گول زدند . هر چند این گول زدن دامن خودشان راهم گرفت . آبرویی برایشان باقی نگذاشت .
در هر حال احمدی نژاد فقط یک رکورد مهم و بزرگ دارد " احمدی نژاد ضعیف ترین حاکم ایران در 400 سال اخیر کشور است " .
و این به این زودی ها از یاد مردم نخواهد رفت . (294080)
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۱۷:۴۴
خدا به داد این ملت برسد باز شروع شد اندک اندک دورش جمع می گردد باز هم کارون راه می افتد بازهم سرمایه های اختصاص داده می شود باز هم تبلیغات انجام می گیرد تو چه می دانی تاثیر تبلیغات چیه با تبلغیات قوره را به جای حلوا می فروشند و تو چه می دانی فقر فرهنگی چیست و چه بلای به سر جامعه می اورد تبلیغ می کنند وعده می دهد اینبار وعده 150000هزارتومانی به مردم می دهد و مردم نیز گرسنه ، بدون آگاهی رای می دهند و یک هشت سال دیگر ................ خدا خودت راه نجاتی برسان (293943)
کارشناس در همه امور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۱۹:۲۰
افای احمدی نزاد . . . دیگه از شما خوششان نمی اید همان مداحهایی که از شما حمایت کردنند دیگه از چشماشون افتادی .الکی دست وپا نزن .رحیمی کردن زندان تا شاخ تو را بشکنند اگر احساس خطر کنند پروندهات را علم مکنند می فرستند پیش رحیمی. (293984)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۰:۰۰
اگه این دولت خوب کار کنه و اینقدر به همه منتقدین ناسزا نگه دولت قبلی نمیتونه بیاد (294000)
من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۱:۵۵
اولا کسی از روحانی ناسزا نشنیده ثانیا کسانی که رای مردم را قبول ندارند منتقد نیستند خائن هستند. (294038)
urmia
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۲:۳۵
دوست من منظورتون اینه که مردم ایران اونقدر توان فکری پایین دارند که ممکنه به اینجور ادمها دوباره رای بدن. اگه اینجور باشه که اصلا لیاقتمون همینه که هست. حتی فکرشو هم بکنیم که ممکنه این جور ادما بتونن دوباره در سطح اول اجرایی ظاهر بشن نشون میده که داریم ملت ایران رو افراد بسیار نادانی فرض می کنیم . . ، (294061)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۳:۰۹
به کی توهین کرده ؟منتقدین این دولت فقط در حال تخریب هستند از کاه برای این دولت کوه می سازند مگر یادت رفته اون اقا و یارانش مثل علم الهدی به منتقدین چه حرفهایی میزدند .تو هم اقا رضا سنگ افراطیون را به سینه نزن و عقده ای و دروغ تحویل مردم نده .مردم عاقلند و خوب و بد را از هم تشخیص میدن . (294074)
رضایت مردم شرط بقا دولت است
United States
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۲:۵۵
آقا رضا واقعیت همینه ، اما روحانی بایدبجای اینکه یارانه را کم یا حذف کند افزایش بده ، احمدی نژاد اگه بخواد افزایش بدهد از همین پول هایی که در دست این دولت است پرداخت خواهد کرد زیرا او که این همه پول نداره که از جیب خودش بخواد بده ، پس اکنون که پاشنه آشیل در دید روحانی قرار داره بهترین فرصت است که او این کار را بکند ، خب حالا ممکن است یکی بیاد و بگه روحانی این همه پول ندارد و یا باید خرج زیر بنایی کند وعقلایی نیست من هم میگم موافقم اما راهی غیر از این نیست ، مردم هم گرفتارند و هم مشکل مالی دارند (294068)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۱۷:۴۷
....اون آقای نوحه خوان درمجلس ختم مادر مرحومه احمدی نژادبا چه سند ودلیلی ایشان را فرمانده لشگر خوف امام زمان می داند ؟کسی که معاون اولش رحیمی بوده اصلا شایسته است که درلشکرامام زمان باشه؟شرم وحیا هم خوب چیزیه واسه ادم (293946)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۱۷:۵۰
شرمنده از رفتار دور از منطق مردمان اين زمانه ام
خدايا رحمي نما (293947)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۱۷:۵۷
احمدی نژاد یک مرده سیاسی است و با این کارها احیا نمی شود. (293951)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۱۸:۲۷
در قدیم مرده ها یک احترامی داشتند (293962)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۲:۳۰
اتفاقا بسیار ساده تر از آنچه فکر کنید نه تنها احیا بلکه قدرت را در دست می گیرد. تنها راه پیش گیری از این فاجعه، حضور مردم در پای صندوق های رای است. (294055)
مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۳:۵۴
احمدی نژاد یک ضرب المثل اجتماعی است ودر اینده همه مردم دنیا او را مثال خواهند زد در آسیب زدن به آبروی کشور !!! (294081)
رضا
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۱۷:۵۹
احمدی نژاد مراسم ختم مادرش هم کرده ستاد انتخاباتی اش
یک بار درتهران ختم گرفتین بسه
مراسم ختم خواهر سید عزیزمان را با مراسم ختم مادر احمدی نژاد مقایسه کنید زمین تا آسمان فرق میکند (293952)
امير
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۱۹:۱۸
داداش در تبريز هم براش ختم كرفتند (293982)
شسی
United States
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۱۸:۰۲
خیلی می لرزید (293954)
ی عوضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۰:۲۰
از این جماعت باید ترسید
البته چیزی هم نمونده به اون صورت واسه خوردن و بردن، ولی همون مقدار کمی هم که مونده رو باید دودستی بچسبیم که مهرورزا به باد ندن برادر (294007)
محمد پ م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۰:۲۳
آره از نابودی کشور میلرزیم،شما خوشحال میشی از غارت مملکتت؟ (294008)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۰:۳۴
از رفراندومی که اقای روحانی پیشنهاد داده ؟منم قبول دارم اقایان دلواپس از رفراندوم تنشان می لرزد (294017)
آب رو ا ت ش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۲:۳۳
همین که تو قبول داری بسه؟ بقیه هم که بی عقل و ناسالم داعشی و افراطی هستند (294058)
رضا
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۱:۱۴
ما مثل دلوابسان نیستیم که بلرزیم
ما میگوییم مراسم ختم جایی برای کارهای نمایشی نیست یک بار درتهران ختم گرفتین بسه (294028)
مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۳:۵۹
از تصور و احتمال تکرار بی حرمت شدن کشورمان توسط حضرت احمدی نژاد می ترسیم و می لرزیم !! (294082)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۱۸:۱۷
در عجبم از حافظه این مردم!
احمدی بت شکن!!!!! (293956)
چنگیز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۱۸:۲۵
شک نکن که "احمدی بر می گرده"!!!
مگر اینکه خدا خودش کمک کنه ... والا دوباره با شعائر عوام فریبش بر می گرده!!! (293960)
جمهوری اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۲:۱۹
یه کم واسه شعار ملت احترام قائل شو دوست خوبم..ملت نعوذبالله نادان که نیستن..خودشون میدونن به کی رای بدن.شما غصه نخور!سال 88 رای دادن به احمدی نژاد ،سال 92 هم رای دادن به جناب روحانی..این که بشینی بگی با شعارای عوام فریبانه مردمو گول میزنه توهین به مردمِ.
اینا همون مردمی هستن که سال88 رای دادن به محمود و متاسفانه سید عزیزتان آب دهن انداخت به 24 ملیون رای ملت..ملتی که همیشه شعار(!) میدید که ولی نعمتان ما هستند! (294048)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۱۸:۳۱
اين آدمي كه اين همه ويراني در كشور به بار أورده وبيت المال را به باد داده بايد جايش در زندان باشد ازادانه مي گردد و به ريش اين ملت مي خندد و إفرادي مانند خاتمي محبوب بايد ممنوع التصوير وممنوع القلم باشند يعني معني انقلاب اين بود؟ فأين تذهبون ؟؟؟؟؟ (293964)
حسین
United States
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۲:۱۵
تا بود چنین بود! (294047)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۱۸:۴۱
آدمی که حتی حاضر نیست حرمت مراسم ترحیم مادرش رو حفظ کنه و ازش به عنوان فرصتی برای تبلیغ خودش استفاده میکنه، بعیده دلش به حال این مردم و این مملکت بسوزه و خودشو کنار بکشه،. . . (293967)
ملت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۱۸:۵۷
اینها همان های هستند که دوست دارن کشور آشفته بماند تا به مقاصد سیاسی خودشان برسند (293973)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۱۹:۰۱
خدای راسباسگزاریم که اقای مصباح یزدی در این مراسم حضورنداشت.که این نشان میدهد اقای دکتر احمدی نزاد علیرغم همه تبلیغات ارتباطی با گروه بایداری ندارد. (293977)
صفا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۱۹:۰۴
مایه شرمندگی است که آدم از مرگ مادر خودش هم سوء استفاده سیاسی بکنه ،شرمندگی بیشتر برای کسانی که به این آدم دلخوش کردن، (293980)
عمو رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۱۹:۲۱
خیلی زشت است که مراسم ختم یک مادر محفل و محلی برای تبلیغات سیاسی شده است (293985)
تسلیت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۱۹:۲۵
ضمن تسلیت به آقای احمدی نژاد
جناب احمدی نژاد شما مثل یک تانک نظامی هستید که برخی از این آقایون که مورد توجه آنها هستید ، آن را
روشن می کنند و بدون سرنشین بطرف جمعیت رقیب رها می نمایند!!
بخود بیایید!!! (293986)
شهروند قمی
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۱۹:۳۲
نویسنده گزارش درباره آقای میرعظیمی اشتباه نوشته اند! ایشان نه در حد آیت الله هستند و نه از اساتید حوزه!! (293988)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۱۹:۵۳
برای یک گروه خاص افراطی پیشرفت کشور و کارآمدی نظا م اسلامی مهم نیست مهم این است که فردی مانند احمدی نژاد رییس‌جمهور باشد تا به پشتوانه آن منافع مادی آنها به نام اسلام و ولایت تامین شود (293996)
همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۱۹:۵۵
. . ،. م کسیکه حتی به معاون اول خودش هم رحم نکرد (293998)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۰:۰۳
با این کارها نمیتواند به جایی برسد دیگر زمان عوام فریبی تمام شده است . (294002)
حسين رضائي
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۰:۴۳
دوستان مردم شهيد پرور ايران اسلامي بيدار است و اين بار فريب اين افراد ويرانگر را نميخورد . كه هشت سال به اندازه هشتاد سال كشور را به عقب بردند. (294019)
ایلیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۰:۵۹
مردم دیگرفریب نمیخورند (294024)
سالار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۱:۰۱
این اقا که به تبریز آمده بود در مسجد به غیر از تاج الدینی و حدودا ده نفر از تبریز بودند بقیه از شهرهای دیگر و یا از تهران با ایشان آمده بودند و اکثرا جهت تهیه گزارش به نهادها و روزنامه ها آمده بودند . در واقع هیچ فردی از ملت تبریز در آن مسجد شرکت نکرده بودند و کلا صدنفر در مسجد نبودند . آنها هم پخش کنندگان سیب زمینی ایشان بودند . (294025)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۱:۱۱
بابا مردم احمدی نژاد را دوست دارن شما مشکلی دارین؟!
مردم منتظر بازگشت این دلاور هستن. باور کنید به جای لجبازی و سر تو برف فرو کردن! (294027)
م.ر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۱:۲۱
برادران وخواهران هیچ رئیس جمهوری بیش از 8 سال رئیس جمهور نمی شود. وفطعا او را رد صلاحیت میکنند . اما برای مجلس شاید تائید شود.شایدوقتی دیگر (294030)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۱:۴۲
برگشت احمدی نژاد خیلی هم به ضرر اصلاح طلب ها نیس شاید به ضرر اقای هاشمی و اطرافیانشون و اصول گراها باشه ولی مطمن باشید این سری محمود با شعارهای اصلاح طلبی برمیگرده و اشفته بازار سیاست ایران هر چن محمود رد صلاحیت میشه ولی خوب تکون شدیدی میخوره و این تکون شاید در کوتاه مدت به چشم نیاد ولی در بلند مدت ظاهر میشه ولی انصافا احمدی نژاد یک زنده کننده بینش سیاسی بود ما به این ایمان دارم و امیدواریم محمود برگرده این ما نیستیم که از برگتش میترسیم اونایی که میترسن کسایی دگه هستن جهت اطلاع دوستان اصول گرا (294034)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۱:۵۰
احمدی بد نقره داغتون کرده ها (294035)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۲:۰۹
باز هم می گویم آزموده را آزمودن خطاست (294043)
طلبه
United States
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۲:۲۲
تاکتیک عوام فریبی همیشه کار ساز نیست با این تاکتیک 8 سال بیت المال را غارت کردند از این هم ذلیل تر خواهند شد دستش برای مردم ومسئولین دلسوز روشده البته عده ای ساده هنوز در کما سر می برند وبعیده بیدار بشوند! (294049)
محمد
United States
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۲:۲۸
وای به روزی که این مرد برگرده . مملکت به دویست سال قبل عقب نشینی می کنه (294052)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۲:۴۲
مسئله ای این روزها بدجوری ذهنم رو درگیر خودش کرده من نتونستم واسش جوابی پیدا کنم دوستان اگر کمک کنن ممنون میشم. به کدامین گناه سید محبوب دل میلیونها ایرانی که 8سال رئیس جمهور این کشور بوده ویکی از محبوبترين ومقبولترین چهره سیاسی چه در داخل وچه خارج از کشور بحساب میاد ومیتونستیم بهترین استفاده از مقبولت بین المللی ايشون بکنیم کاملاً بایکوت میشه به طوری که قادر نیست اتهامات ناجوانمردانه رو جواب بده ولی احمدی نژاد به جای حضور در دادگاه وپاسخگویی به حیف ومیل میلیاردها دلار میتینگ راه ميندازه. (294064)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۲:۴۸
درسته سید محبوب ما ممنوع التصویر و ممنوع القم شده ولی جای ايشون توی قلب میلیونها ایرانیه دوره این محدودیتهای بسیار زشت تموم شده ولی متاسفانه اینها مشکلشون با محبوبیت آقای خاتمیه که سال 92 یک شبه با یک پیام مردم رو پای صندوق رای اورد وتمام معادلاتشون رو بهم ریخت وآقای روحانی رئیس جمهور شد.نمیخوان خرداد 92 جای دیگه تکرار بشه. زهی خیال باطل (294066)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۳:۱۰
سایت بهار سلام.سوال دارم از شما. آیا فساد اقتصادی مسئله جدیدی توی کشور هست که انقدر دارید این چیزهایی رو که توی بدنه اداری و بانکی کشور به علت ضوابط و قوانین متناقض هست رو به یک دولت(منظورم دولت قبل هست) نسبت میدید؟شما فکرمیکنید مخاطبتان شخص نادانی است که اینگونه می نویسید؟آیا انقدر احمدی نژاد ترس داره که هر اتفاقی توی بدنه نظام میفته رو فقط به او نسبت میدید تابلکه از رای ش کم کنید؟زمان هاشمی وخاتمی تورم و فساد نبود؟خانواده هاشمی که ام الفساد هستند.از همه دولتها بنویسید و درست هم بنویسید نه درشت (294075)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ۲۳:۱۵
مسجد دو طفلان ..حنای این یارو دیگه رنگی نداره ...بسی خندیدیم (294076)