به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۲
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۳۹۳۰۹
مقابل هواداران خودمان بازي کرديم و تحقير شديم

مربي الفتح: اين تيم خيلي قدرتمند است

گروه ورزشي: فتحي الجبال (مربي الفتح عربستان) پس از شکست سنگين تيمش برابر فولاد به تمجيد از تيم ايراني پرداخت.
مربي الفتح: اين تيم خيلي قدرتمند است
الفتح عربستان در ديدار آخر مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا در خانه برابر فولاد ايران با نتيجه سنگين 5 بر يک شکست خورد تا وداع تلخي با اين رقابت ها داشته باشد. فتحي الجبال سرمربي الفتح پس از شکست تيمش برابر فولاد گفت: شکست بسيار تلخي برابر فولاد متحمل شديم که بسيار ناراحت کننده است. مقابل هواداران خودمان بازي کرديم و به همين خاطر اين شکست براي ما تلخ‌تر شد. انتظار نداشتم تيمم چنين بازي ضعيفي از خود نشان دهد اما بايد اعلام کنم که بازيکنانم از لحاظ ذهني آماده اين ديدار نبودند و به هيچ وجه نتوانستيم مانند بازي هاي قبلي خودمان باشيم. سرمربي الفتح در ادامه گفت: فولاد با اينکه صعودش را به مرحله بعدي قطعي کرده بود با قدرت پا به مسابقه گذاشت. آنها تيم بسيار قدرتمندي هستند که بازيکنان خوب زيادي در ترکيب خود دارند.

حسين فرکي سرمربي موفق فولاد هم پس از پيروزي برابر الفتح گفت: از کسب اين نتيجه بسيار خوشحال هستم زيرا در اين ديدار به چند بازيکن جوان خود فرصت داديم تا خودشان را ثابت کنند. بازيکنانم نمايش خوبي در اين ديدار از خود نشان دادند و توانستيم برد پرگلي را خارج از خانه کسب کنيم که بسيار ارزشمند است.

فرکي در ادامه گفت: بازيکنانم انگيزه زيادي براي پيروزي از خودشان نشان دادند. فکر مي کنم توانستيم تمام طول بازي تيم برتر ميدان باشيم و بازي را به کنترل خود دربياوريم. موقعيت‌هاي گل زيادي در اين ديدار به دست آوريم و اگر دقت بيشتري مي‌کرديم، حتي مي توانستيم گل‌هاي بيشتري به ثمر برسانيم. فولاد که تنها تيم باقي‌ مانده ايراني در ليگ قهرمانان آسيا است در مرحله بعدي به ديدار السد قطر خواهد رفت.

نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۳:۵۰
این پیروزیها مهر تایید دیگری بر شایستگی های "فولاد خوزستان" در فوتبال ایران و اسیاست...
فولاد مردان،خدا پشت و پناهتان... (220833)
سعید - تهران
United States
۱۳۹۳/۰۲/۰۴ ۱۷:۱۳
این پیروزی و همچنین قهرمانی تیم فوتبال فولاد خوزستان را به کلیه هواداران این تیم تبریک میگم . همچنین از کلیه بازیکنان مربیان و مسئولین این تیم تشکر می کنیم که توانستند بعد از سالها دل هواداران این تیم و خوزستانیها راشاد بکنند . یک سئوال کوچک نبز دارم به نظر شما برای خوشحال کردن این این مردم چقدر می بایست خرج می کردند تابتوانند دل این مردم را برای چند روز اینقدر شاد بنمایند . یک محصل بارو حیه درسش را میخواند یک کارگر و کارمند تا مدتها شارژ روحی است و ..... (220920)