به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۹۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب : ۸۱۷۴۴
نامه وارده

#روحانی_تنها_نیست# ما فراموشكارانیم

گروه سیاسی: یكی از كاربران بهارنیوز در متنی كه برای سایت ارسال نموده خطاب به آقای روحانی نوشته است:

سلام آقای رییس جمهور

خواستم از همینجا بگم که می‌دونم احساس تنهایی می‌کنی. فشار رو از همه طرف احساس می‌کنی. هیچکس کمکت نمی‌کنه. تیم سیاست خارجی شما رفته در مقابل دنیا نشسته مذاکره می‌کنه که مشکلات پیش اومده برای کشور مرتفع بشه و اوضاع بدتر نشه ولی هم به تیم مذاکره کننده توهین می‌شه تهمت زده می‌شه هم به دولت شما.

در داخل مخالفین و دلواپسان به هر دری می‌زنند تا دولت تو رو نا کارآمد جلوه بدن هر کاری می‌کنند حتی به هم زدن کنسرت‌ها حتی جلوگیری از نمایش فیلم‌ها و تهدید حضور خانم‌ها در استادیوم‌های ورزشی. مخالفین دولت به طور سازماندهی شده در شبکه های اجتماعی با عکس و جوک و شعر و غیره و دزدیدن شهدا دست به تخریب و تضعیف دولت میزنن و متاسفم بگم که برخی مردم ساده ما دارند دوباره به سمت چاهی میرن که هشت سال توش دست و پا زدن، با وعده (آن هم شایعه‌اش) كه قرار است احمدی‌نژاد بیاد و یارانه‌ها را دو برابر بكنه!! و هیچكس هم نمی‌پرسد كه آن مرد رفته، آن همه وعده توخالی داد كدامش را عملی كرد كه این یكی را!

چاه جهل چاه فریبکاری چاه دروغ چاه بی سیاستی چاه فساد و فشار و لبخند های مضحک به ریش ملت. اما من به نوبه خودم از همینجا ازت معذرت می‌خوام که خیلی از ما مردم خیلی فراموشکاریم! یادمون رفته که برداشتن یارانه ها رو دولت قبل شروع کرد و هر افزایش قیمتی در قانون هدفمندی اومده و تو مجبوری که اجراش کنی.

یادمون رفت که چه وضعیتی در سیاست خارجی داشتیم و سایه جنگ رو سرمون بود. یادمون رفته که سخنرانی رییس دولت قبل در هر مجمع بین المللی باعث سرافکندگی و شرمساری ما بود. یادمون رفته که دلار در مملکت هر ساعت یک قیمت داشت و یادمون رفته که قیمت‌ها در لحظه تغییر می‌کرد.

بازار مسکن چه جهش‌های خانمان سوزی داشت و صف های خرید سکه رو فراموش کردیم. یادمون رفت که تو اومدی و امید رو آوردی و نتونستیم بفهمیم و صبور باشیم که درست کردن هشت سال تخریب اقتصادی و سیاسی و فرهنگی نیاز به زمان طولانی داره. یادمون رفت که خدا رو شاکر باشیم که سیاست مملکت حداقل از سمت دولت در مسیر عقلانیت قرار گرفته و چقدر اون سالهای زجر آور به ما سخت گذشت.

آقای روحانی من پای رایم ایستادم هر کس هر چی دلش می‌خواد بگه. اما تو نا امید نباش. ما ملت مرده باد و زنده باد در لحظه هستیم. تو برای آینده بچه‌های ما همه اینها رو نادیده بگیر و ادامه بده. من شرمنده تیم شما مخصوصا دکتر ظریف هستم که از نمایندگان خیالی ملت فحش می‌خورد که چرا برای برگرداندن حق ملت مذاکره می‌کند! متاسفم!

تحلیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۱۸:۱۱
بهار نیوز یک مقدار از حالت ژورنالی بیرون بیایید و با اساتید و فعالان مدنی و تحلیل گرانی از حجاریان تا تقی رحمانی و...
مصاحبه کنید و راه حل بجویید

مرتب دولت مظلوم را نشان دادن برای 8 سال خاتمی که تجربه و علم نداشتیم بد نبود
اما الان سال هاست که بحث جامعه مدنی و فشار از پایین و مسائل مرتبط مطرحه
اما شما دارید همان کار 16 سال قبل را تکرار می کنید
و هر نظری که نقد رویه تان را مودبانه می کند ساسنور می کنید.
براستی آیا دغدغه ایران و اصلاحات دارید یا داستانی دیگر مطرح است؟ (310633)
پاسخ بهارنيوز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۲ ۰۲:۳۶
كاربر گرامي، در اين سايت رويه و رويكرد به تمام نوشته‌ها و تحليل‌هاي شهروندان ايراني است، نه فقط تعدادي محدود و شناخته شده كه سالهاست هر روزه ديدگاهايشان در سايتها و روزنامه‌هاي مختلف منتشر مي‌شود. بهارنيوز تحريريه‌اي به وسعت تمام ايران دارد زيرا معتقد نيستم كه فقط يك عده مشخص، حق اظهارنظر داشته باشند و صدها و هزاران، نخبه، صاحب نظر، اساتيد و ... در حاشيه. موفق باشيد (310772)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۱۸:۱۴
عالی بود. ولی در بازار سیاست ، نخبه گان سیاسی،اقتصادی،فرهنگی و.... باید با ارائه دلایل و آمار مناسب و به موقع بقیه عموم جامعه که در گیر مشکلات کمر شکن زندگی هستن را روشن نموده و در زمان لازم از حمایتهای آنها استفاده کنند. (310634)
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۲۱:۰۵
منتقدین به دولت روحانی یک نکته مهم را نباید فراموش کنند که اگر تفکرات جلیلی و احمدی نژاد هنوز حاکم بود، الان دلار 100 هزار تومان و کشور در حال جنگ با کل دنیا بود ، یعنی فاجعه کامل ، اگر کسی این نکته را توجه کند و باز هم بگویداز رای به روحانی پشیمان هستم به احتمال زیاد رای او جلیلی بوده و نه روحانی و هدفش ایجاد نا امیدی ببن مردم به منظور قالب کردن یک هاله نور دیگر در انتخابات بعدی می باشد. (310685)
داریوش بزرگ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۱۸:۱۹
روحانی هرچه قدر زرنگ باشد نمیتواند جهل را درمان بکند (310637)
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۱۸:۱۹
در خبرها امده بود که وزیر نیرو اعلام کرده می خواهیم اب را گران کنیم متاسفانه دولت چپ و راست در حال گران کردن هستند بنزین را دوبار، برق را دوبار،حالا اب را هم دوبار، ارد و نان را هم که گران کردند، یکی از دولتی ها از وزارت کشاورزی می اید می گوید گرانی میوه در تهران بخاطر این است که یک خانواده 10 نفری در میدان میوه همه کاره هستند و میوه را 6 بار فاکتور می کنند و... چرا دولت برخورد نمی کند وقتی میدانند،‌ شما انتظار دارید مردم تا کی و برای چی حمایت کنند ما که داریم از رایمان پشیمان می شویم (310638)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۲۲:۳۳
اینکه دولت باید نظارت را بیشتر کند حرف درستی است ولی وقتی قبض برق و آب بهای یک ماه اکثر خانواده ها از یک وعده پیتزایشان هم کمتر است ، نشانه ارزانی بی معنی و مصرف بی رویه آب به خاطر این ارزانی اب و یا ارزانی بعضی موارد ذکر شده نیست؟ افزایش منطقی این اقلام باعث صرفه جویی بیشتر خواهد شد و عملا پرداختی مردم زیاد فرقی نخواهد کرد ولی سرمایه مملکت کمتر تلف میشود (310707)
معلم مدرسه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۱۸:۱۹
موافقم اما اقای فانی وزیر خوبی نیست (310639)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۲ ۰۶:۳۶
موافقم ب امید موفقیت استیضاح فردا انشاا...
معلم ناامید (310781)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۱۸:۲۱
آخیش... یک کم از حرف دل ما رو زدی! (310640)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۱۸:۳۳
با عرض معذرت این دولت تا الآن که بجز ادامه راه دولو دهم کاری نکرده (310642)
محمدرضا
Europe
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۱۸:۴۴
«من پای رأیم میایستم».
بیایید نگذاریم «روحانی تنها بماند» چرا که فعلا روحانی تنها برگ برنده ماست (310644)
لبو فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۱۸:۴۶
دوست عزیز تنها به قاضی رفتی و راضی برگشتی . خیل عظیمی از رای دهندگان به آقای روحانی ، اصلاح طلبانی هستند که خواسته های مشخصی دارند . آنچه آقای روحانی را تنها می کند ، نه تبلیغ دلواپسان معلوم الحال بلکه نا امیدی قشر عظیمی است که آقای روحانی به خواسته های آنها بی توجه می باشد. اگر چیزی آقای روحانی را در دور بعد شکست بدهد نه افزایش رای رقیب بلکه کاهش رای خودش است وگرنه رای رقیب همان است که همیشه بوده . حداکثر 20 درصد مردم .عدم حضور خیل عظیمی از مردم ، در انتخابات باعث پیروزی آنها می شود نه چیز دیگر (310645)
احسان
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۱۸:۵۳
روحانی تنها نیست و هیچ وقت هم تنهانمیشه هنوز هم مثل خرداد 92 پرشور و اشتیاق از او و دولتش حمایت می کنیم (310646)
جعفری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۱۹:۱۶
احسنت
منم ایستاده ام (310648)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۱۹:۲۱
من پای رأیم وایستادم
درود بر روحانی (310651)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۱۹:۲۸
بیگ لایک، (310655)
سید مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۱۹:۳۲
با سلام دوست عزیز کسی نمیخواهد دولت رو نا کارآمد نشان دهد. اگه یه نگاهی به بازار کار و مشکلات جامعه بیندازید متوجه میشوید که مشکلات دولت قبل پا برجا هست و یکسری مشکلات جدید اضافه شده ,کسی از برداشته شدن تحریم ها بدش نمیاد اما باید دید که مشکلات ما همه از تحریمه یا بی تدبیری مسئولان؟ (310659)
ا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۱۹:۴۶
ناکارآمدی شاخ و دم داره؟ (310664)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۲۰:۰۸
آقای روحانی براس سال 96، حداقل، 25 ملیون رأی داره با توکل بر خدا ...
نگرا نباش! اصلاح طلبا پشتتن ان شاء الله (310672)
یک ایرانی با شرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۲۱:۳۵
ان شا الله. (310692)
پورامینی از همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۲۰:۱۳
سرو صدا هائی که این روز ها یک اقلیت براه انداخته در موضوعات فرهنگی ورزشی ومدنی واجتماعی بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته وبرای جلب توجه وجذب طرفدار انتخاباتی واماده کردن فضای سیاسی در بین طرفداران است دولت تدبیر وامیدحتما با قوت بکار خود ادامه میدهد والان موقع پر شور کردن صحنه انتخابات بنفع کاندیدای اصلاح طلبان است وانتقاد وراهنمائی سازنده فراموش نشود (310674)
غبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۲۰:۱۴
باییم با هم تلاش کنیم و به دیگران بگوییم ، روحانی هم خاتمی است . (310676)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۲۰:۱۴
هر جا که روحانی مراسم داشت با تمام توان شرکت کنیم و او را تنها نگذاریم همین (310677)
ایرانیم
Germany
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۲۰:۱۹
خوب شما چند نمونه از کار آمدی دولت میگفتی؟؟؟؟
از شعار 100 روزه تا.....

البته این که عادی شده که هر عمل کرد ضعیفی رو به دولت گذشته ربط بدن پس شما با این پولی که فقط از جیب مردم میگیری و گرفتی چه از بالا بردن چند برابری حاملهای انرژی و بنزین طی 1سال جه از رکود بازار و تورم، نه بر مبنای دولت بلکه جیب مردم ،واردات بی رویه که باعث تعطیلی کارگاه ها و بیکاری شده به کنار لااقل بگن در چه جاهایی هزینه شده که مردم در جریان باشند... (310678)
پارسا
Germany
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۲۰:۳۱
متاسفانه در جامعه ی زندگی می کنیم که بیش از 30% درصد مردم کشور ما کم سواد و بی سواد هستند تازه بخشی هم که مدرک دارن معنی تورم و عوامل ناشی از ان رو نمی داند ! درد جامعه ما یکی دو تا نیست! (310680)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۲۱:۰۶
به نظر من باید طرفداران دولت و برای حمایت از دولت بیایند راه پیمایی کنند تا دلواپسان حساب کار دستش بیاید آنهایی که حتی حرف رهبری را هم فبول ندارند یعنی سال همدلی و همزبانی (310686)
حمایت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۲۱:۱۲
دوستان برای حمایت از روحانی وسرکار نیامدن امثال احمدی توی شبکه ای اجتماعی بخصوص اینستاگرام از هشتگ روحانی _تنها_نیست استفاده کنیم (310687)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۲۳:۵۷
زدم لایکو (310735)
-------------
Romania
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۲۱:۲۶
اقای روحانی توجه ای هم به سیاست داخلی بکنید (310689)
یک ایرانی با شرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۲۱:۳۵
به عنوان فرزند جانباز خودم و خانواده دوباره بهت رای میدهیم منتظر هم انتخابات مجلس و هم انتخابات 96 باید تا یک یا علی دیگر بگوییم و اصلاح طلب ها را وارد مجلس کنیم و دوباره آقای روحانی را انتخاب کنیم سال 96 ان شا الله.به امید خدا و قرآن و اهل بیت . (310691)
جوان بیست و هفت ساله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۲۳:۳۸
من پای رای ام ایستاده ام ...دکتر روحانی عزیز ازت ممنونم که امید به زندگی رو دوباره در دلم زنده کردی (310723)
سالمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۲۳:۵۳
بعضی بخشهای دولت واقعا ضعیف هستند
مثلا وزارت صنعت معدن و تجارت که چهل درصد اقتصاد کشور را مدیریت می کند واقعا از سو مدیریت رنج میبرد. زودتر به فکر این بخش باید فکری بشود (310729)
شیفته
United States
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۲۳:۵۵
باحرف نمیشه که برادر پشت سردولت واستادن بیاییم عمل کنیم مثل طرف مقابل که به اون چیزی که میگن عمل میکنن توی دنیا بالاتر ازصندوق رای واسه مردمسالاری نداریم صندوق صندوق صندوق (310732)
شیراوند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۲۳:۵۶
هر چند ایشون هم داره در مقابل بعضی ها سر خم می کنه ولی درهر حال ما پشتشیم به امید مجلسی با نماینده های اصلاح طلب (310734)
سعدی علیه رحمه
Germany
۱۳۹۴/۰۴/۰۲ ۰۰:۱۷
ما را همه شب نمیبرد خواب /ای خفته روزگار دریاب (310742)
اذرخش
Satellite Provider
۱۳۹۴/۰۴/۰۲ ۰۱:۳۹
ببخشید بهار جون احمدی نژاد از سیب زمینی چیزی نگفته؟چون ملت غیور وهمیشه در صحنه ایران باید حساب کنن که با رای به احمدی نژاد چند کیلو سیب زمینی گیرشون میاد.یارانه رو دوبرابر کنه دوتا مرغ با ده کیلو سیب زمینی مطمئنا بیست میلیون رای میاره. (310765)
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۲ ۰۲:۱۳
سلام،متن فوق العاده ای بود قطعنا تو این روزهای سخت و حساس هرکسی پیشرفت و ابادی کشور عزیزمان ایران می خواد حمایت میکنه از ریس جمهور عزیزمان و البته دولت ایشان اگر هم نقدی هست با در نظر گرفتن این حمایته و از روی عشق و حس دلسوزی بایست مطرح بشه
ماهم پای رای که داده ایم ایستادیم،قطعنا نه تنها شخص دکتر روحانی بلکه کسانی که از دل مردم برخواسته اند و برای مردم و این کشور تلاشی بدون چشمداشت انجام میدهند تنها نخواهند بود
به امید فردای زیباتر برای کشور عزیزمان ایران (310770)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۴/۰۲ ۰۴:۳۵
آقای روحانی دوستت دارم.ولی ازت خواهش میکنم تااونجایی که ازدستت برمیادبرای بهترشدن زندگی مردم تلاش کن.مطمین باش هرکاری برای مردم بکنی ازنظرخداوخلق خدادورنمیمونه.مردم اگه پشتت باشندیگه دلواپسههیچی نیستند.هرچندکه الانم عددی نیستندوفقط میخوان جودرست کنند.بامردمت باش.ازهیچی هم نترس. (310779)