به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۷
 
۵۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۵۲۰۳۴
رسانه ملي حاضر نیست خدمات دولت را به مردم بگوید

روحانی: مردم گوششان به اين صدا و سيما نیست

گروه سياسي: رييس‌جمهور ظهر پنجشنبه در ادامه سفر به اردبیل و جلسه شورای اداری استان گفت: صدا و سیما به لحاظ قانون اساسی باید زیر نظر سه قوا باشد، اما اینگونه نیست و خودش کارهایی می کند که برخلاف قانون اساسی است.
روحانی: مردم گوششان به اين صدا و سيما نیست
دكتر حسن روحاني، با تاکید بر اینکه رئیس جمهور مسئول اجرای قانون اساسی است، ادامه داد: قانون اساسی کشور باید اجرا شود این خیلی مهم است اما اجرای این وظیفه برای خیلی ها خوشایند نیست، با این وجود هرکسی هر مسئولیتی دارد باید بداند که دولت برای اجرای قانون اساسی مصمم است. البته اگر دولت در اجرای قانون اساسی بگوید که فلان دستگاه تخلف می کند خوشش نخواهد آمد.

او با تاکید دوباره بر اینکه آنچه در انتخابات وعده داده ام عمل خواهم کرد و در این راه هیچ چیز نمی تواند مانع من شود، گفت: این امر وظیفه مهمی است چراکه مردم براساس قانون اساسی رای دادند و اعتماد کردند، رای دادند که مجری قانون اساسی باشم. روحانی با بیان اینکه متاسفانه خدمات دولت گفته نمی شود، گفت: کار رسانه ملی در این مورد خلاف تاکید امام راحل است، اما همواره تاکید داشتند که خود دولت خدمات خود را به مردم بگوید، پس چرا خدمات دولت گفته نمی شود، حالا بماند دلیل اینکه نمی گذارند خدمات دولت تبیین شود.

او با اشاره به شرایط یک سال گذشته ادامه داد: کدام دولت با شرایط مشکلاتی که همه می دانند دولت را تحویل گرفته بود، چرا صندوق بین المللی، بانک جهانی و رسانه های خارجی باید کار دولت را در زمینه اقتصاد و موفقیت های کسب شده بگویند اما رسانه ملی نگوید، اهدافی در پشت آن است که ما بعدا آن را تبیین می کنیم. همه مسوولان در دولت باوجود مظلومیت، باید به وظیفه خود عمل کنند و بدانند که یاری خداوند از هر کسی دیگر بالاتر است.

دکتر روحانی با اشاره به دیدارهایش با مردم ، گفت: مردم بارها به من می گویند می دانیم چه کسانی و کجاها و چرا شما را اذیت می کنند، شما راهتان را ادامه بدهید. حضور مردم در صحنه بسیار مهم است و همین محبت مردم نشان می دهد که آنان تنها گوششان به رادیو و یا چشمشان به تلویزیون نیست و چشم و گوش آنان خیلی وسیعتر می بیند و می شنود و خیلی خوب می توانند قضاوت کنند. البته در این راه بسیار سخت و سنگین، باید از مقام معظم رهبری هم سپاسگزاری کنم چرا که همه جا دولت را حمایت و کمک کرده اند.

روحانی با اشاره به اقدامات دولت در زمینه سیاست خارجی تاکید کرد: کار بزرگی در حوزه سیاست خارجی داشته ایم ، البته راه سخت تری نیز در پیش داریم، رابطه امروز ما با کشورهای دنیا متفاوت است، براین اساس نیز روابط ما با کشورهای همسایه بویژه روسیه شاهد تحول بزرگی در ماه های آینده خواهد بود. وی با بیان اینکه قدم های بزرگی برداشته شده و در آینده نیز تحول بزرگی را در رابطه با کشورهایی نظیر ترکیه، آذربایجان و... خواهیم بود، تصریح کرد: رابطه ما با عراق به حدی رسیده که مردم این کشور تازه فهمیده اند که کدام کشور در سخت ترین شرایط در کنارشان است.

وی با اشاره به روابط صمیمی ایران با جمهوری آذربایجان، گفت: امروز روابط با جمهوری آذربایجان کاملاً با دیروز متفاوت است و دو کشور روابط بسیار گرم و صمیمی را آغاز کرده‌اند و به این مسیر ادامه خواهند داد. رییس‌جمهور طرح تحول نظام سلامت را از دیگر اقدامات بزرگ دولت در یک سال اخیر و با وجود تداوم تحریم‌ها عنوان کرد و گفت: امروز به واسطه اجرای این طرح آرامش خاطری در میان مردم ایجاد شده و دولت با همه توان این طرح را ادامه خواهد داد اما متاسفانه رسانه ملی حاضر نیست، این‌گونه خدمات بزرگ دولت را برای مردم تبیین کند.

وی با اشاره به کارهای گسترده دولت طی یکسال اخیر اظهار کرد: همه این کارها در حالی انجام شده که تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه همچنان ادامه دارد،هرچند در این مدت توانسته‌ایم گوشه‌هایی از تحریم را تضعیف کنیم و یا جلوی برخی تحریم‌ها را بگیریم. دولت وظیفه خود می‌داند که همه توانش را بکار گیرد تا تحریم‌ها برای همیشه برداشته شوند؛ چراکه تداوم این تحریم‌ها،یک ظلم بزرگ به مردم است. رییس‌جمهوربا تاکید مجدد بر این‌که «کارهای بسیار بزرگی به رغم این تحریم‌ها در کشور انجام شده است» گفت: رسانه ملی حاضر نیست خدمات دولت را برای مردم تبیین کند و دولت از لحاظ تبلیغاتی دست تنهاست.

وی گفت: متاسفانه خدمات دولت برای مردم بیان نمی‌شود و این بر خلاف تاکید امام راحل است. امام راحل همواره تاکید می‌کردند که دولت باید خدماتش را به مردم بگوید و رسانه‌ها باید خدمات دولت را برای مردم تشریح کنند اما درباره این‌که چرا نمی‌گذارند همه خدمات دولت برای مردم تبیین شود، به موقع سخن خواهم گفت. وی افزود: در کدام دولت بوده که در زمینه مساله اقتصادی در عرض یکسال با آن معضلاتی که دولت را تحویل گرفتیم، کارهایی به این بزرگی انجام شده باشد. روحانی پرسید: چرا صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی و رسانه‌های خارجی باید بگویند که کار دولت ایران در عرصه اقتصاد در تاریخ کشورهای در حال توسعه ، کم نظیر بوده و چرا صداوسیما نگوید؟

وی گفت: همه مسوولان در دولت ما باوجود مظلومیت، باید به وظیفه خود عمل کنند و بدانند که یاری خداوند از هر کسی دیگر بالاتر است. وی با اشاره به دیدارهایش با مردم ، گفت: مردم بارها به من می‌گویند می‌دانیم چه کسانی و کجاها و چرا شما را اذیت می‌کنند، شما راهتان را ادامه بدهید. حضور مردم در صحنه بسیار مهم است و همین محبت مردم نشان می‌دهد که آنان تنها گوش‌شان به رادیو و یا چشم‌شان به تلویزیون نیست و چشم و گوش آنان خیلی وسیع‌تر می‌بیند و می‌شنود و خیلی خوب می‌توانند قضاوت کنند. رییس‌جمهور تصریح کرد: البته در این راه بسیار سخت و سنگین، باید از مقام معظم رهبری هم سپاسگزاری کنم؛ چراکه هه جا دولت را حمایت و کمک کرده‌اند.

وی در ادامه «ریاست قوه اجرایی کشور» و از آن مهمتر «مسوولیت اجرای قانون اساسی» را دو وظیفه مهم رییس جمهوری دانست و اظهارکرد: زمانی که خواستم انجام وظیفه مسوولیت اجرای قانون اساسی را شروع کنم ، برای مردم توضیح خواهم داد چرا این کار دارد با تاخیر انجام می‌گیرد. اجرای این وظیفه از آن کارهای مهمی است که برای خیلی‌ها خوشایند نیست و ممکن است ناراحت و عصبانی شوند؛ اما قانون اساسی کشور باید اجرا شود و هر کسی در این کشور با هر مسوولیتی باید بداند این دولت به حول و قوه الهی در ادامه راه، برای اجرای قانون اساسی مصمم خواهد بود. وی افزود: وقتی دولت اعلام کند فلان دستگاه و یا نهاد دارد از قانون اساسی تخلف می‌کند، ممکن است برای آن نهاد و یا دستگاه خوشایند نباشد اما این وظیفه رییس‌جمهوری است و من به وعده‌هایم به مردم عمل خواهم کرد و در این راه هیچ چیز نمی‌تواند مانع شود.

رییس‌جمهوراظهار کرد: مردم با رای و اعتماد خود ، وظیفه مهمی را به رییس‌جمهوری محول کردند. مردم رای ندادند که رییس‌جمهوری رییس دستگاه اجرایی باشد، رای دادند که اول مجری قانون اساسی باشد. مسوولیت اجرای قانون اساسی در کشور برعهده رییس‌جمهوری است. وی اظهار کرد: تلاش دولت در سفرهای استانی بر این مبناست که کارهایی که امکان‌پذیر است و دولت قادر است تا پایان دوره خود آن را اجرایی کند، به مردم وعده دهد. وی گفت: امکانات دولت محدود است و دولت این امکانات را بر مبنای اولویت‌ها برنامه‌ریزی و اجرایی می‌کند.

روحانی با بیان این‌که «دولت برخی از طرح‌ها و پروژه‌هایی را که برای کل کشور حیاتی محسوب می‌شوند در اولویت قرار داده است»، خاطرنشان کرد: مشکل آب و محیط زیست معضلات بسیار مهمی است که دولت مصمم است اقدامات ویژه‌ای را در این زمینه انجام دهد. رییس‌جمهور گفت: نباید تصور شود که کشور بدون توجه به محیط زیست، می‌تواند به توسعه پایدار برسد. وی به معضل دریاچه ارومیه اشاره و اظهار کرد: از روز آغاز به کار دولت بر روی دریاچه ارومیه تأکید داشتم و این موضوع از اولویت‌های دولت بوده و شخصاً آن را پیگیری می‌کنم دریاچه ارومیه دچار معضل بزرگی شده که سرنوشت و زندگی حدود ۱۵ میلیون نفر را می‌تواند تحت تأثیر قرار داده و با بحران مواجه کند.

وی در ادامه ذخایر معدنی را از فرصت بسیار بزرگی برای کشور و استان اردبیل دانست و گفت: باید با شناسایی معادن، روی آنها سرمایه‌گذاری شود و اردبیل ظرفیت بالایی در این زمینه دارد که لازم است تلاش مضاعفی برای اکتشاف معادن استان انجام شود. روحانی همچنین استان اردبیل را از لحاظ استعدادهای انسانی کم‌نظیر دانست و تصریح کرد: استان اردبیل از شخصیت‌های بسیار وارسته‌ای برخوردار است که مورد احترام و افتخار همه هستند.

وی اهمیت توجه به بخش انرژی را هم مورد تأکید قرار داد و گفت: امروز منابع مشترکی در زمینه انرژی داریم که متأسفانه دیگران از آن بهره‌برداری می‌کنند، به نحوی که حتی منبع مشترکی داشتیم که با کمال تأسف بهره‌برداری از آن را رها کردند و طرف مقابل نه تنها سهم خود را به طور کامل استفاده کرده بلکه امروز از سهم بخش ایران نیز بهره‌برداری می‌کند.

وی تصریح کرد: منابع نفتی و گازی نیازمند سرمایه‌گذاری ویژه‌ای است و دولت تلاش‌ها و اقدامات ویژه‌ای در این عرصه نیز انجام خواهد داد. در ابتدای این نشست نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در سخنانی ، دغدغه‌ها و نیازهای استان را در بخش‌های مختلف مطرح کردند. نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از موضع منطقی و مدبرانه رییس‌ جمهوری در خصوص استیضاح قدردانی کردند و از عدم رأی اعتماد به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار تأسف کردند.

شهروند درجه 3
Romania
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۶:۱۱
مردم گوششان به اين صدا و سيما نیست و به آن صدا و سیما هم نبوده است. کلا مردم با صدا و سیما کاری ندارند. (247152)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۹:۲۳
آقای روحانی از وزیرکشور واستانداران وفرمانداران شروع کن.این وزیرکشوری که گذاشته ای آدم تغییرنیست که بخواهدآدم های همسوبا دولت وسیاستهای دولت تدبیر وامید بگمارد.ایشان داره باهمین نمایندگانی که بعضیهاشون . . . باانگشت شصت عدم رای اعتمادوزیرت رابه هم نشون میدن تعامل می کنه واستاندار وفرماندار منصوب می کنه .واقعا متوجه نیستی باین همه سیاست؟پس درمرکز استراتژیک مجمع تشخیص نظام چکارمی کردی که متوجه برنامه های افراطیون نیستی؟وزیرکشوررا عوض کن تا دیر نشده . (247241)
مش حیدر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۹:۲۷
جناب آقای دکتر جلالی ریاست محترم مرکزپژوهشهاوریاست محترم فراکسیون رهر وان چی شدوکجارفت حمایت شمااز دکتر روحانی ووزراش؟چراچندتااقلیت باید مجلس را قبضه کنند؟چراکوتاه می آئیددربرابرجماعت کاسب فتنه؟ (247245)
يك فرهنگي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۹:۴۰
مردم ؛گوششان به ناقضان قانون اساسي هم نيست. (247248)
امیر کبی را دوست دارم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۲:۳۲
این دنیا بسی کوتاه است که فکرش را نمی توان کرد . ظلم پایدار نیست جبهه پایداری نه پایبند به اصول و حقایق است و نه مطمئاً پایدار خواهد بود در میان مردم ، اصولگرایان عزیز به عنوان یک شهروند جزء به شما این مطلب را گوشزد کنم آخرتتان را به این راحتی از دست ندهید به وا... قسم این کار شما جفا و ظلم در حق این ملت عزیز به حساب می آید صدا و سیمای عزیز کمی تامل فرما چرا مردم روز به روز از رسانه ملی دور شده و حقایق را از تلوزیون ها و رسانه های خارج از کشور دنبال می کند (247294)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۳:۲۰
در وصف صدا و سیما همین بس که نزدیک 10 روز تیتر یک اخبار نژاد پرستی تو امریکا شده ولی یک بار فقط یک بار هم نشد به خانم دکتر میرزاخانی افتخار ایران بخصوص زنان این مرز و بوم برا جایزه فیلدز تبریک بگه. (247308)
ا-ب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۳:۲۳
مطمئنا اگه الان وزیر رای اورده بود تو اخبار تیتر یک نمیشد و تو بخش اخبار کوتاه میگفتند. (247311)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۶:۱۷
بگم....بگم......بگم....شده بعدا میگم.........بعدا میگم .......بعدا میگم! (247154)
حقگو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۶:۱۷
جای بسی تاسف است که مردم یک سرزمین اسلامی که پیامبر گرامیش مردم را به راستگویی و امامش به بیت المال سفارش می کنند به رادیو و تلویزیون اعتماد نداشنه باشند و برای شنیدن حقایق به بیگانگان گوش دهند زیرا صدا وسیما فقط به سخنان گروهی خاص توجه دارد نه سخنان همه مردم.در حالیکه از مالیان همه استفاده می کند (247156)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۷:۲۹
چطور دشمن مورد اعتماده؟؟فقط برای عشقش به چشم وابروی ما برامون اینقدر هرینه میکنه؟ (247200)
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۱:۲۱
فقط 4000000 نفر مردم هستند و بقیه فتنه گر (247276)
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۶:۲۴
جناب روحانی خسته نباشی ، فرجی داناخخخخخخخخخخخخخخخخخخ (247163)
عجب
China
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۸:۳۳
چيه ؟ رانت توگلوت گيركرده نميره پايين؟ اشكال نداره بازم خخخخخخ كن و لي اينبار كورخوندي مياري بالا رفيق! (247230)
دکتر فرجی دانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۲:۴۸
جرمش این بود که اسرار هویدا میکرد (247300)
رحيم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۶:۲۵
اميركبير زمان (247165)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۶:۲۹
«مسئولیت اجرای قانون اساسی» .....نمیدونم چرا وقتی همه رئیس جمهورها از دولت قبل تا خاتمی وحالا دولت فعلی با اعتراض مردم به کارهاشون روبرومیشوند یه راست میروند سراغ احیای مسئولیت قانون اساسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جالبه که علیرغم تفاوتهای ذاتیشون توی همه کارها اینجا یه تفاهم فوق العاده دارند! (247167)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۶:۳۹
از 3 دا و 30 ماچه انتظار (247171)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۶:۵۵
باریکلا به رییس جمهور مظلوم دکتر روحانی.... یک تنه همه کار می کند.... خدا وکیلی روحانی مظلوم تر از همه روسای قبلی است حتی از سید عزیزمان هم در این برهه ی خاص مظلوم تر ست....مظلوم اما با دل و جرات.... درستشم همینه آدم فقط باید از خدا بترسه...
البته امیدوارم ما لیاقت یه همچین مردی رو داشته باشیم وپشتشو خالی نکنیم...در حال حاضر روحانی در خط مقدم مقابله با افراط در داخل قرار دارد و در این موضوع هیچ شکی نیست. (247183)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۷:۰۴
صدا سیمای که به سود بعضی از.... برنامه پخش میکند باید در تحریم قرار بگیرد (247185)
علی قلی زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۷:۱۲
اختصاص شبکه ای به دولت در میان انواع این شبکه های مشابه به نظر شما کاری نشدنی و غیر منطقی است.
دولت حداقل نماینده نیمی از جامعه است که باید ازادانه بتواند بگوی چه کرده و چه می کند و این موضوع تناه به اقای روحانی اختصاص ندارد. (247186)
رضا ایلامی
United States
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۷:۱۸
رسانه میلی فقط درخلاف جهت رای وخواست ملت حرکت میکند.جالب اینکه در زلزله ایلام بقدری بزرگنمایی کرد که گوش فلک کر شد.در این زلزله حتی یکنفرتلفات نداشتیم.مدیریت بحران استان فوق العاده عمل کرد.اما رسانه ضرغام کاملا در راستای سیاه نمایی عمل نمود....بایدفکری بحال این رسانه خطی .رانتخوار واحمدی نژادی نمود (247190)
کنترل پروژه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۷:۲۷
آخ آخ آخ
قلب عمو عزت رو نشکنید
غرورش جریحه دار می شه طفلکی (247197)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۷:۴۰
روحانی: همه به شعار اعتدال برخاسته از ایران اسلامی احترام می‌گذارند به طوری که این شعار امروز جهانی شده و در همه جا می‌توان سراغی از آن را گرفت......معادل گفتگوی تمدنهای فراگیر شده!بعد تو همون سال افغانستان اشغال شد وبعدشم عراق.نتیجه :به زودی سر همه مون توسط تندروهای صادراتی کدخدا بریده میشه. (247204)
حامد
United States
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۷:۴۱
تا ببینیم که چه میکنید جناب رئیس جمهور با فصل سوم قانون اساسی و حقوق ملت که در زیر پای اصحاب قدرت در حال پایمالیست. (247205)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۸:۲۸
چرا سازمان بین‌المللی پول و بانک جهانی و رسانه‌های خارجی اعلام می‌کنند که چنین کاری در طول تاریخ ملت‌ها بی‌سابقه بوده ولی صداوسیما کشورمان همچنین کاری انجام نمی‌دهد......نکنه باز قدرتهای بزرگ بهمون تعظیم کردند؟ (247229)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۸:۴۵
از آقای ضرغامی انتظاری جز این نمیشه داشت (247233)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۹:۰۰
مردم رای ندادند که رییس‌جمهوری رییس دستگاه اجرایی باشد، رای دادند که اول مجری قانون اساسی باشد...........هی روزگار!مردم بیچاره تو کدوم نطق انتخاباتی از شما شنیدند که میخواهید به جای سفره شان سراغ قانون اساسی بروید.انصاف هم خوب چیزیه .حتی اگه ادم دین نداشته باشه. (247234)
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۹:۲۴
واقعا متأسفم که اقای روحانی در جلسه استیضاح شرکت نکرد
کم کم دارم از روحانی ناامید میشم (247243)
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۹:۴۳
بابا ما بلاخره نفهمیدیم تواین مملکت کی رییسه،!! یه عده جمع شدن نه حکمی دارند نه سمت رسمی، بعد همه چیزه مملکت دست ایناس،،، خوب بگید مردم هم فقط برای تو صحنه خوبند دیگه،،، رییس جمهور زورش به یه سازمان نمیرسه،،،!!! براچی ما رٱی میدیم پس،!!!؟؟؟؟ (247249)
ش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۳:۴۳
دوست عزیز چون هرکی میاد قول میده نمیتواند انجام بده از اخر میگه نمیزارند کار کنیم.قبلا بوده الان هم هست دراینده هم خواهد بودو ما مردمیم که باید تاوانشو بدیم (247320)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۰:۰۴
آقای روحانی بدون داشتن رسانه! تا آخر این چهارسال هم دوام نخواهید آورد! چه برسه به دور بعد! (247254)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۰:۱۸
آقای رئیس جمهور
مشکل اصلی در انحصار رسانه ای موجود در کشوره. اگه واقعا در پی حل مشکل هستید تمام تلاشتون رو انجام بدید تا مجوز فعالیت رادیو و تلویزیون های خصوصی در کشور داده بشه. (247260)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۱:۰۱
ای کسی که با نام هموطن کامنت می دهی حرفات بدجوری بوی ساندیس می ده. (247272)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۲:۰۷
اصولا من ساندیس رو به خاطر مواد شیمیائیش نمیخورم.ولی شما که اهل تضارب ارائید،ولی تحمل هیچ گفته وانسان مخالفی روندارید چی؟شما مثل اینکه میونه خوبی با ساندویچ دارید. (247287)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۲:۱۳
استیضاح فرجی یه مظلوم زیردست وپا مونده هم داشت.اونم مردم زلزله زده ایلامند که توی خونه خرابه شون منتظر کمک دولتند.ولی روحانی و وزیرانش اونجا نرفتندو حرفی هم راجع بهشون نمیزنند.ماها هم بی معرفتانه (نه مثل زلزله اذربایجان که دسته جمعی داد میزدیم بهشون کمک کنید)بیخیالشون شده ایم. (247290)
سرگردان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۱:۴۸
سال هاست که اینطور است این افسردگی موجود در جامعه بخشی از آن از همین رسانه داخلی است من که سالهاست از ته دل نخندیدم /آنهای که مثل من هستند لطفا + بزنید ببینیم چند نفر تو همین سایت مثل من هستند (247281)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۲:۳۱
از اینکه تا حدودی نظرات مخالف رومنتشر میکنی ونشون میدی در عمل هم اهل تضارب ارائی ممنون بهار. (247293)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۲:۵۵
فعلا که صدا و سیما شده یا تبلیغ یا دلقک بازی مخصوصا تو بخش های خبریش . بعد هم جانبداری از اون طرفی های منظورم از ما بهترونه . تازه کلی منت هم به سر مردم می گذارن.به این حضرات امیدی نیست. (247304)
....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۲۳:۳۹
رسانه میلی تا ملی (247318)