به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۲۶ ساعت ۰۱:۴۸
کد مطلب : ۶۳۷۵۳

پزشکیان: شناسایی ثروتمندان آسان است

گروه سیاسی: نماینده تبریز در مجلس با بیان اینکه شناسایی بسیاری از ثروتمندان آسان است، عدم حذف یارانه ثروتمندان را بی ارتباط با انتخابات آینده ندانست.
پزشکیان: شناسایی ثروتمندان آسان است
مسعود پزشکیان نماینده  تبریز در مجلس از لزوم حذف یارانه ثروتمندان سخن گفت و اظهار داشت: با توجه به داده‌های موجود بسیاری از این افراد را می‌توان به آسانی شناسایی کرد. وی اضافه کرد: شناسایی مدیران، سرمایه‌داران، کارخانه‌داران و کسانی که به سفرهای خارجی می‌روند که حتماً دارای ثروت هستند و نیازی به 40 یا 50 هزار تومان دولت ندارند، افرادی که رقم‌های میلیونی در سفرهای خود هزینه می‌کنند و 40 یا 50 هزار تومان رقمی برایشان نیست، کار دشواری نیست. پزشکیان شناسایی بسیاری از ثروتمندان را آسان توصیف کرد و افزود: تعداد این افراد کم نیست و ممکن است رقمی بین 5 یا 6 میلیون نفر و حتی بیشتر باشند که به سفرهای خارجی می‌روند؛ آنها که وام‌های میلیاردی می‌گیرند محتاج 50 یا 40 هزار تومان نیستند، حتی کسانی که خانه‌های آنچنانی نیز دارند به این رقم‌ها نیازی ندارند.

نماینده تبریز در مجلس با بیان اینکه با روش‌های ذکر شده می‌توان به راحتی بسیاری از ثروتمندان را شناسایی کرد، اظهار داشت: امروز عزم و اراده برای حل مشکل را نمی‌بینیم و دعوا بر سر این است که هر فرد، دیگری را حذف کند. وی اضافه کرد: شاید دعوا بر سر این است که راه‌حل من(اشاره به مدیران اقتصادی) اجرایی شود و اقدامات به اسم من انجام شود به همین دلیل ممکن است که اگر راه شما در پیش گرفته شود من در این مسیر سنگ‌اندازی کنم.

پزشکیان در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند که عدم حذف یارانه ثروتمندان برای عدم ریزش رای برای انتخابات آتی صورت نمی‌گیرد آیا شما این تصور را قبول دارید، اظهار داشت: یکی از گیرهای ما همین مباحث است یعنی بسیار از شعارهای ما برای جوانان برای انتخابات است البته یک تعدادی اینگونه است و نمی‌توان همه را با یک قضاوت سنجید. عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دنیا در تصمیمات ما موثر است و اگر خدا مدنظر بود دیگر این دعواها معنایی نداشت.
مرجع : فارس