به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۸ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : ۳۸۴۶۳

خبر يك‌سايت درباره ظهور مجدد احمدي‌نژاد

گروه سياسي: يك سایت حامي احمدي‌نژاد و مشايي به نقل از یک منبع آگاه خود مدعي شد كه فعالیت‌های سیاسی محمود احمدی‌نژاد به «خواست» رهبر انقلاب از سر گرفته شده است.
به گزارش بهارنيوز، در خبر این سایت نزدیک به رئیس دولت دهم با تيتر «لحظه شماری برای بازگشت احمدی نژاد» چنين آمده است: «یک منبع آگاه در گفت و گو با میدان ۷۲ ضمن اشاره به استمرار جلسات دکتر محمود احمدی نژاد با مقامات عالی رتبه نظام خاطر نشان کرد، معظم له با محبت و عطوفت بارها به دکتر احمدی نژاد توصیه کردند در عرصه های سیاسی و مردمی فعال تر شوند.  وی با پرهیز از افشای جزئیات جلسات مذکور خاطر نشان کرد: همین قدر بدانید که بسیاری با مشاهده این روابط حسنه ضمن برنامه ریزی های گسترده می‌کوشند تا با جنجال رسانه‌ای خلاف انچه در حال وقوع است را منعکس کنند.
 
این منبع اگاه با توجه به اصرار خبرنگار میدان ۷۲ در رابطه با چرایی عدم انعکاس حداقلی این جلسات از سوی احمدی نژاد و رسانه های نزدیک به وی، گفت: رئیس جمهور دولت نهم و دهم در سیره عملی خود اثبات کردند که برخلاف بسیاری از به اصطلاح اصولگرایان و دولت مردان فعلی حاضر به هزینه کردن از بزرگان نظام و تشیع برای توجیه اقدامات خود نیستند و بلعکس احمدی نژاد معتقد است این مسئولین هستند که باید پاسخگو اقدامات خود باشند و هزینه اقداماتشان نباید به پای ذخایر نظام نوشته شود. وی تصریح کرد: بی شک با توجه به این توصیه حکیمانه در کنار درخواست های مکرر و گسترده مردمی در جهت فعالیت جدی احمدی نژاد در عرصه های مختلف، می توانید ریشه حملات و حاشیه سازی برای احمدی نژاد را با وجود استمرار سکوت این خادم مردم بیشتر درک کنید. حملاتی که از جبهه ورشکسته به اصطلاح اصولگرایان تا دوم خردادی ها را در برمی گیرد، ترسی که آرامش را از آنان سلب کرده است.»
......................................
 گفتني اينكه، گروهی از تحلیل‌گران سیاسی معتقدند احمدی‌نژاد و حامیانش خود را برای حضور در انتخابات آینده مجلس آماده می‌کنند و در همين راستا، «هما» (مرکز هماهنگی هواداران احمدی‌نژاد) نیز ار چندی پیش فعالیت رسمی خود را در این زمینه آغاز کرده است. البته برخی اصولگرايان نسبت به احتمال بازگشت احمدی‌نژاد به عرصه قدرت و سیاست نیز واکنشی منفی نشان داده و گفته‌اند نظام دیگر به وی اجازه چنین بازگشتی نخواهد داد.