به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۲۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۳/۰۵ ساعت ۱۹:۳۷
کد مطلب : ۷۹۰۵۳

دور شکم برخی از پول‌های مردم بیشترست

گروه ورزشی: دکتر محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال در گفت و گو با روزنامه آرمان گفت: در دولت گذشته احمدی‌نژاد در مسائل فوتبال دخالت می‌کرد و هم علی آبادی. دایی عنوان کرد که احمدی‌نژاد او را برکنار کرده است. بنده این مساله را تایید می‌کنم.

وی گفت: احمدی‌نژاد حتی مانع از این شد که قطبی در یک مقطع زمانی سرمربی تیم ملی شود. بنده حتی در اینجا این مساله را نیز علنی می‌کنم که آمدن کی‌روش به فوتبال ایران نیز توسط رئیس‌جمهور دولت گذشته صورت گرفت و احمدی‌نژاد، کی‌روش را به فوتبال ایران آورد. در دولت گذشته یک لیست تهیه شده بود که قرار بود از بین آنها سرمربی تیم ملی انتخاب شود. یکی از نزدیکان رئیس‌جمهور این لیست را پیش من آورد تا نظر من را نیز در این زمینه جویا شود. بنده در همان جلسه به صراحت به ایشان گفتم که انتخاب سرمربی تیم ملی جزو وظایف شما نیست و به شما مربوط نمی‌شود.

وي افزود:احمدی‌نژاد در مدیریت فدراسیون فوتبال زیاد دخالت می‌کرد. مدیری که وارد ورزش کشور می‌شود نمی‌تواند چهل کیلو اضافه وزن پیدا کند. امکان ندارد با این همه حاشیه که در فوتبال وجود دارد یک مدیر دچار اضافه وزن شود. این اضافه وزن‌ها از پول‌های مردم ناشی می‌شود. هر چقدر بیشتر از این پول‌ها استفاده کردند دور شکمشان بیشتر شد.