به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۱
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۰ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب : ۱۴۵۲۲

کسانی که درباره زنگنه خط و نشان "فتنه" مي‌کشند در زمان خدمات او به نظام، شیر مي‌خوردند

گروه اقتصادي: نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی در رابطه با صلاحیت یا عدم صلاحیت بیژن زنگنه برای تصدی کرسی وزارت نفت، اظهار داشت: بیژن نامدار زنگنه از 61 سال عمر خود بالغ بر 22 سال را در پست های کلیدی و به عنوان وزرای وزارتخانه های جهاد، نیرو و نفت مشغول به خدمت نظام و کشور بوده است که حاکی از توانمند، تخصص و تجربه مدیریت بالای وی دارد.
کسانی که درباره زنگنه خط و نشان "فتنه" مي‌کشند در زمان خدمات او به نظام، شیر مي‌خوردند
صفر نعیمی زر در گفت وگو با پول نیوز با اشاره به اینکه زنگنه 5 سال به عنوان وزیر جهاد، 9 سال به عنوان وزیر نیرو و بالغ بر 8 سال وزیر نفت بوده است، ادامه داد: رزومه موفق وی طی 15 سال عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و 23 سال شورای اقتصادی کشور و سال های تصدی بر کرسی های مختلف وزارتی جای شبهه و چون و چرا برای شکاکان و دسیسه گران نمی گذارد. وی در رابطه با این بحث که گروهی معتقد به برائت برخی کاندیداهای معرفی شده از جریان فتنه و 18 تیر و اتفاقاتی از این دست هستند، گفت: وقتی بزرگانی چون زنگنه ردای خدمت بر تن داشتند بسیاری از این کسانی که امروز به دنبال شبهه پراکنی و طرح ادعاهای واهی و مشغول جوسازی هستند شیر مي‌خوردند و درک درستی از خدمات زنگنه و امثال زنگنه ندارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نمایندگان مجلس تمام قد آماده صدور رأی اعتماد به نفع بیژن نامدار زنگنه اند چرا که معقتد به توانمندی های او با علم به رزومه و شاخص های شخصیتی و مدیریتی وی طی تمام سال های بعد از انقلاب هستند. وی واگذاری هدایت وزارت نفت به زنگنه در دولت یازدهم را یکی از اقدامات شایسته و بایسته این دولت تلقی و تصریح کرد: قطع به یقین نفت به مدیریت زنگنه و همکاران مورد تأیید وی در مسیری با چشم انداز روشن بر روی ریل توسعه و تعالی حرکت خواهد کرد.

زنگنه مدیری پاکدست و متخصص است


نماینده نیشابور در مجلس نیز کابینه دولت یازدهم را کابینه ای متخصص، مجرب در امور مدیریتی و متعهد به اصول و مبانی انقلاب ارزیابی کرد و اظهار داشت: برخی شبهات و مباحث سیاسی مطرح حول برخی اعضای کابینه هم با درایت و تدبیر نمایندگان مجلس به نحو مطلوب در حال حل و فصل است و امید است که کل کابینه پیشنهادی از مجلس رأی اعتماد بگیرد.

علی مروی ادامه داد: در بین وزرایی که برای کابینه دولت یازدهم پیشنهاد شده اند چهره شاخص و شناخته شده ای وجود دارد که به اذعان مجلس و دستگاه قضایی بعد از بررسی های صورت گرفته در گذشته، وی به عنوان پاکدست ترین و شایسته ترین مدیر اجرایی کشور معرفی و در مجلس شورای اسلامی ایران از وی تقدیر شده است. وی با اشاره به اینکه بیژن نامدار زنگنه با 22 سال سابقه مدیریت اجرایی در پست وزارت موثرترین و کارآمدترین وزیر دولت مي‌تواند باشد، تأکید کرد: مباحثی که برخی نمایندگان از جنبه سیاسی و اقتصادی حول شیوه مدیریتی و رویکردهای اجرایی وی مطرح مي‌کردند ناشی از عدم آشنایی و ارتباط نزدیک با شخصیت این وزیر نامی ایران بود و رفع شد. وی گفت: زنگنه به هیچ وجه اعتقادی به خام فروشی منابع زیرزمینی به خصوص نفت و گاز ندارد و اولین وزیری بود که کلید ایجاد و فعال سازی پروژه های اجرایی در پارس جنوبی و برداشت از میادین مشترک نفت و گاز را زد و به این سبب موفق ترین مدیر در جذب سرمایه گذاریهای خارجی تلقی مي‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه بیژن نامدارزنگنه طی مدت معرفی وی به عنوان وزیر پیشنهادی برای وزارت نفت تا به امروز جلسات متوالی و مختلفی را با کمیسیون های مجلس داشته است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در تشریح رویکرد و برنامه های مدیریتی خوب درخشیده و با عنایت به فضای موافق با وی در مجلس پیش بینی مي‌شود با اکثریت آراء موافق بتواند رأی اعتماد را از مجلس بگیرد. وی افزود: زنگنه معتقد به مبانی و اصول مذهبی و انقلابی است و طی تمام سال های خدمت همواره در صیانت از بیت المال و حق و حقوق ملت ایران و مدیریت مسائل نفتی حوزه های تحت مدیریت درایت و کارنامه درخشانی از خود برجا گذاشته تا جایی که دستگاه های نظارتی حتی در زمانی که وی در پست وزارتی نداشته و در منزل بوده رأی به سلامت و پاکی وی دادند.

۱۳۹۲/۰۵/۲۰ ۲۰:۵۰
دمت گرم... (107466)
۱۳۹۲/۰۵/۲۰ ۲۳:۵۳
زنگنه رای آورده. بالای نود و پنج درصد همه وزرای پیشنهادی رای میارن... (107565)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۰۰:۰۴
باور کنید از تیپو تریپ این مرد نفت می ریزه. من خودم نفتو با زنگنه میشناسم. متولد دهه 60 (107574)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۰۱:۰۲
الیاس نادران:
برخی افراد برای مخاطب قرار دادن رهبری نظام تعابیر مختلفی به کار می‌برند اما برخی برای اینکه خود را متفاوت با دیگران نشان دهند از واژه مقام رهبری استفاده می‌کنند که این برای من پسندیده نیست. (107602)
سبحان
۱۳۹۲/۰۵/۲۰ ۲۱:۲۳
زنده باد اصلاح طلب واقعی و وزیر سید محمد خاتمی آقای زنگنه (107473)
یکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۰ ۲۲:۰۴
داداش اینا شیر و شیر برنج و شیر خشک هم که میخوردن گویا مواظب بودن که ننه بابای فتنه گرا از ای جنسا مصرف نکنن آخه هاله نورانی داشتن این چیزا رو میدونستن (107495)
فرداد
۱۳۹۲/۰۵/۲۰ ۲۳:۱۸
نه بعضیاشون هم تازه تازه از شیر گرفته بودنشون من یادمه (107544)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۰۰:۱۷
عالی بود جدا شیر خارگان شدن اداره کنده مردم (107581)
زنگنه
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۰۰:۴۵
زنگنه هیچگاه برسر منافع ملی و تمامیت ارضی کشور با هیچ دولت خارجی پای میز مذاکره و معامله ننشسته و پای هیچ قراردادی که به ضرر مملکت بوده امضا نکرده و نخواهد کرد و در طول مدت وزارتش و خدمت به نظام جمهوری اسلامی، از پاکدست ترین و کارامدترین خادمان به ملت بوده است. (107594)
اصفهان
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۰۱:۰۲
زنده باد مرد دوران سخت نفت (107601)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۰۱:۰۷
متاسفانه برخي از دوستان تعصب عجيبي دارند و همه چيز را توجيه مي كنند. اين كار به جريان اصلاحات ضربه ميزنه
نمونش همين آقاي زنگنه و انتقاداتي است كه به او وارد شده
چرا نمي خواهيم واقعيت را در مورد ايشان قبول كنيم؟ ايشان كارهاي بزرگي كرده و انتقادات زيادي هم به او وارده واين انتقادات بسيار محكم و غيرقابل انكاره حالا نشستيد هي توجيه مي كنيد بقيه هم مي خندند (107603)
متولد62
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۰۱:۲۹
کاملا موافقم. اون موقع که اینا "شیرخوار" بودن، یه عده "نفتخوار" بودن! (ما همه شیرخوارهستیم) (107611)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۰۱:۵۰
این قبیل تیتر ها فقط جامعه رو از محور اعتدال خارج وباعث تصمیم گیری و اظهار نظر های احساسی میشه. (107619)
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۰۱:۵۳
ایول شیر رو خوب اومدی (107620)
سعید
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۰۱:۵۴
این تیترتون الآن دلیلی شد واسه اینکه الآن ایشون حتی نقد نشن؟ (107621)
مهربان توسی
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۰۶:۳۳
حرف حق جواب نداره (107645)
يوسف
۱۳۹۲/۰۵/۲۱ ۰۷:۵۳
اين نماينده همان نبود كه در خصوص وضعيت زندان اوين در جواب خانم فائزه هاشمي گفته بود مثل هتله و كلي لغز خوانده بود؟!! (107652)