به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۳۰ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۷۸۴۳۲

410 میلیون رایانه به ویندوز 10 مجهز شدند

گروه علمی: در حالی که هنوز نسخه نهایی ویندوز 10 عرضه نشده و 18 ماه از ارائه نسخه های آزمایشی مختلف آن می گذرد، بررسی ها نشان می دهد این ویندوز بر روی 410 میلیون رایانه شخصی نصب شده است.
410 میلیون رایانه به ویندوز 10 مجهز شدند
بررسی‌های موسسه Net Applications نشان می دهد بیش از سه چهارم رایانه های مجهز به ویندوزهای 8 یا 8.1 در 18 ماه اخیر به ویندوز 10 مهاجرت کرده اند. در صورت مهاجرت رایانه های مجهز به ویندوز 7 به این ویندوز این رقم از نیم میلیارد خواهد گذشت.البته کارشناسان معتقدند بعید است اکثر صاحبان مشاغل و موسسات دولتی تا قبل از سال 2017 یا بعد از آن به استفاده از ویندوز 10 روی آورند. تحقیقات نشان می دهد که میزان مهاجرت از ویندوز 8 به ویندوز 8.1 نیز چشمگیر بوده و بسیاری از کاربران به روزرسانی های رایگان موجود را نصب و به نسخه جدیدتر این سیستم عامل نقل مکان کرده اند. این روند در مورد ویندوز 10 نیز ادامه خواهد یافت.

بررسی امکانات و ویژگی های ویندوز 10 نشان می دهد که این سیستم عامل با توجه به جامعیت و بهره مندی از امکانات متناسب با پلاتفورم های مختلف سیار و ثابت می تواند موفقیت ویندوزهایی همچون XP و 7 را تکرار کند. در حال حاضر بیش از 1.52 میلیارد رایانه شخصی متصل به اینترنت در سراسر جهان از ویندوز استفاده می کنند.
مرجع : فارس