به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۷
 
۴۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۰۷ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۵۶۲۹۲
توکلی: توانایی کسب مدال را داشتم

اشک‌های سپیده توکلی در اينچئون+عكس

گروه ورزشی: سپیده توکلی در بازی‌های هفتگانه اینچئون ششم شد.

سپیده توکلی در رقابت های هفتگانه بازی‌های آسیایی اینچئون در جایگاه ششم قرار گرفت و از کسب مدال بازماند. توکلی که امید زیادی برای کسب مدال داشت، در مراسم اهدای مدال این ماده بسیار ناراحت بود ونتوانست جلوی اشک‌های خود را بگیرد.

از فردا برای المپیک ریو آماده می‌شوم

بانوی ملی‌پوش هفت‌گانه ایران گفت: می‌توانستم مدال بازی‌های آسیایی را به دست بیاورم و توانایی این کار را هم داشتم اما بدشانسی مانع از انجام این کار شد.
سپیده توکلی نیک بعد از کسب عنوان ششمی در رقابت‌های هفت‌گانه بازی‌های آسیایی گفت: یک سال برای شرکت در این مسابقه‌ها زحمت کشیدم و صبح و بعدازظهر تمرین می‌کردم. پیش از این فکر می‌کردم می‌توانم مدال این رقابت‌ها را به دست بیاورم و به نظرم توانایی آن را هم داشتم اما متاسفانه بدشانسی مانع از انجام این کار شد.

توکلی ادامه داد: در تمام ماده‌های هفتگانه خوب بودم و حتی توانستم در پرش ارتفاع رکورد ایران را جابه‌جا کنم. در چند ماده دیگر هم رکورد شخصی خودم را بهبود بخشیدم اما در پرش طول اولین حرکتم خطا شد و در پرش دوم هم جای پایم به هم ریخت و پرش سوم را به راحتی از دست دادم. ملی‌پوش هفت‌گانه ایران گفت: حدود 400 امتیاز در پرش طول از دست دادم و اگر این امتیاز را روی امتیاز کلی‌ام بگذاریم، می‌توانستم مدال برنز را بگیرم. او در پایان گفت: از فردا تمام تلاش خودم را از نو آغاز می‌کنم تا بتوانم سهمیه المپیک ریو را به دست بیاورم.