به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۵
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۰۸ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۴۹۸۴۰
اسامي 21 بازیکني که سربازی نرفته‌اند اعلام شد

فولاد، انصاري، افشين و كرمي را هم از دست داد!

9 بازيكن ثابت قهرمان فصل پيش فردا بازي نمي‌كنند!
گروه ورزشي: سازمان لیگ اسامی 21 فرد شاغل در فوتبال ایران که خدمت سربازی را طی نکرده‌اند اعلام کرد كه در اين ليست تيم فولاد خوزستان در آستانه اولين ديدار خود در ليگ برتر سه بازيكن كليدي ديگر خود را از دست داد.
فولاد، انصاري، افشين و كرمي را هم از دست داد!
به گزارش ایسنا، در یکی دو هفته گذشته بحث‌ پیرامون چند بازیکن لیگ برتری که با کارت پایان خدمت جعلی در لیگ بازی می‌کردند سوژه اول رسانه‌های ورزشی شده بود، تا جایی که سازمان نظام وظیفه هم وارد عمل شد و به طور صریح اعلام کرد دو بازیکنی که بیشتر از همه راجع به آن‌ها بحث وجود داشته یعنی بختیار رحمانی و علی حمودی دوره‌ی سربازی خود را نگذرانده و باید وظیفه مقدس سربازی را طی کنند تا بتوانند بدون مشکل به فعالیت خود ادامه دهند.

از همان زمان روی بازیکنان زیادی شک و تردید وجود داشت که آیا خدمت سربازی خود را گذرانده‌اند یا خیر؟ حتی سرمربی یکی از تیم‌های لیگ برتر که انگار از جزئیات این موضوع و اینکه چه بازیکنانی دوره سربازی خود را نگذرانده‌اند خبر داشت، با بعضی از آن‌ها تماس گرفته بود و از آن‌ها خواسته بود که فصل بعد را در این تیم سپری کنند تا دوره‌ی سربازی خود را هم طی کرده‌ باشند.

با این حال سازمان لیگ طبق وعده‌ای که از پیش داده بود فهرست 21 فرد شاغل در فوتبال ایران را که دوره‌ی سربازی خود را طی نکرده‌اند مشخص کرد. سازمان لیگ در نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتری نام این افراد را اعلام کرده است. فهرست 21 نفره‌ی این لیست به این شرح است:
1. آرش افشین
2. میلاد غریبی
3. حسین خلاقی
4. شهاب کرمی
5. علی حمودی
6. ساسان انصاری
7. علیرضا حقیقی
8. حسین ماهینی
9. بختیار رحمانی
10. سعید حلافی
11. امین جهان‌مهر
12. محمدجواد شفیع‌زاده
13. مهدی چاه‌کوتاه‌زاده
14. ابراهیم صالحی
15. محمد معاوی
16. حسن معادی
17. میلاد مدیرروستا
18. عقیل عبدالخانی
19. عباس عسگری
20. علی کعبی
21. منصور عظیمی

در میان این لیست نام بازیکنانی به چشم می‌خورد که از هفته نخست لیگ باید برای تیم‌های خود به میدان بروند اما سازمان لیگ در نامه خود به باشگاه‌ها اعلام کرده که آنها حق بازی در تیم‌های غیرنظامی را ندارند. همچنین با وجود اینکه مهلت نقل و انتقالات لیگ به پایان رسیده، سازمان لیگ این فرصت را به این بازیکنان داده تا در تیم‌های نظامی در صورتی که فهرست‌شان جای خالی داشته باشد، بازی کنند در غیر این صورت این بازیکنان نمی‌توانند در تیم غیرنظامی لیگ برتری به میدان بروند. 

بدين ترتيب تيم فولاد خوزستان در آستانه اولين ديدار خود در ليگ برتر سه بازيكن كليدي ديگر خود يعني آرش افشين، شهاب كرمي و ساسان انصاري را هم از دست را از دست داد. فولادي ها ديدار افتتاحيه ليگ برتر را فردا پنجشنبه در تبريز در حالي مقابل تراكتورسازي برگزار مي كنند كه ناچارند با تيمي متحول شده پا به ميدان بگذارند و از عنوان قهرماني خود دفاع كنند. فولاد از 11 بازيكن ثابت فصل گذشته  5 بازيكن را در فصل نقل انتقالات از دست داد. سوشا مكاني، عبدالله كرمي، غلامرضا رضايي، لوسيانو پريرا و پادواني و در ماجراي بازيكنان سرباز هم 4 بازيكن ثابت و كليدي خود يعني بختيار رحماني، شهاب كرمي، آرش افشين و ساسان انصاري را ناچارا بايد به تيم هاي نظامي بفرستد! اين در حاليست كه ايمان موسوي يكي از چند بازيكن جذب شده به فولاد هم به خاطر رفتار غيرورزشي در آخرين بازي تيم سابقش (گسترش فولاد تبريز) در فصل گذشته كه اتفاقا مقابل فولاد بود! توسط حكم كميته انضباطي فدراسيون در 3 بازي اول فولاد محروم است و نمي تواند به ميدان برود!

دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۸ ۱۶:۳۰
صلوات بفرستین! (242995)
آریوبرزن
United States
۱۳۹۳/۰۵/۰۸ ۱۷:۵۳
توقع ندارین که زیر پای متخلف فرش قرمز بندازن!!!! (242997)
رامین
Romania
۱۳۹۳/۰۵/۰۸ ۱۸:۲۰
فردا بزی ها ها شروع میشه سازمان لیگ نمی تونست زود اعلام کنه یا نظام وضیفه؟تکلیف تیم های این بازیکنان چی میشه؟واقعا به این چی می گن؟حداقل بازی فولاد رو که 4 بازیکن از دست داده کنسل کنند تا بعد.به این میگن فوتبال پاک؟؟؟؟؟ (242998)
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۸ ۱۹:۲۷
30 تا بودن شد 21 نفر؟ یکیشون معافیت واسه قطع نخاع بودن داشته اون هم هست؟! کی باید پاسخ گویی این وضع در فوتبال باشد در کنار ان کی باید پاسخگو فسادی در فوتبال باشد که در این چند روز بخش کوچکی از ان با حرفهایی نکونام و ... افشا شده؟! مردم باید یقه کی را بگیرند؟!!! در ضمن اگر مردم عادی هم کارت پایان خدمت جعلی داشته باشند همین گونه باهشون برخورد میشه!؟ (242999)
مصطفی
Romania
۱۳۹۳/۰۵/۰۸ ۲۰:۳۱
اینا هم به دلیل عدم قبول قهرمانی فولاد در فصل گذشته است...........تو رو خدا با تیممون این کارو نکنید...اقا قهرمانی می دادید به پرسپولیس

گریم میگیره برای خوزستان مظلوم (243000)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۹ ۰۷:۰۸
تو هم همه رو ول کردی چسبیدی به پرسپولیس از فولاد مظلومتر!؟ آقا درست فولاد مظلوم ولی دیگه چرا به یک تیم مظلوم دیگه میپری؟ مثل اینکه این دو تیم از دوستان هم هستند پس اختلاف ممنوع. برو گیر بده به اون تیم هایی که تو قرارداد بازیکن دستکاری میکنند و قرارداد 3 میلیاردی رو نوشتند 1 میلیارد!!!!!!!!!! (243009)
یامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۸ ۲۳:۲۵
4 تا بازیکن تاثیر گذار فولاد وضعیت نظام وظیفشون این بوده ... ایا مدیریت و کادر فنی اطلاعی نداشتن؟؟؟!!!!!
تفاوت فوتبال اماتور ما با فوتبال حرفه ایه ایتالیا اینه که اونجا تیمی مثل یوونتوس میره دسته دوم ....
حالا تیم اطلاع نداشته ایا این بازیکنان بعلت جعل سند نباید باهاشون برخورد بشه؟؟؟!!! و باید با سلام و صلوات برن میلیاردی هم از تیم های نظامی پول بگیرن .... انگار نه انگار نه خانی اومده نه خانی رفته (243004)
فولاد
Romania
۱۳۹۳/۰۵/۰۸ ۲۳:۵۱
از زمانی که یادمه این بلا ها به سر خوزستان میاد هیچ کس هم دم نمی زنه

کافی ببینند تیم سپاهان این مشکله داره کل استان اصفهان بسیج میشه برای حل مشکل اما خوزستان!!!!

انگار خوزستان نماینده مجلس نداره!
بابا به داد این تیم برسید (243006)
سعید اهواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۵/۰۹ ۰۱:۴۷
مافیای فوتبال خیلی تابلو عمل می کنند اگر واقعا پایان خدمت های بازیکنان فولاد جعلی بود چرا زودتر نگفتند که فولاد اینطوری به مشکل برنخورد تا موقعی که امثال تاج و علی دایی و نکونام در فوتبال حضور داشته باشد همینه واقعا برای فوتبال ایران متاسفم (243007)