به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۵ ساعت ۲۲:۰۴
کد مطلب : ۷۷۸۹۴
چه کسی به تبریزی‌ها اطلاعات اشتباه داد؟

سپاهان اصفهان قهرمان شد

گروه ورزشی: چهاردهمین دوره لیگ برتر با قهرمانی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، رفتن استقلال خوزستان به پلی‌آف لیگ برتر و سقوط تیم پیکان به دسته اول به پایان رسید.
سپاهان اصفهان قهرمان شد
هفته سی‌ام و پایانی از رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور شامگاه امروز جمعه ۲۵ اردیبهشت‌ماه با برگزاری ۷ دیدار همزمان برگزار شد که تیم فوتبال سپاهان اصفهان به لطف پیروزی ۲ بر صفر برابر سایپا البرز و تساوی ۳ بر ۳ تیم‌های تراکتورسازی و نفت تهران در تبریز به عنوان قهرمانی چهاردهمین دوره این مسابقات دست یافت.

همچنین تیم تراکتورسازی که نتوانست برتری ۳ بر یک مقابل نفت تهران را حفظ کند و در نهایت برابر این تیم به تساوی ۳ بر ۳ دست یافت، برای سومین مرتبه به عنوان نایب قهرمانی این جام دست یافت و نفت هم در رده سوم قرار گرفت. فولاد هم در روز توقف ذوب‌آهن در مشهد، با برتری مقابل صبا در قم، در جایگاه چهارم ایستاد.

شادی عجیب پس از دوم شدن!

بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بعد از تساوی خانگی مقابل نفت تهران و از دست دادن عنوان قهرمانی به شکل عجیبی شادی کردند. این شادی نشان می‌داد که به بازیکنان و تماشاگران گفته‌اند قهرمان شدید! در پایان دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و نفت تهران که در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد و با تساوی ۳ بر ۳ خاتمه یافت بازیکنان تیم تراکتورسازی به شکل غیر منتظره‌ای دست به شادی زدند. پس از سوت پایان همزمان دیدار تیم‌های تراکتورسازی مقابل نفت تهران و سپاهان مقابل سایپا در حالی که سپاهان به عنوان قهرمان لیگ برتر به کار خود پایان داد، بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با در دست گرفتن پرچم‌های این تیم، به دور زمین می‌دویدند و از قهرمانی‌شان ابراز خوشحالی می‌کردند!!

پس از این نیمی از جمعیت ورزشگاه به درون زمین آمدند و در حالی که از بلندگوی ورزشگاه یادگار امام تبریز خبر قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر اعلام شد، هواداران تراکتورسازی به شدت از این موضوع ابراز خوشحالی می‌کردند. در حالی زمین چمن ورزشگاه مملو از هواداران تراکتورسازی شده بود، با دخالت نیروی انتظامی، تماشاچیان به سرعت زمین بازی را ترک کردند و به جایگاه‌های ورزشگاه بازگشتند. این تصاویر در حالی از شبکه تلویزیونی پخش می‌شد که تعجب بینندگان را با خود به همراه داشت و علت خوشحالی هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام برایشان عجیب بود. اینکه اعلام قهرمانی تراکتور از بلندگوی ورزشگاه، عمدی بود یا سهوی!، بعدا مشخص خواهد شد.

نتایج کامل دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر به شرح زیر است:
* سپاهان اصفهان ۲ - سایپا البرز صفر
گل‌ها: مهدی شریفی (۱۶ و ۳۱) برای سپاهان

* راه‌آهن تهران یک - گسترش فولاد تبریز صفر

گل‌: رامین رضائیان (۷۲) برای راه‌آهن

* ملوان بندرانزلی یک - نفت مسجدسلیمان صفر

گل‌: فرزاد حاتمی (۱+۹۰) برای راه‌آهن

* تراکتورسازی تبریز ۳ - نفت تهران ۳

گل‌ها: لوسیانو ادینیو (۳۶)، آندرانیک تیموریان (۱+۴۵) و فرید کریمی (۶۰) برای تراکتورسازی - علیرضا عزتی (۶)، علی قربانی (۷۵) و لئوناردو پادوانی (۸۰) برای نفت تهران
اخراج: آندرانیک تیموریان (۶۲) از تراکتورسازی

* استقلال خوزستان یک - پیکان تهران یک

گل: عبدالهادی خنیفر (۷۴) برای استقلال خوزستان و شهریار مغانلو(۸۶) برای پیکان

* صبای قم صفر - فولاد خوزستان ۲

گل: احمد آل‌نعمه (۳۰) و آلوز نانگ (۶۲) برای فولاد

* پدیده مشهد صفر - ذوب‌آهن اصفهان صفر