به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۴۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۹ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۶۱۱۳۴

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی/تصاویر

گروه فرهنگ و هنر: گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ... در مطلب زیر مشاهده می کنید.
سلفی پریا قاسمخانی با مامان و بابا.


عکس آتلیه ای نسبتاً قدیمی سحر دولتشاهی و طناز طباطبایی، که پیام ایرایی چند روز پیش از آن رونمایی کرد و به اشتراک گذاشت و هواداران را سورپرایز کرد.



هر جا که سخن از رونماییِ یک سالن زیبایی باشد، نام ساره بیات در آن می‌درخشد! در اینجا هم در کنار مریم سلطانی به افتتاحیه یک سالن آرایشی و زیبایی در شمال تهران رفته اند.



علیرضا حقیقی این روز ها سوگوار و در غم از دست دادن مادربزرگش است. آرزوی صبر برای خانواده حقیقی مخصوصاً دروازه بان خوشتیپ تیم ملی.



نگاه های بامزه ارشان خواجه امیری به پدرش.



بهرام رادان تازگی ها فاز جدیدی برداشته است و آن هم گذاشتن عکس هایش همراه با یک قطعه شعر عاشقانه است. ما چیزی نمیگوییم، خدا فقط از دل بهرام خبر دارد!




مهتاب کرامتی



سلفی خاطره اسدی. خاطره خانم فکر نکند که ما نفهمیدیم پشت فرمان سلفی گرفته! از داخل عینکش همه چیز مشخص است!



گویا اشکان خطیبی خودش را با شمایل جدیدش ندیده بود که اینجوری شوکه شده است!



جنبش ریش و سبیل در بین والیبالیست های تیم ملی کشورمان ادامه دارد. در اینجا هم محمد موسوی و فرهاد قائمی پیوستن خود را به این جنبش اعلام کردند.



عماد طالبزاده و آقا "ساتیار"، پسر چند روزه اش. عماد جان انشاالله قدمش خیر باشد و مجوز بگیری.



سلفی پژمان بازغی و نفس خانم، دختر گل بابا.



این هم عکس آتلیه ای هومن خان برق نورد و همسر محترم.



توضیحات خود الناز شاکردوست زیر عکس کافی و کامل است فقط اضافه می‌کنیم که الناز خانم کسی نگفته بود خدای نکرده پرچم دخترا پایین است! مگر کسی جرئتش را دارد اصلاً!



اصغر فرهادی که به عیادت یکی از قربانیان اسید پاشی رفته بود، با گذاشتن این عکس، طی یک اقدام آوانگاردانه داستان اسیدپاشی را که در شبکه های اجتماعی به فراموشی سپرده شده بود را دوباره داغ کرد.



سلفی هنرمندان در پشت صحنه یک فیلم. پارسا پیروزفر، پگاه آهنگرانی و ستاره اسکندری در عکس حضور دارند.



عکسی خاطره انگیز که مازیار فلاحی و زنده یاد مرتضی پاشایی را در باشگاه سپک تاکرا نشان می دهد. هنوز زود است که رفتن مرتضی را باور کنیم.



عکس یادگاری مهدی پاکدل و مجسمه چارلی چاپلین که از آلبوم سفرهای خود به آمریکا انتخاب کرده است.



خاص ترین چهره در مراسم ختم مرتضی پاشایی، کسی نبود جز حبیب. آقای بنفشه خواه عزیز هم در مراسم شرکت کرده بود. ایرج نوذری هم آن پشت به دوربین خیره شده است!

مرجع : برترین ها