به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۴
 
۴۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۸۷۱۵۴
يک نماينده مجلس:​ این آقایان وضع خوبی دارند؛

دلواپسان هسته​ای از بیکاری و گرانی خبر ندارند

گروه اقتصادي:​ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد شدید از برخی دلواپسان و کسانی که علیه مذاکرات هسته ای موضع گیری می کنند گفت: گویا این آقایان وضع خوبی دارند و نمی دانند که تحریم ها چه تاثیراتی بر اقتصاد کشور گذاشته است.
دلواپسان هسته​ای از بیکاری و گرانی خبر ندارند
به گزارش ايلنا، محمدعلی مددی برخی دلواپسان مذاکرات هسته ای را کاسبان تحریم، بحران و گرانی دانست و گفت: این آقایان مشکل مالی ندارند، حقوق‌های آنچنانی می گیرند، با استفاده از رابطه برای فرزندانشان کار دست و پا می کنند، اجاره‌نشین نیستند و درد مردم را نمی‌دانند به همین دلیل سعی دارند مذاکرات هسته ای را تخریب کنند تا از این طریق حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه تعدادیی از دلواپسان مذاکرات هسته ای به دنبال سیاسی کاری هستند گفت: کدامیک از این آقایان از آمار بیکاری خبر دارند؟ کدامشان می دانند که در هر خانواده ای حداقل یک بیکار وجود دارد؟ کدامیک از این آقایان خبر دارند که آمار فارغ التحصیلان بیکار کشور چقدر است؟ نماینده میانه با اشاره به مراجعه کنندگان به نمایندگان مجلس گفت: به جرات میگویم که بیش از 60 درصد مراجعه کنندگان به دفاتر نمایندگان، حداقل یک بیکار در خانه دارند که درصد بسیاری از این بیکاران تحصیل کرده هستند. آیا این دلواپسان تا به امروز چنین مراجعانی نداشته اند و آیا مایل نیستند که در این مملکت اشتغال ایجاد شود تا بیکاران سرکار بروند؟

وی با ابراز تاسف از تاثیرات سیاست بر مذاکرات هسته ای گفت: از روزی که مذاکرات به نتیجه رسیده، نمایندگان کشورهای اروپایی و آمریکایی به ایران سفر کرده اند تا مشکلات اقتصادی خود را با استفاده از توان ایران برطرف کنند این در حالی است که دلواپسان بی درد ما، چوب لای چرخ مذاکرات می گذارند تا همچنان مشکلات اقتصادی داشته باشیم. مددی با اعلام اینکه عمر انسان قیمت ندارد گفت: چرا باید بیکاران کشور عمرشان را هزینه کنند تا تاوان دلواپسی های سیاسی شما را بدهند؟ آیا می توانید با دلواپسی هایتان برای بیکاران کشور کار درست کنید؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: جوانی که امروز کار ندارد، نمی تواند تشکیل خانواده بدهد و این بیکاران بی شک صدها هزار معضل اجتماعی برای کشور ایجاد می کنند. بنا بر این دلواپسان مذاکرات هسته ای، مسوول تمامی بزهکاری هایی هستند که برای جوانان این کشور به وجود می آید. وی از دلواپسان هسته‌ای که سعی در هواکردن مذاکرات هسته ای دارند خواست تا گزینه خود را در صورت لغو توافق نامه اعلام کنند و سپس به دشمنی خود با مذاکرات و عاقبت اقتصادی کشور ادامه دهند. نماینده میانه گفت: باید از فرصت رفع تحریم ها استفاده کنیم تا فناوری و علوم دیگر کشورها را به کار بگیریم و آنها را بومی سازی کنیم تا بتوانیم بر گرانی های ناشی از ضعف علوم غلبه کنیم. مددی با تاکید بر اینکه استفاده از علم روز، باعث افزایش کیفیت و کاهش هزینه می شود گفت: شاید بتوانیم برخی دلواپسان را عاشقان تحجر بدانیم. دلواپسانی که نمی خواهند به علم روز مسلح شویم.

آرمین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۷:۳۴
ایشون نماینده شهر من هستن و اینو بدونید که رنگ زیاد عوض میکنه.نزدیک انتخابات هست بالاخره.هر کسی حرف اصلاح طلبانه زد اصلاح طلب نیست اینا کسایی هستن مثل الهه راستگو و... (319396)
محمد
Romania
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۲۲:۲۸
افشای ماهیت کسانی که به قول آرمین رنگ عوض می کنند باعث میشه کسی نتونه به راحتی و برای رای آوردن مواضع خودشو تغییر بده
سپاس از شما (319431)
جانثار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۸ ۰۰:۱۴
اینجانب حرف آرمین را تأیید می نمایم ایشان نماینده شهر ماست یعنی میانه. ایشان بارها رنگ عوض کرده اند به طوری که در زمان اصلاحات اصلاح طلب بودند در حد جبهه مشارکت لذا رد صلاحیت شدند در انتخابات بعدی توبه نامه ای نوشتند و شدند اصولگرا در حد جبهه پایداری به طوری که در انتخابات دور دهم به شدت از احمدی نژاد حمایت می کردند به همین خاطر تأیید صلاحیت شدند و برای مجلس رأی آوردند حالا هم که دم انتخابات است قافیه را خوانده اند و شده اند اعتدال گرا و طوری صحبت می کنند تا در انتخابات اسفند رأی بیاورند. (319456)
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۷:۴۷
نماینده آگاه و حافظ منافع ملی به این دست انسانهای فرهیخته می گویند ، واقعا تمام مشکلات گفته شده واقعیت عینی دارند
دلواپسان محترم شما را بخدا قسم میدهیم یکبار یا یک دوره به فکر این مشکلات باشید قانع باشید،حسود نباشید، مردم را درک کنید،ملت همه چیز را بخوبی میدانند کمتر خانواده ای است از مسائل سیاسی بی خبر یاشد بگذارید تاریخ به نیکی از شما یاد کند هشت سال کم بود باز هم .......!!! (319402)
یک نظر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۷:۵۹
ولی همین برخی وزا هستند که به شکلی دارن راه احمدی نژاد هموار می کنن مثل وزارت آموزش و پرورش و با استخدامی که زده در هر رشته یک نفر واقعا توهین بود به جوانان بیکار (319404)
بوشهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۸:۱۵
اينها را براي خود دلواپسان كه كم نيستند بفرست. خود را به خواب زده اند و نمي خواهند بيدار شوند. (319406)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۸:۳۱
ای نماینده میانه
زیبا سخن می گویی
فقط برای من این سوال هست
چرا تا حالا حرفی از دهنت بیرون نمی آمد (319408)
روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۹:۰۸
گویا وضع خوبی دارند چیه مومن!!!؟ وضعشون توپه، هم حقوق نمایندگی مجلس رو میگیرند هم از مزایای آن بهره مند هستند هم پورشه و دارو و .... با دلار دولتی در دوره احمدی نژاد وارد کردند و به قیمت آزاد فروختند وگرنه آدم عادی که نمیتونست این کارها رو بکنه صد در صد به احمدی نژادی ها وصل بودند که این کارها رو کردند. اگر احمدی نژادی نبودند تا الان احمدی نژاد آبروشون رو برده بود. اسم هاشون رو هم همراه با فیلم منتشر کرده بود. (319412)
قلیدون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۹:۱۸
الحمد لله یک نفر پیدا شد که بخشی از درد جامعه را بیان کند. (319414)
عبادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۹:۴۸
جناب اقای مددی دلواپسان عزیز دلواپس کسادی بازار خودشان هستند مسعله هسته ای هم بهانه است چرا انزمان که قطنامه دانه غربی هادرحال پرشدن بود اقا یان دلواپس دلوا پس بیکاری جوانان وورشکست شدن یک بیک شرکتها نبودن اگرحمایتهای رهبری بزرگوارمان ازتیم هسته ای نبود انموقع تو خودحدیث مفصل بخوان ا (319416)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۲۰:۳۸
مشکل کشور ما سه دلیل عمده پیدایش داره کا متاسفانه بعضی ها نمیخوان ازش دل بکنن 1.نظام بانکی :که ربا میده و تولید و مسکن و... رو به خاک سیاه نشونده و کاملا هم مشخصه که بانکها مال چه کسانی هس 2. صدا و سیمای دولتی که به هیچ وجه مسایل رو درست تحلیل نمیکنه و همانطور که خودشون میخوان تحلیل میشه و من نمیدونم چرا اجازه نمیدن رسانه تصویری ازاد شه اگه کشوری دیگه صداو سیمای صرفا دولتی داشت خودشون چی میگفتن انصافا 3 سازمان اماری که اونم اماراش مشخصه و باعث تصمیمات اشتباه میشه و ویرانی به بار می اد (319422)
بنده خدا
France
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۲۱:۳۶
مشکل کشور ما فقط یک راه حل داره و آن ایالتی کردن کشور و تمرکز زدایی از مرکز در غیر اینصورت انیشتن هم بیاد همین آش و همین کاسه است /انقدر تهران بزرگ کردن که تعادل کشور بهمخوره /حالا تهرانیا منفی بزنید ولی برای شما هم بده هی بزرگ بزرگ شدن (319429)
رضا درودگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۲۳:۵۷
فدراليسم اولين قدم در راه تجزيه مام وطنه و شده تاكتيك جدايی طلبان
اگه رویه آزاد اندیشی نخبه گرایی و شایسته سالاری باشه نیاز به ایالتی شدن میهن نیست
با احترام منفی دادم (319453)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۲۳:۵۵
من جهبه پایداری غیوران این سرزمین میدانم حس وطن پرستی دارند اگر دنبال رای بودن مثل اصلاحطلبان اصولگرایان سنتی تعریف تمجید و از این آب گل آلود ماهی میگرفتند ک (319452)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۸ ۰۶:۵۶
عزیزمن نمایندۀ محترم، قربون معرفتت که یادت افتاده چنین چیزهایی بگویی اینا را که گفتی مردم سالهاس میدانند ، وشرافتاً قبول داری اگه این گفته های شما را یکنفرازمردم عادی بگوید چه شود، انگ ضدانقلاب وعامل صهیونیسم جهانی وووو که سرازیرمیشه ، والله وبالله مردم میدانند طی این سالها این انگ ها برای آقایان چه مکنت و ثروتی که بدنبال نداشت، وجالب توجه اینه که حرفم که بزنی همه باهم هم فریادمیزنند واسلاما، مسلمانان چه نشسته اید اسلام ازدست رفت، خون شهدا ازدست رفت وقیس علیهذا (319461)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۸ ۰۷:۲۵
من فقط کار میخوام
این خواسته بزرگی هستش؟؟؟؟؟؟؟
دلواپسان دست از سرمون بردارید اینقدر پول بردید دیگه بسته برید بذارید ما هم یه بدبخیمون برسیم (319462)
رضا
۱۳۹۴/۰۵/۱۸ ۰۷:۳۴
دو گونه آدم داریم : آنان که همه چیز را فدای غیر می کنند و آنانکه همه را فدای خویش می نمایند.
برای بعضی ها دلواپسی موضع نان وآب داری است. و چونکه ملاک خودشان هستند
دیگران را نمی بینند تا به آنان بیندیشند. گناه اول یعنی خود بینی و خود محوری چشم و گوش شان را کور و کر کرده است. (319463)