به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۳
 
۲۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۶۱۶۵۷
چرا احمد خرم به همایش اصلاح طلبان بوشهر نرفت؟

نمونه‌اي ديگر از باز شدن فضاي سياسي!

گروه سياسي: درحالی که از 10 روز پیش رسانه های محلی استان بوشهر از سخنرانی احمد خرم وزیر راه و ترابری دولت سید محمد خاتمی در همایش ستاد ائتلاف اصلاح طلبان این استان خبر دادند، اما این همایش شامگاه پنجشنبه بدون حضور وی در سینما بهمن بوشهر برگزار شد!
مسوول هماهنگی همایش ستاد ائتلاف اصلاح طلبان بوشهر در این همایش گفت: با وجود قول مساعد خرم برای حضور در این همایش، اما وی با ارسال پیامکی از آمدن به بوشهر انصراف داد. ماشاالله حیدرزاده افزود: همه مقدمات حضور خرم در بوشهر از 45 روز پیش انجام شده بود که روز چهارشنبه وی پس از هماهنگی با استاندار بوشهر ترجیح داد در این همایش شرکت نکند.

وی اضافه کرد: خرم در متن پیامکی که شامگاه چهارشنبه ارسال کرد، علت انصراف خود از حضور در همایش ستاد ائتلاف اصلاح طلبان بوشهر را به جو بد موجود علیه اصلاح طلبان در بوشهر عنوان کرد. حیدر زاده گفت: با توجه به ارتباطاتی که با اصلاح طلبان دیگر استان های کشور داریم میزان وحدت و انسجام اصلاح طلبان بوشهری در سطح عالی قرار دارد و با استان های دیگر قابل قیاس نیست.

حیدرزاده با بیان اینکه اصلاح طلبان بوشهر خود را موظف به همکاری با دولت تدبیر و امید می دانند اظهار کرد: با همه گرفتاری ها و سنگ اندازی های داخلی و خارجی این دولت تاکنون موفق عمل کرده است. رییس ستاد انتخاباتی خاتمی در دولت هفتم در بوشهر در این همایش گفت: دوم خرداد با شعار اصلاحات امید و زندگی را برای مردم ایران به ارمغان آورد و در 24 خرداد سال گذشته به گفته وی با آمدن دولت تدبیر و امید راه دولت اصلاحات تداوم یافت.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی آل بویه افزود: روحانی سیاست های خاتمی را در یک دست و تدبیر هاشمی رفسنجانی را در دست دیگر دارد. وی با اعلام اتحاد بین اصلاح طلبان بوشهری اظهار کرد: این اتحاد سبب شد که مردم استان بوشهر با دادن رای بیش از 74 درصدی خود حماسه ای از خود به جای گذارند. رابط ستاد روحانی در استان با مسوولان استانی و کشوری گفت: گذشته نشان داده است که جریانات سیاسی بدون گرایش به اصلاح طلبان و اصول گرایان در کمین فرصت برای ورود به هر دولت هستند. عبدالحسین ذاکری افزود: بیشترین ضربه را این افراد به نیروهای ارزشمند جامعه اسلامی وارد می کنند. اجازه نمی دهیم این افراد سایه نشین، تمایلات خود را بر اراده خط مقدم حمایت از دولت روحانی وارد کنند.

صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۱۲:۱۳
از آقای رحمانی فضلی انتظاری بیشتر از این نیست
از اقدامات روحانی راضی نیستم اما دلم میگه با امکانات و شرایطی که براش ساختن کاری بیشتر از این در توانش نیست البته فعلا... (265541)
علی
Romania
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۱۲:۱۶
متاسفانه کارشکنیها زیاد است (265543)
شریف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۱۲:۲۳
به نظر من روحانی نباید در نقابر تندرو ها کوتاه بیاید (265544)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۱۲:۳۳
متاسفانه فضای دولت اعتدال خیلی به نفع اصلاح طلبان نشده و مثلا وزیر اموزش پرورش توانا ظاهر نشده و معلما ازش راضی نیستند اما هرچی باشه بهتر از سالهای دولت قبله (265547)
منصف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۱۲:۳۵
روحانی سپاسگزاریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
از وزارت کشور رحمانی فضلی چه انتظارات بیجایی داریم.
دولت فقط دولت اصلاحات (265548)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۱۲:۵۰
و جالب است بدانیم که بوشهریان در سال 76 بالاترین رأی را به خاتمی دادند و آقای معین عزیز در بوشهر برای خاتمی سنگ تمام گذاشت .بوشهر شهر عشق و ادب و آزادی است .درود بر بوشهریان عزیزمان. (265553)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۱۷:۰۲
البته بعداز استان يزد بالاترين راي رو خاتمي عزيز دراستان بوشهر عزيز اورد ، واي كه چه روزايي بود ولي افسوس كه زودگذشت (265619)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۱۷:۰۸
واقعا جدي جدي روحاني داره مردم رو رها ميكنه و داره به پايداري هاي چهارميليوني ميدون رو واگذارميكنه ،اقاي روحاني اين يك تذكر جدي ازطرف يه راي دهنده است،اگر تا دوسال نيم باقي مونده تونستي كاري كني كه كردي ولي اگر ترست برشجاعتت كه ميدونم شجاعي ،غلبه كرد من جوان نميبخشمت و تورا هم مثل احمدي نژاد ميبينم چون اونوقت فكرميكنم فريب وعده هاتو خوردم ،ولي تا روز اخر چهارسال رياست شما حاميتان ميمانم وروي رايم ايستادم اما حتي يك روز بعدازچهارسال اگر شرايط اين باشد تحمل نخواهم كرد ،اخه عمرم داره ازبهارميگذره و (265620)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۱۳:۰۲
ابزار قدرت ونهادهای موازی با ان در دست اشخاص اندکی باعث تسلط انها بر اکثریت می شود و از این جهت اصلاح طلبان از برگذاری همایشات مخصوصا" دراستانهای غیر از تهرن واهمه دارند. (265555)
اریس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۱۳:۱۱
نه اصلاح طلب خوبن و نه اصولگرا.
همه بفکر خودشونن.
اونی که میگه تحریم نباشه برا سود خودشه و اونی که میگه احریم باشه هم بفکر خودشه.
مثلا جبهه پایداریها یه شب جای ما بخوابن یا سکته میکنن یا غربگرا.
ما از گرسنگی مردیم و با سی سال یه روز بیمه هم ندارم با مدرک ارشد.
بس کنید مزخرفات بازیا (265558)
لیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۱۵:۴۶
حق با شماست جنبا اریس.
حدا به داد ما بدبختها برسه (265588)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۱۶:۳۲
الان میشه بگین اصلاحاتیها که موافق لغوتحریم ها وبازشدن فضای سیاست خارجه و اقتصاد هستند چه نفعی ازاین قبیل مسائل میبرند که مانمیبریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (265604)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۲:۲۹
درسته واقعا همه بفکر خودشونن. ما مردم بدبخت فقط باید غصه بخوریم. ای سران ما داریم از گرسنگی میمیریم. اقا من زن میخوام اما نمیشه بگیرم چون 35 سالمه و بیکارم. بخدا عرضه دارم اما کار نیست با مدرک ارشد نفت. من فقط توی شرکت نفت میتونم کار کنم چون تخصصمه اما کار نیست (265748)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۱۳:۱۷
ازاین جور اتفاقات به ویژه دراواخر دوره 4 ساله بیشتر دیده خواهد شد تا زمینه برای بازگشت دوباره پوپولیست ها فراهم شود وآقای روحانی نیز با عملکرد چند ماهه اش گویا نمایندگی همان قشر را میکند.خدایا به داد مردم برس..... (265560)
ناصر هشترودی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۱۴:۴۲
اقای خرم باید در این همایش حضور میافت و اگر هم اتفاقی میافتاد ماهیت تندروها بیشتر برای مردم اشکار میشد .اصلاح طلبی یعنی منطق پس این منطقی نبود که اقای خرم در ان جلسه حضور نداشته باشد . (265577)
پارسا
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۱۴:۵۱
دولت فقط دولت میرحسین (265578)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۱۴:۵۵
مشکل ما تحریک عوام است که باعث حذف خواص می شوند و این مشکل متاسفانه تاتنویر افکار عموم وجود دارد. (265580)
مراد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۱۵:۰۸
به نظر من متاسفانه در گذشته با تحریم انتخابات نهادهای تصمیم گیری به اشخاصی با رای حداقلی سپریم و حالا حالاها بایدچوب انرا بخوریم . (265581)
---
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۱۸:۳۳
باید ازادی های اجتماعی فراهم شوند (265643)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۱۹:۵۸
ابن کابینه فعلی دولت ازهمون اولش هم خیلی ایده ال نبود!!فانی ،رحمانی فضلی،گودرزی،....و......درجهت سیاستهای دولت ومردم نیستند،امیدواریم درسال ۹۴با روی کاراومدن مجلسی مردمی(واقعی)،زمینه وجود وزیران بهتری درکابینه دولت فراهم بشه (265679)
ارمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۰:۳۸
متاسفانه اقای روحانی فقط حرف میزنه ولی بهش عمل نمیکنه اقای روحانی فک کرده مردم خیلی ساده ان سال 96 دوباره به ایشون رای میدن من که اگه بمیرمم به ایشون رای نمیدم (265691)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۹/۰۷ ۲۳:۱۵
اجازه تجمع های سیاسی داده شود. اجتماعات آزاد است بر اساس اصول قانون اساسی (265763)