به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۱۳۸۶۷

۱۰ گزينه مدنظر بارسا براي جانشيني تيتو

گروه ورزشی: رسانه‌هاي اسپانيا فهرستي از کانديدا‌هاي مورد نظر سران بارسلونا براي گرفتن جاي سرمربي بيمار کاتالان‌ها که از آبي‌واناري‌ها جدا شده، منتشر کرده‌اند.
۱۰ گزينه مدنظر بارسا براي جانشيني تيتو
ساندرو روسل رئيس باشگاه بارسلونا و آندوني سوبي ‌سارتا، مدير ورزشي کاتالان‌ها فهرستي ۱۰ نفره از گزينه‌هايي که مي‌توانند جاي تيتو ويلانووا را بگيرند، تهيه کرده‌اند. شب گذشته روسل در يک کنفرانس خبري اعلام کرد که ويلانووا براي تکميل دوره درمان بيماري خود، از سمت سرمربيگري بارسلونا کناره‌گيري کرده است. اکنون روزنامه اسپورت نام گزينه‌هايي که سران بارسلونا براي پرکردن خلاء ويلانووا در نظر گرفته را منتشر کرده است که در آن از خوان فرانسسک فرر، دستيار تازه وارد ويلانووا به عنوان محتمل‌ترين گزينه جهت هدايت کاتالان‌ها در فصل آينده نام برده شده است.

اسپورت با اعلام اينکه آسان‌ترين گزينه براي کاتالان‌ها اعتماد کردن به اعضاي فعلي کادر فني تيم است، از کساني همچون يوپ هاينکس، سرمربي فصل گذشته بايرن مونيخ که با اين تيم سه‌گانه قهرماني در آلمان و اروپا را به دست آورد، مارچلو بيلسا، سرمربي پيشين اتلتيک بيلبائو و حتي فرانک ريکارد، سرمربي پيشين بارسلونا که پس از اخراج از تيم ملي عربستان بيکار مانده، نام برده است. اين در حالي است که يوپ هاينکس ماه گذشته اعلام کرد تصميمش براي بازنشستگي جدي است و قصد ادامه دادن به دوران مربيگري خود را ندارد.

از ديگر مربياني که نشريه اسپورت ادعا کرده نام‌شان در فهرست ۱۰ نفره روسل قرار گرفته، مي‌توان به خراردو مارتينو، سرمربي فصل گذشته تيم نيوولز اولدبويز آرژانتين که اين تيم را به مرحله نيمه نهايي جام ليبرتادورس رساند، لوئيز گارسيا، ستاره و مربي پيشين تيم B بارسلونا که ۲ فصل پيش هدايت رم را بر عهده گرفت و پس از يک فصل اخراج شد و ارنستو والورده سرمربي فصل گذشته والنسيا نام برد.

در همين حال از آندره ويلاس بواس، سرمربي پرتغالي تاتنهام، ميشل لادروپ سرمربي تيم سوانزي انگليس، فرانک دي‌بوئر، سرمربي آژاکس که از سال ۲۰۱۰ تا کنون هدايت اين تيم هلندي را بر عهده داشته و ۳ فصل پياپي سرخپوشان را قهرمان ليگ هلند کرده و همچنين يوئيس کاره‌راس، سرمربي تيم دسته دومي سابادي کاتالونيا به عنوان گزينه‌هاي هدايت بارسلونا ياد مي‌شود. گمانه‌زني رسانه‌هاي اسپانيايي در شرايطي است که ساندرو روسل، در کنفرانس مطبوعاتي شب گذشته خود اعلام کرد نام سرمربي جديد تيم طي چند روز آينده اعلام خواهد شد.

۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۰۱:۱۴
بارسلون سرور رئاله (93513)