به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۲
 
۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۲۶ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب : ۳۸۲۵۷

محاكمه مجدد براي سيد مصطفي تاج‌زاده

گروه سياسي: معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات كه حدود 5 سال است (از خرداد 1388) در زندان اوين بازداشت مي‌باشد بار ديگر قرار است در تاريخ 20 اردیبهشت در دادگاه انقلاب محاکمه شود.
محاكمه مجدد براي سيد مصطفي تاج‌زاده
امیر حسین آبادی در مورد‌ وضعیت پرونده جدید سیدمصطفی تاج‌زاده که سال گذشته برای وی و در حین سپری کردن دوران محکومیت در زندان تشکیل شده است،‌ گفت:‌ هنوز به طور کامل موفق به مطالعه این پرونده نشده‌ام و امیدوارم به زودی و با موافقت قاضی رسیدگی کننده ضمن ملاقات با موکلم از محتویات پرونده آگاه و خود را برای دفاع از آقای تاج‌زاده آماده کنم. وکیل معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات با بیان اینکه پرونده موکلش به شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه ارجاع شده است،‌ در مورد تاریخ جلسه رسیدگی به این پرونده گفت:‌ طبق اخطاریه‌ای که ارسال شده است،‌ این پرونده در تاریخ 20 اردیبهشت ماه رسیدگی خواهد شد.

امیرآبادی در مورد اتهام تاج‌زاده نیز گفت: هنوز از اتهام موکلم به طور دقیق اطلاعی ندارم و در برگه اخطاریه نیز اتهام موکلم مشخص نیست. وی در مورد وضعیت سلامت تاج‌زاده نیز اظهار کرد: اطلاع دقیقی از وضعیت جسمانی ایشان ندارم اما در مکاتباتی که به مسئولان دادستانی و زندان داشته‌ایم آنها اعلام کرده‌اند که وضعیت موکلم مناسب بوده و در صورت نیاز به معاینه این کار توسط پزشکان بهداری زندان صورت می‌گیرد.
مرجع : ايلنا