به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۹
 
۴۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۴ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۶۷۱۴۷

چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی/ تصاوير

گروه فرهنگي: گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ... در مطلب زير مشاهده مي کنيد.
استاد شجریان از آن جمله شخصیت هایی است که عکس یادگاری با ایشان یکی از بزرگترین افتخارات هر فردی است. نگاه و لبخند دوست داشتنی استاد ترکیبِ جذابی با تیپ ساده و موهای همیشه مشکی ایشان خلق کرده است. در اینجا هم جواد کاظمیان، بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس این افتخار خود را به اشتراک گذاشته است.


سهراب پورناظری، نوازنده چیره دست ساز های سنتی و گل سر سبد خانواده هنرمند پورناظری و گروه موسیقی شمس. سهراب در اینجا به دیدار سالمندان عزیز و چشم انتظار رفته بود.


هنوز جشنواره فجر رسماً آغاز نشده ولی همین مراسم رونمایی از پوستر فیلم ها خودش کلی سوژه عکس و سلفی برای چهره ها و عکاسان ایجاد می‌کند. خدا می‌داند با شروع جشنواره چه انفجاری در اینستاگرام و فیسبوک رخ بدهد! از فرش قرمز جشنواره بگیر تا نشست های خبری و اکران فیلم ها روی پرده و .... از همه این ها مهم تر، حضور این عزیزان در آسانسور! نیوشا خانم ضیغمی این عکس از خود را در مراسم رونمایی از پوستر فیلم «دریا و ماهی پرنده» به اشتراک گذاشته است.


سیما خضرآبادی هم عکس خود را با یک متن ادبی به اشتراک گذاشت. متنی که استثنائاً قابل درک بود!


کنسرت های زمستانه شروع شده اند و بساط عکس یادگاری و سلفی پس از کنسرت دوباره پهن شده است. آزاده خانم نامداری هم به کنسرت سیروان خسروی رفته بودند. آزاده جان جای کنسرت رفتن بنشین و درسَت را بخوان تا برای شب امتحان تلنبار نشود! وقت برای کنسرت همیشه هست ولی برای درس نه! البته حالا که فکر می‌کنیم، می‌بینیم وقت برای درس هم همیشه هست! این ترم نشد، ترم بعد! خدا به دانشگاه آزاد و دست اندرکاران عمر طولانی و پر برکت عنایت فرماید! راحت باش آزاده جان!


پولاد کیمیایی و اسنوبُردش، و باز هم یک جمله ادبی!


الهه حصاری و رویا نونهالی در مراسم رونمایی از پوستر فیلمشان. در این جا هم احتمالاً آقای عکاس را دوربین به دست دیده اند و دارند دستی به سر و رویشان می‌کشند تا در عکس ها نقصی در کار نباشد.


پرویز خان پرستویی و همایون اسعدیان در رونمایی از پوستر فیلم «بوفالو».


سلفی سیدمحمد موسوی در حاشیه کنسرت سیروان خسروی. کاوه یغمایی هم در عکس حضور دارد. اگر این روزها خبری شنیدید با این مضمون که "س. خ" خواننده پاپ کشورمان به داعش پیوست، خیلی تعجب نکنید!


مصطفی پاشایی و به اشتراک گذاشتن عکس های زنده یاد مرتضی!


مونا برزویی و همسر جان هم اهل اسکی کردن هستند.


مهناز افشار در انتظار زیباترین معجزه اش است.


پیمان خان معادی در کنار حمید خان فرخ نژاد.


بارانای دوست داشتنی.


سالار خان عقیلی خوشتیپ در کنار همسر محترم.


آخرین عکس زوج دوست داشتنی در کیش.


عکس بامزه چهره ها و فرزندانشان. شاهرخ استخری و پناه خانم، امیررضا دلاوری و دیار خانم و مهدی پاکدل و فسقل خان!



عکس یادگاری ستاره ها در یک کافه. پانته‌آ پناهی ها، ویشکا آسایش، گلاب آدینه و سارا بهرامی.
مرجع : برترين ها